Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Charu'sCreative World-*C* Updt Pg105 Rishta.com, EBI, IPK 2, etc (Page 85)

Maha149 IF-Rockerz
Maha149
Maha149

Joined: 12 February 2011
Posts: 8186

Posted: 20 October 2012 at 11:45am | IP Logged
Originally posted by Charu21

Originally posted by Maharkno1fan

DEAR TUM MERI REQ LO GI
 
Ya sure dear!!! Embarrassed But give me high quality pics/video haan... Smile
ooo thank u so much dear but yeh na youtube banned hai kya tum muhjay rajeev ki kuch avis bana dou gi dear aur texing 1 avi happy bday olvieya baki aise hi<3rply me fastTongueTongue

radt IF-Rockerz
radt
radt

Joined: 21 July 2010
Posts: 6359

Posted: 20 October 2012 at 12:11pm | IP Logged
Originally posted by Charu21


 
Heyy bhagwaan!!! LOL Pics toh de bachche!!! LOL 17th epi toh pura hospital me madhu rk ke sath tha!! :P
acha check 84 n 85th page of this thread, n give me pics!!! :P credit to Shiva Tongue

Make it bright!Embarrassed
Pics:-
http://i.imgur.com/xsF2z.jpg
http://i.imgur.com/1h0YJ.jpg
http://i.imgur.com/FXlbv.jpg
http://i.imgur.com/MjgNe.jpg
http://i.imgur.com/YgHol.jpg
http://i.imgur.com/GQCkF.jpg
http://i.imgur.com/9NZcs.jpg
http://i.imgur.com/6Zwip.jpg
http://i.imgur.com/okB2x.jpg
http://i.imgur.com/eHPNx.jpg

Embarrassed Hahahaaa!!! i sooo loved Vivian in those initial promos yaar!! yes, left right centre sab angle se!!! LOL 


Awww...Vivu darling!Wink
Sure darling!!! hehee!! okiess that sigg will exclusively be for my radzy!!! Tongue koi chor uchakka nahi aayega aaspaas!!! ROFL
Lolll... Doneee!Wink


 I still havent seen Barfi yaar!! Ouch 
ROFL

OMG! Not yet! n even thn ur a pankha!LOL
Ek secret batau!!! I m scared of butterflies!!! ROFL I love them but only durr se!!! LOL Now ssshhh!!! dont tell anyone!! warna bezatti ho jayegi meri!!! LOL


Me too! High 5!Wink after so lonnggg... 
Hahaa!! RK ka pankha!!!LOL must b wishing madhu ki jagah tu hoti haan!! Wink

Haaannn! Sachi mein!LOL
Thanx sooo much my Hi5 kiddo, the acutal reason for my shop's existence!!! Approve
Love ya sooo much Heart

You're way too generous di! You had to be here! You're that wow!Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 20 October 2012 at 12:17pm | IP Logged
Originally posted by BhartiKhushi909

@shishter Hug shishter!! Hug I cant do this anymore!! Embarrassed

kya mast upd hai
Thnk u ji thank u!!! Embarrassed
tvd haayeee Day Dreaming
individual comment kar chuki phir se tareef kar deti hu Wink Hehehe!!! haan!! sabse pehle sari creations ham ekdusre ko hi dikhate hai!!! LOL aise hi thodi i cant do this anymore!! LOL

damon stef ele ric Cool

saari awesome hai yaar
Thnk u ji!! <3
PKYEK ahhh old memories mast hai yaar
Haan yaar!!! it gave us sooo many buddies!!! Embarrassed
MB
rk rockzzz
avis, icons sab mast dhakad ek dum
aur haan rushi gifts rocking
u rock shishter Thumbs UpThumbs Up
Thank u sooo much shishter!! Muahhh!!!! <3 Tongue
Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 20 October 2012 at 12:22pm | IP Logged
Originally posted by swethasyam08

awesome creations Charu!! Big smile
Thnx sooo much Swetha!!! Embarrassed Big smile
 
Originally posted by ddds

Charudi awsome...I thought thr will b salman's avi frm andaz apna..
But still loved it.
 
Thnx yaar!! hehee!! yeahh sallu was also damn cute in that!! But i love Amir more in this song!! LOL
Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 20 October 2012 at 12:25pm | IP Logged
Originally posted by Maharkno1fan

Originally posted by Charu21

Originally posted by Maharkno1fan

DEAR TUM MERI REQ LO GI
 
Ya sure dear!!! Embarrassed But give me high quality pics/video haan... Smile
ooo thank u so much dear but yeh na youtube banned hai kya tum muhjay rajeev ki kuch avis bana dou gi dear aur texing 1 avi happy bday olvieya baki aise hi<3rply me fastTongueTongue
 
Ohhh dear!! avi banane ke liye mujhe video toh chahiye hoga na par!! bina uske me nahi bana sakti!! so sorry!! Unhappy
Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 20 October 2012 at 12:38pm | IP Logged
 
Big smile Great will make avis on that..
kaun si size ki chahiye?? wo profile avtaar me fit hone wali size jesi ya big ones??
 
I'll need timings also as in kaha se kitne seconds tak chahiye avi but as u cant view that so i'll try to use my judgement on that!!! LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Maha149

Maha149 IF-Rockerz
Maha149
Maha149

Joined: 12 February 2011
Posts: 8186

Posted: 20 October 2012 at 12:42pm | IP Logged
dear timing tum diside kar lo dear profile wali big wali bhi aur 1 avi mai happy bday olvieya lik na haaloveee

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
/Nikiz Creationz Gallery#3/CLSD

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: mjht_one   Replies: 1106   Views: 77333

mjht_one 1106 77333 17 August 2016 at 4:54am by -Mrinalini-
desigrl05 #8 [updt: 67]

2 3 4 5 6 7 ... 66 67

Author: desigrl05   Replies: 533   Views: 51303

desigrl05 533 51303 12 October 2015 at 2:24pm by ..RamKiJanaki..
~Chandani Creation~ // All updt: pg1 - MIX UPDT:17

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: Chandani_C   Replies: 169   Views: 14195

Chandani_C 169 14195 08 January 2014 at 1:10am by -Selcouth-
~~ Sapphire ~~ Updt Pg 24[Shakti Di's Brthday] 5/10/13

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: anjoriii   Replies: 167   Views: 10895

anjoriii 167 10895 01 January 2014 at 12:31pm by --Mine--
Dee & Gunj's Creative fantasies!(updt 6/10)

2 3 4 5 6 7 8

Author: Dee_J   Replies: 60   Views: 6384

Dee_J 60 6384 10 December 2013 at 2:17am by Deleted

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index