Rang Badalti Odhani

India-Forums

   
Rang Badalti Odhani
Rang Badalti Odhani

~RBO~Wkly Discussion/LiveUpdt Td#43~ (Page 114)

-mesmerised- Goldie
-mesmerised-
-mesmerised-

Joined: 27 March 2011
Posts: 2439

Posted: 30 May 2011 at 11:07am | IP Logged
Originally posted by The_May_Rose

Originally posted by -mesmerised-

Originally posted by rooj-i

Oooh i see family breaking apart and blaming shaan!!

OMG r shanak planning to leave in the future?

this is an interesting track...someone wants to get me the links if they are up? lmao
 
What?! K family breaking up?! No way!
 
I love them as they are!
 
 
Don't worry Aysha, just a little twist to get Shaan working again...It will be great to watchBig smile...Better that rather than anything esle...
 
Don't get me wrong, i'm all for this track and love a bit of drama in the show... just not to the extent that the K family blame Shaan.
 
Bit unfair in my opinion...
 
Sounds like an awesome epi, thanks to all the live updaters! Big smile

The following 4 member(s) liked the above post:

WooHooHaha21RB81-Manita-The_May_Rose

shanakyasharan IF-Addictz
shanakyasharan
shanakyasharan

Joined: 10 November 2010
Posts: 63451

Posted: 30 May 2011 at 11:08am | IP Logged
hard hitting epi wid a das of romance n fun...just d way it should b:)

The following 4 member(s) liked the above post:

-mesmerised-WooHooHaha21RB81The_May_Rose

WooHooHaha21 IF-Dazzler
WooHooHaha21
WooHooHaha21

Joined: 07 October 2010
Posts: 4341

Posted: 30 May 2011 at 11:08am | IP Logged
Originally posted by rooj-i

Oooh i see family breaking apart and blaming shaan!!

OMG r shanak planning to leave in the future? Eeekkksss! I'd love it if this happens! Embarrassed 

this is an interesting track...someone wants to get me the links if they are up? lmao

The following 4 member(s) liked the above post:

destinyloveNinjaInPyjamasRB81The_May_Rose

-Manita- IF-Rockerz
-Manita-
-Manita-

Joined: 17 September 2010
Posts: 5889

Posted: 30 May 2011 at 11:09am | IP Logged
At the risk of being called Mummy No 2...I still maintain...

I defend Shaan !!! Period...!!!!

Responsibilty is something we don't teach when crisis arises...
nor when a kid is a grown up man...

SunAvi should have either woken up earlier seeing his ways with life or when they wake up now...they should realise their mistake now and be patient with him!!!!

He should be given time and patience !!! ...that's it !!!

btw...I am loving this track...loving this Shaan...
angry and upset and depressed ...
Khanak...supportive n understanding !!!

CVs please don't rush off this track !!!




Edited by -Manita- - 30 May 2011 at 11:14am

The following 7 member(s) liked the above post:

-mesmerised-WooHooHaha21NinjaInPyjamasRB81The_May_Rose-Deepali-shanakyasharan

RB81 IF-Rockerz
RB81
RB81

Joined: 01 January 2011
Posts: 9074

Posted: 30 May 2011 at 11:10am | IP Logged
Originally posted by The_May_Rose

 
Ooowww!D'oh...Why isn't anyone calling Manita a Mummy?D'oh
coz she feels bad for shaan but the way u talk sounds like a mommy..ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
no offence intended..

The following 4 member(s) liked the above post:

WooHooHaha21-Manita--Deepali-shanakyasharan

NinjaInPyjamas IF-Rockerz
NinjaInPyjamas
NinjaInPyjamas

Joined: 22 September 2010
Posts: 8009

Posted: 30 May 2011 at 11:11am | IP Logged
Since when did Manita di become the forum mummy??

May di is our official "Reema Lagoo" mummyROFL

The following 4 member(s) liked the above post:

WooHooHaha21-Manita-RB81-Deepali-

WooHooHaha21 IF-Dazzler
WooHooHaha21
WooHooHaha21

Joined: 07 October 2010
Posts: 4341

Posted: 30 May 2011 at 11:11am | IP Logged
Originally posted by The_May_Rose

Or Natty too... OMG! ROFL! LOL! IMAO! Or kya bolun! ROFL ROFL *Heart break*! Broken Heart May yeh kya bol dya? LOL Im so sure I dont act even a bit like a mummy here! LOL LOL Rooj dare you give me that title! Shocked
 
No offence Mani, we all defended Shaan, but I get called the MummyD'oh... May is such a cutie pie! *Pulls May's cheeks*
 
It's all Rooj and Zen's faultD'oh...

The following 3 member(s) liked the above post:

-Manita-NinjaInPyjamasRB81

The_May_Rose IF-Sizzlerz
The_May_Rose
The_May_Rose

Joined: 26 February 2010
Posts: 24926

Posted: 30 May 2011 at 11:12am | IP Logged
Originally posted by -Manita-

At the risk of being called Mummy No 2...I still maintain...

I defend Shaan !!! Period...!!!!

Responsibilty is something we don't teach when crisis arises...
nor when a kid is a grown up man...

SunAvi should have either woken up earlier seeing his ways with life or when they wake up now...they should realise their mistake now and be patient with him!!!!

He should be given time and patience !!! ...that's it !!!

btw...I am loving this track...loving this Shaan...
angry and upset and depressed ...
Khanak...supportive n understand !!!

CVs please don't rush off this track !!!
 
 
Why don't you post more often Manita???...
 
Exactly!!!...And most of the time, you always say exactly what I am thinking tooThumbs Up...
 
I have changed my mind about KFP nowBig smile

The following 6 member(s) liked the above post:

-mesmerised-WooHooHaha21RB81-Manita-NinjaInPyjamasshanakyasharan

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~RBO~ Wkly Discussion/Live Updts Thd-#2~Newlink P1

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Veena-   Replies: 1197   Views: 52079

-Veena- 1197 52079 27 August 2010 at 2:01pm by kubare
RBO-DISCUSSION OF THE WEEK(7TH TO 11TH JUNE)

Author: pickachu   Replies: 9   Views: 1325

pickachu 9 1325 10 June 2010 at 8:38pm by blackdaughter
RBO --- Episode Discussion (31st may to 4th June )

2 3 4

Author: LimitLessFan   Replies: 31   Views: 3738

LimitLessFan 31 3738 03 June 2010 at 4:55pm by blackdaughter
RBO~ Epi. Discussion of the Week (17th - 21st May)

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: lilindiangurl13   Replies: 73   Views: 6931

lilindiangurl13 73 6931 22 May 2010 at 6:25pm by isomers
Discussion of the Week || Story Ab Tak

2

Author: wida   Replies: 15   Views: 2740

wida 15 2740 04 May 2010 at 8:10pm by -bhootni-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Rang Badalti Odhani Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index