Pratigya

India-Forums

   
Pratigya
Pratigya

^_^ Behooda Chat Thread #69 ^_^ (Page 126)

Myer IF-Stunnerz
Myer
Myer

Joined: 31 October 2010
Posts: 25491

Posted: 30 May 2011 at 6:31am | IP Logged
Originally posted by Sun7shine

Originally posted by zash_LubUKriYa

Originally posted by Arine_123



It's so hot ...i hate summer Stern Smile

u shud come here...its so cool n serene nw...nw a lil drizzle...or we shall go to binny's...hai na binny?Big smile
ya ya y not come here... Though it's hot here too, bt rains almost every evening.. Azi , Arine u both r welcome

I wish , i could !
 Wow rain in every evening ... how romantic ! LOL

Aziya IF-Rockerz
Aziya
Aziya

Joined: 09 April 2010
Posts: 5559

Posted: 30 May 2011 at 6:32am | IP Logged
Originally posted by Arine_123

Originally posted by zash_LubUKriYa


 
but the summer is unbearable here too...its only been two days the climate is lyk this...otherwise.Dead

I know ,...we are humans ! How can we bear 40 c !! Ouch

here it shoots upto 45 cDead
@binny:wow!im coming!!!!!!!!!Big smile
Myer IF-Stunnerz
Myer
Myer

Joined: 31 October 2010
Posts: 25491

Posted: 30 May 2011 at 6:32am | IP Logged
Originally posted by zash_LubUKriYa

Originally posted by Arine_123

I actually want to be...

kissed in the rain.
held when i cry.
his first text message.
grabbed around the waist and kissed on the cheek.
my hand held by his hand.
told he loves me when he really means it.
this first thing he thinks of when he wakes up,
and the last thing on his mind when he goes to sleep. 
IM NOT ASKING FOR MUCH, BUT YOU ONLY LIVE ONCE, SO IT WOULDN'T HURT.



Errr...Girls want so many things !! LOL

@red:ROFL


i know ROFL ... stupid bimbo , whoever wrote it !  
Sun7shine IF-Rockerz
Sun7shine
Sun7shine

Joined: 05 September 2010
Posts: 6254

Posted: 30 May 2011 at 6:34am | IP Logged
Originally posted by zash_LubUKriYa

Originally posted by Sun7shine

Originally posted by zash_LubUKriYa

Binnywa...yep,enjoying break..but still got exams on wednesday.after that im freee...
wat about u?finished banging ur head?LOL

don't ask me, m overloaded... Hav to submit my assignments tmrw and then hav my presentation on thursday and also submit my project that day only... And then from mon my internals.. God it's hectic.. No bey did'nt bang my head bt was abt to bring tsunami... LOL

OMG!*thud*i got fainted!!!!!
hey no no NO...inform us before the tsunami is on the roll/ROFL
don't wry I hav cancelled my idea of bringin in tsunami, left it to nainaji... Btw, Azi remember that guy I was abt to beat wid my sandals.. U know he had an attack in class few days bak and u know wt he started banging his head against his desk.. Boys had to run to catch but he was resisting too much and tryin to hit his head against the wall.. Our teacher was sacred to a limit...

The following 1 member(s) liked the above post:

vaishali.....

Aziya IF-Rockerz
Aziya
Aziya

Joined: 09 April 2010
Posts: 5559

Posted: 30 May 2011 at 6:34am | IP Logged
Originally posted by Arine_123

Originally posted by Sun7shine

Originally posted by zash_LubUKriYa

Originally posted by Arine_123



It's so hot ...i hate summer Stern Smile

u shud come here...its so cool n serene nw...nw a lil drizzle...or we shall go to binny's...hai na binny?Big smile
ya ya y not come here... Though it's hot here too, bt rains almost every evening.. Azi , Arine u both r welcome

I wish , i could !
 Wow rain in every evening ... how romantic ! LOL

behoodi...aajkal tum tho kuch zyaada hi feel ho rahi ho!Wink...patha hai kiska asar hai...Embarrassed
Myer IF-Stunnerz
Myer
Myer

Joined: 31 October 2010
Posts: 25491

Posted: 30 May 2011 at 6:35am | IP Logged

  



Edited by Arine_123 - 30 May 2011 at 6:35am
Sun7shine IF-Rockerz
Sun7shine
Sun7shine

Joined: 05 September 2010
Posts: 6254

Posted: 30 May 2011 at 6:36am | IP Logged
Originally posted by Arine_123

Originally posted by Sun7shine

Originally posted by zash_LubUKriYa

Originally posted by Arine_123



It's so hot ...i hate summer Stern Smile

u shud come here...its so cool n serene nw...nw a lil drizzle...or we shall go to binny's...hai na binny?Big smile
ya ya y not come here... Though it's hot here too, bt rains almost every evening.. Azi , Arine u both r welcome


I wish , i could !
Wow rain in every evening ... how romantic !LOL
ya ya Kashmir z vry romantic Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

vaishali.....Myer

Myer IF-Stunnerz
Myer
Myer

Joined: 31 October 2010
Posts: 25491

Posted: 30 May 2011 at 6:37am | IP Logged
Originally posted by Sun7shine

Originally posted by zash_LubUKriYa

Originally posted by Sun7shine

Originally posted by zash_LubUKriYa

Binnywa...yep,enjoying break..but still got exams on wednesday.after that im freee...
wat about u?finished banging ur head?LOL

don't ask me, m overloaded... Hav to submit my assignments tmrw and then hav my presentation on thursday and also submit my project that day only... And then from mon my internals.. God it's hectic.. No bey did'nt bang my head bt was abt to bring tsunami... LOL

OMG!*thud*i got fainted!!!!!
hey no no NO...inform us before the tsunami is on the roll/ROFL
don't wry I hav cancelled my idea of bringin in tsunami, left it to nainaji... Btw, Azi remember that guy I was abt to beat wid my sandals.. U know he had an attack in class few days bak and u know wt he started banging his head against his desk.. Boys had to run to catch but he was resisting too much and tryin to hit his head against the wall.. Our teacher was sacred to a limit...

My my ...what's this now ? LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Behooda Logon ka behooda Poll#2

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: .YixingsManal.   Replies: 143   Views: 12755

.YixingsManal. 143 12755 28 July 2010 at 9:16am by .YixingsManal.
CLOSED!-Behooda Logon ka behooda Poll

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: .YixingsManal.   Replies: 172   Views: 14178

.YixingsManal. 172 14178 26 July 2010 at 6:50pm by .YixingsManal.
Behooda Logon ka Behooda Chat Thread # 26

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: pritirays   Replies: 1170   Views: 38356

pritirays 1170 38356 28 May 2010 at 2:43pm by Love-u-all
Behooda logon ka behooda chat thread # 25

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: Xxxjrae   Replies: 1176   Views: 39454

Xxxjrae 1176 39454 26 May 2010 at 2:19pm by .YixingsManal.
Behooda logon ka behooda chat thread # 24

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: .YixingsManal.   Replies: 1194   Views: 38293

.YixingsManal. 1194 38293 25 May 2010 at 8:26am by .YixingsManal.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pratigya Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index