Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaSh Heaven #700: Our Superman & Angel - KaSh <3 (Page 119)

anku- IF-Sizzlerz
anku-
anku-

Joined: 16 April 2008
Posts: 23707

Posted: 23 May 2011 at 6:00pm | IP Logged
Originally posted by TaniShaKaShid

Originally posted by x.Anku.x

I HAVE 14 PMS!!!! I should just deactive I-F id someway :|

Hawww... Yeh kaise karte hai??? Tell me tell me...:-?


hahahha. Tani. We cant do it.. thats why I am saying 'someway' if I could LOL.

The following 2 member(s) liked the above post:

TaniLovesDB5Knotfadedaway

notfadedaway IF-Addictz
notfadedaway
notfadedaway

Joined: 11 May 2006
Posts: 55218

Posted: 23 May 2011 at 6:01pm | IP Logged
Amna - I need to req another Maan sigg from you ;) let me know when you have time please!

The following 1 member(s) liked the above post:

amna malik

-SilentLove- IF-Stunnerz
-SilentLove-
-SilentLove-

Joined: 29 July 2007
Posts: 44696

Posted: 23 May 2011 at 6:01pm | IP Logged
Originally posted by x.Anku.x

Noo. LMAO. She is different from me.. She ll talk to you VERY positively about SA. LOL. And also about how this show shud hve SA or that show shud hve SA etc. etc. LOL And she keeps saying SA shud try here, SA shud try in that other show and all.. so yea talk to her :P

I wish we could easily say all this to SA without thinking too muchBroken Heart I am gonna go on bugging spree soon...

Does SA still come on FB? 
amna malik IF-Addictz
amna malik
amna malik

Joined: 06 August 2005
Posts: 52138

Posted: 23 May 2011 at 6:02pm | IP Logged
u know m so used to spell about 'abt' tht for a few secs i kinda forgot how to spell the real word lol

The following 2 member(s) liked the above post:

anku-notfadedaway

monakhan. IF-Dazzler
monakhan.
monakhan.

Joined: 04 October 2010
Posts: 3299

Posted: 23 May 2011 at 6:02pm | IP Logged
Good luck Ashu (:
anku- IF-Sizzlerz
anku-
anku-

Joined: 16 April 2008
Posts: 23707

Posted: 23 May 2011 at 6:03pm | IP Logged
OMG. I saw that one Ashu!! I commented on it na? Yesterday I think? Not sure. Maybe I was stalking it and saw it then. lol! I LOVEEDDD it. Its gorgeous*1000000. That style is fabulous. And I really really adore the pix u used. The sig is innocence defined<3 And as always, the way you add the text in such colorful manner its just so cute and so different<3 Lovee it Ashu. Its really really beautifulll<333

@Amna: noo. You dont update your shop. I am gonna ask Jen to first make it and update her shop with the slogan: DO NOT USE the text. Cause she has the other visitors too. And so it will be noticed. :P

The following 2 member(s) liked the above post:

amna maliknotfadedaway

KaSh_luv IF-Sizzlerz
KaSh_luv
KaSh_luv

Joined: 23 July 2008
Posts: 17688

Posted: 23 May 2011 at 6:03pm | IP Logged
Amna...lol...i do dat a lot aswell..esp wid da word "that"...i'm so used to dat...

The following 1 member(s) liked the above post:

amna malik

-SilentLove- IF-Stunnerz
-SilentLove-
-SilentLove-

Joined: 29 July 2007
Posts: 44696

Posted: 23 May 2011 at 6:04pm | IP Logged
LOL Amna, its hard to use short forms for me...

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Ejaz* and *Anita**Heaven*#1

2 3 4 5 6 7 ... 48 49

Author: Aarohi..   Replies: 385   Views: 30817

Aarohi.. 385 30817 04 August 2011 at 1:46pm by musicfanatics
~*AkkiKat aka Akshay Kumar & Katrina Kaif Heaven*~

2 3 4 5 6 7 ... 67 68

Author: PuffinHypercity   Replies: 537   Views: 31853

PuffinHypercity 537 31853 30 June 2011 at 3:39am by -Junglee-
~*~Moulshree "Angel" /Dr.Tamanna FC~*~

2 3 4

Author: Khushi.   Replies: 28   Views: 4563

Khushi. 28 4563 08 April 2010 at 5:42am by sidtamanna
Ashwariya-The Angel

Author: cutepooja   Replies: 0   Views: 669

cutepooja 0 669 03 February 2009 at 1:20am by cutepooja
~*Happy Birthday Angel~* - KaSh/AR Heaven

2 3 4 5 6 7 ... 136 137

Author: JennyPenny   Replies: 1090   Views: 29828

JennyPenny 1090 29828 13 December 2008 at 5:51am by suvrati

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index