Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Charu'sCreative World-*C* Updt Pg105 Rishta.com, EBI, IPK 2, etc (Page 59)

radt IF-Rockerz
radt
radt

Joined: 21 July 2010
Posts: 6359

Posted: 28 December 2011 at 11:07am | IP Logged
Amazing Update Charu DI!Hug
I am so sorry for missing it!Ouch
*makes puppy face*
And i am so sure,... ur not angry!Embarrassed
Ur always so sweet!ROFL

Did i see this KTLK siggy before?
I am so sure i did!
It has to be one of the best i did till date and is freaking awesome!Clap

I remember that mayur siggy from fb... so much halla we created! its gorgeous!Embarrassed

Vivian, rati, cgm siggys are beautiful too!Clap
aND THE icons are Fab!!!!!Hug especially the long rushi one...Embarrassed

The avis are awesome!
Especially that kritika one! Its aww...Embarrassed

I remember using this siggy!
And it;s gorgeous!
Used matching wid nabhsy's avi...
Using it again!!!!!Wink

The other requests are awesome too!Embarrassed
I loved ARu's gift!
It's beautiful! Sonam one...
The colouring is just so fabulous!Clap

And the rest are gorgeous too!Clap

I loved Honey's bday sigy too...
Belated happy bday honey!Embarrassed

Dhrashti one is so good too!
LOVED UR UPDATE TO PIECES!Clap


Edited by radt - 28 December 2011 at 11:37am

The following 3 member(s) liked the above post:

_.mariam._Writer_At_HeartCharu21

anu93 IF-Sizzlerz
anu93
anu93

Joined: 07 August 2010
Posts: 16092

Posted: 28 December 2011 at 10:10pm | IP Logged
Awesome siggies and avis Charu ClapClap
ClapClapAbhiya Siggies Superb and CGM siggiesClapClap and avi are Awesome Loved itEmbarrassed...Acharya (ParamMitra) CharuBig smile ki Jai!!
Add me in ur PM list...


Edited by anu93 - 28 December 2011 at 10:13pm

The following 3 member(s) liked the above post:

radt_.mariam._Charu21

--sunshine-- IF-Sizzlerz
--sunshine--
--sunshine--

Joined: 19 October 2010
Posts: 21388

Posted: 29 December 2011 at 1:35am | IP Logged
Charu amazing creation and I really really loved ur veerji banner that was amazin and the blending in it was just awesome

Icons and avis and other sruff is amazing

But again that banner is amazing

Loved every stuff Hug

The following 2 member(s) liked the above post:

radt_.mariam._

BearNaNa IF-Sizzlerz
BearNaNa
BearNaNa

Joined: 03 August 2008
Posts: 13735

Posted: 29 December 2011 at 3:29am | IP Logged
@charu
thnx 4 likin my dp :)kya karoon barun cute hai itna ki uska har pics cute hota hai!!

btw love ur creations!!Heart

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

_.mariam._ IF-Rockerz
_.mariam._
_.mariam._

Joined: 02 November 2010
Posts: 8506

Posted: 30 December 2011 at 10:57am | IP Logged
i m so duffer to be late omg awesome siggies but u know i likedfawad khan he rocksPartyHeart

all are awesome i mean beyond awesome *clapping*



The following 3 member(s) liked the above post:

radtCharu21Writer_At_Heart

Writer_At_Heart IF-Sizzlerz
Writer_At_Heart
Writer_At_Heart

Joined: 11 October 2009
Posts: 10742

Posted: 31 December 2011 at 1:07am | IP Logged
beautiful creations yar!...
lovely stuff.. would b using some of it soon...Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

radtCharu21

-HJ- IF-Rockerz
-HJ-
-HJ-

Joined: 07 October 2010
Posts: 5973

Posted: 12 January 2012 at 9:25pm | IP Logged
Where are you? Are u taking requests?

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 25 January 2012 at 11:02am | IP Logged
@ All -- Sooo sorry for replying sooo late guys!!! *makes puppy face* Not active on IF these days so... Embarrassed

@ Radzy -- Awww.. how much i missed ur looonggg comments!!! Day Dreaming Muahhh... Hug but i m super sorry this time won't b able to reply each line individually!! But apni toh ghar ki baat hai so i know u won't mind!!! Embarrassed 
thanx a bunch for ur sweetu comment!! Makes me Big smile happy always... 

@ Anu -- Thanx a bunch darling!!! Approve Awww.. yup that's rite ParamMitra!!!!  Hug Muahhh... Hug

@ Sanju -- Thanx sooo much yaar!! yup yup!!! i too love Veer Shivaji banner!!! but guess wat!! that is still not updated in the forum!!!! Sleepy LOL But i really loveee to see that 'winner' wali line below my profile pic!!!! Day Dreaming LOL Thanx re.. love yaa... Hug

@ Sum --  Thanx re!!! Yeahh i know!! Barun is really cute!!! Day Dreaming

@ Fari -- Thanx a ton my chutkoo!!! Muahhh.. Fawad Khan!!!! U really like him ehh???? Shocked I never knew that!! ROFL I have been drooling over him for so many months yaar!!! Only i know how i made that new year siggy for Radzy!!! Broken Heart  LOL Ise toh mujhe de de!! jispe dekho line marna shuru kar deti hai!!!! 

@ Priyu -- Thanx sooo much yaar!! Tu kaha gayab ho gayi!! FB par bhi nahi dikhti!!! Shocked Missing u sooo much!!! btw!!! Did u get Abhi's much awaited PM??? LOL

@ Honey -- uummn.. i m here only yaar... but not that active on IF now.. will give only one update anytime soon... then won't b here for a while may be!!! Pinch So not taking any requests!! Ouch

The following 4 member(s) liked the above post:

-HJ-RadhikeraniWriter_At_HeartAmor.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
/Nikiz Creationz Gallery#3/CLSD

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: mjht_one   Replies: 1106   Views: 78346

mjht_one 1106 78346 17 August 2016 at 4:54am by Mrinalini_810
desigrl05 #8 [updt: 67]

2 3 4 5 6 7 ... 66 67

Author: desigrl05   Replies: 533   Views: 51550

desigrl05 533 51550 12 October 2015 at 2:24pm by RamKiSeeta
~Chandani Creation~ // All updt: pg1 - MIX UPDT:17

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: Chandani_C   Replies: 169   Views: 14324

Chandani_C 169 14324 08 January 2014 at 1:10am by -Selcouth-
~~ Sapphire ~~ Updt Pg 24[Shakti Di's Brthday] 5/10/13

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: anjoriii   Replies: 167   Views: 10964

anjoriii 167 10964 01 January 2014 at 12:31pm by Pooja_Aly
Dee & Gunj's Creative fantasies!(updt 6/10)

2 3 4 5 6 7 8

Author: Dee_J   Replies: 60   Views: 6416

Dee_J 60 6416 10 December 2013 at 2:17am by Deleted

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index