Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

|KW Lovers ka Adda #41|[IO]-TeAmo<3 (Page 8)

.Sidra IF-Sizzlerz
.Sidra
.Sidra

Joined: 21 July 2005
Posts: 17332

Posted: 22 May 2011 at 7:17pm | IP Logged
                            

indian_beauty IF-Stunnerz
indian_beauty
indian_beauty

Joined: 27 February 2010
Posts: 46972

Posted: 22 May 2011 at 7:25pm | IP Logged
Originally posted by sidra2007

Originally posted by indian_beauty

I'm having pizza for dinner DancingLOL


mmm...i want pizza...planning on making chawal for dinner...already have some microwave-able dal in the cabinet - sadly sounds good to me...daal, chawal & achar...is it diiner time yet. LOL


haha - we keep missing each other!!

and How dare you Hate SRK!!! I WUV him!!! Day Dreaming 

I had dal chawal achar for lunchTongue but then i was like i dnt wanna eat dal again so i ordered pizzaLOL

and yes I hate SRK...I know shocking right but I do hate himLOL he is a good actor but I just can't stand him...I'm a Sallu Fan...hard core Sallu fan I LOVEEE HIM Day DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay Dreaming

.Sidra IF-Sizzlerz
.Sidra
.Sidra

Joined: 21 July 2005
Posts: 17332

Posted: 22 May 2011 at 7:27pm | IP Logged
Originally posted by indian_beauty

Originally posted by sidra2007

Originally posted by indian_beauty

I'm having pizza for dinner DancingLOL


mmm...i want pizza...planning on making chawal for dinner...already have some microwave-able dal in the cabinet - sadly sounds good to me...daal, chawal & achar...is it diiner time yet. LOL


haha - we keep missing each other!!

and How dare you Hate SRK!!! I WUV him!!! Day Dreaming 

I had dal chawal achar for lunchTongue but then i was like i dnt wanna eat dal again so i ordered pizzaLOL

and yes I hate SRK...I know shocking right but I do hate himLOL he is a good actor but I just can't stand him...I'm a Sallu Fan...hard core Sallu fan I LOVEEE HIM Day Dreaming




hahaha - i love dal chawal! (not much of a rajma person - otherwise would have included that in my list of similarities with karan lol

and yea i know ur a sallu fan...i used to like him...but never as much as SRK - liked him up until HDDCS i think - idk - started not caring for him or aish afterwards..
indian_beauty IF-Stunnerz
indian_beauty
indian_beauty

Joined: 27 February 2010
Posts: 46972

Posted: 22 May 2011 at 7:28pm | IP Logged

Sooo cuteee Day DreamingDay DreamingDay DreamingDay Dreaming

can we take the name out of the pic or can anyone tell me where can I find the original picErmm

The following 1 member(s) liked the above post:

.Sidra

indian_beauty IF-Stunnerz
indian_beauty
indian_beauty

Joined: 27 February 2010
Posts: 46972

Posted: 22 May 2011 at 7:31pm | IP Logged
Originally posted by sidra2007


hahaha - i love dal chawal! (not much of a rajma person - otherwise would have included that in my list of similarities with karan lol

and yea i know ur a sallu fan...i used to like him...but never as much as SRK - liked him up until HDDCS i think - idk - started not caring for him or aish afterwards..

I liked rajma chawal pehle se but now toh i love it obv cuz of nikammaEmbarrassedLOL

u knw wat for me i was always a sallu fan bt I  became a hardcore sallu fan after HDDCS n Sallu-Aish incident...idk...i just felt this "pull" 2wards him and aish *sigh* no comments on her DeadStern Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

.Sidra

indian_beauty IF-Stunnerz
indian_beauty
indian_beauty

Joined: 27 February 2010
Posts: 46972

Posted: 22 May 2011 at 7:32pm | IP Logged
and i think i started disliking SRK even more after Sallu-SRK "fight" LOL
.Sidra IF-Sizzlerz
.Sidra
.Sidra

Joined: 21 July 2005
Posts: 17332

Posted: 22 May 2011 at 7:34pm | IP Logged
haha - i know there are all these pics - trademarked Farah Wahi! Silly

yea Sallu is nice - he speaks his mind and all - but i dont love him nor hate him...always been a SRk and Akshay fan...and then Shahid and Imran/Ranbir/Ranveer are all awesome as well!

the bachans DeadDeadDead

i feel bad for jaya tho... Ermm
.Sidra IF-Sizzlerz
.Sidra
.Sidra

Joined: 21 July 2005
Posts: 17332

Posted: 22 May 2011 at 7:35pm | IP Logged
Originally posted by indian_beauty

and i think i started disliking SRK even more after Sallu-SRK "fight" LOL


haha - well in that case i dont like Sallu either! *hmph*

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 101 102

Author: .Aparajhita.   Replies: 814   Views: 87330

.Aparajhita. 814 87330 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
~Chatterboxes ka adda~#9 Note Pg2&80&86

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: Niyu-   Replies: 1144   Views: 39811

Niyu- 1144 39811 21 October 2010 at 5:55am by Niyu-
Adda:..(Ria Ka Adda) CC# 27

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: secretkeeper   Replies: 1190   Views: 52839

secretkeeper 1190 52839 03 September 2010 at 6:48am by adda-keepers
AdDa:..(Ria Ka Adda) CC# 26

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: WildestDreams   Replies: 1177   Views: 41333

WildestDreams 1177 41333 15 August 2010 at 4:22am by secretkeeper
AdDa:...(Ria Ka Adda) CC#25

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: secretkeeper   Replies: 1168   Views: 50098

secretkeeper 1168 50098 31 July 2010 at 11:45pm by WildestDreams

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index