Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Charu'sCreative World-*C* Updt Pg105 Rishta.com, EBI, IPK 2, etc (Page 43)

Writer_At_Heart IF-Sizzlerz
Writer_At_Heart
Writer_At_Heart

Joined: 11 October 2009
Posts: 10742

Posted: 19 September 2011 at 12:03pm | IP Logged
Originally posted by Charu21

@ Nabz - thanx so much dear... HugHug

@ Priyu -- awww.. thanx a ton yaar!!!!! Hug  yup!! finally updated!!! LOL 
woahhh!! u r using KTLK siggy!!! thanx a bunch yaar!! Muahhh... i m sooo loving those promos n title track!!! just got that from KTLK forum n ab tak kamse kam 50 times sun liya!!!!!!! LOL 
hahaha!! Radhi's list is unlimited!!!!!!! ROFL actually there was a story on CGM forum n Peihu made Radhi Amatya's dulhaniya in Radhi ka swamvar!!!!!!!!! LOL so officially ab woh dhanna patni ki jagah amatya patni hai!!!!!! ROFL
awww.. u loved SRK sigg too!! thanx yaar.. okay dearoo muskhil hai but agar time mila toh i'll defo make Amir Sallu sig for u... Hug
thanx darling for a lovely comment.. Muahhh... HugHug

LOL
radhi is amatya's patni...ShockedROFL poor she... and the other day she was fighting with me for dhannuLOL
yeah true me too loving the promos of KTLK i mean thats gonna be unique show...Embarrassed
the cast seems really promising Smile

awee.. take ur tym... will wait..Embarrassed
oye.. *hugs*Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Rumi007 IF-Sizzlerz
Rumi007
Rumi007

Joined: 23 December 2009
Posts: 17212

Posted: 19 September 2011 at 6:26pm | IP Logged

Charu Hug

Missing you yaara...Cry

As usual gorgeous updates...Star Clap

AbhIya...Day Dreaming ...can't stop loving them...Embarrassed

Eagerly waiting for KTLK...couldn't watch KMH..wish this will be a great show...Embarrassed...lovely siggie...  Day Dreaming

And CGM n Veer Shivaji...lovely creations Charu...ClapClapClap

Shocked Itna saara icons...Shocked Shocked Shocked Shocked

Brilliant ... superb...Star Star Star Star Star


The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Chiinnu IF-Sizzlerz
Chiinnu
Chiinnu

Joined: 23 May 2010
Posts: 16224

Posted: 19 September 2011 at 10:57pm | IP Logged
LOVE IT !!!
SUPERCOOL UPDATE !!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

neeme IF-Stunnerz
neeme
neeme

Joined: 07 October 2010
Posts: 32898

Posted: 20 September 2011 at 12:35am | IP Logged
SUPERB Superb SUPEB!! SUPERB Work Dearoo Big smileBig smileBig smile..Lovely work Asusual..All siggies are Superb ! Great Work    


The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

radt IF-Rockerz
radt
radt

Joined: 21 July 2010
Posts: 6359

Posted: 21 September 2011 at 11:58am | IP Logged
[CENTER]

I am back to IF... Yeahhh! Only reason I miss u 3 damn bad and we are never able to cath each other online and it is sort of depressing...
It's impossible not to miss you... Sooo... here I am!!!!!!!


Coming to the update...
I am really sorry... I know I reserved a post but I am Ghajni... Ur ghajni! LOL
Chalta hai na?Wink

Ur Update banner... OMG! It is so amazing...
God! Gorgeous Totally! So neat! Wow!
I loved ur colour combo too didi!Hug
Suggestion... Make ur copyright smaller di... not on the banner... For avis and siggys...
Do u want to use C21 as ur copyright??
Especially on avis... Change the font too... use papyrus... try please!Wink

Awww... so are we waiting for KTLK!
Awww... i wanna try that one too!LOL
kritika looks super gorgeous!Embarrassed

U watching Veer SHivaji too...????
the siggys look so inviting di... Is it a good watch?Embarrassed
Each n every siggy of ur slide show is super amazing!Hug

Nidhi ashutosh siggy in ur dabba is...*jaws dropped*... BEAUTIFUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i sooo love it!!!!!!!!!!Hug

Awww... CGM siggys... U miss rushiraj... don't u?
AwwwHug


Gifts!!!
pari's SRK siggy is sooo splendid! Rocking Didi!
I am sure she loved it to pieces!Wink
It looks so cute!Clap


Hema's siggy... Man i love the dark and red effect... It looks PERFECT!
Wow di... i am seeing ur siggys after a while and u already seem a pro...Hug

hahahahaha... radhi's siggy... its hilarious!ROFL
I loved ur blending didi!Embarrassed

PKYEK siggy...
awww... awww... awww...Embarrassed
Piya has that usual naughty look...LOL
And abhey is wearing his signature tough look...Wink
Dream siggy!Clap
Gorgeous!Hug

Loved it totally!!!!!!!!!!

The next one looks even better,,,,,,,,, Just two pics and u know how to do magic... isn't it????
Awww... its fantastic di!Hug

I am so so so so loving ur captions too!Day Dreaming

The Los in you siggy looks wonderful too!Clap

And Jiya siggy...Shocked wow... Partyit looks wonderfully fabulous!Hug
i totally loved ur new effect!Clap
Super super super splendid didi!Embarrassed

KTLK... aww... I love Kritika ... She'd look super...
Just like ur siggys...
 loved the second siggy in particular...
She looks super splendid in saares...Clap

The CGM siggys are all so so so so so so so sooo beautiful...
But this one... OMG! Di... ur AWESOME!!!!!!!
I loved loved loveddd... this...

This has to be one of ur best siggys by far...
Rushi looks so so so cute...
And its one hell of an amazing siggy...Hug

I LOVE THIS! Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Clap

The Veer shivaji siggys look super colourful...
Very beautifully done...
i love the way u arranged the pcs on the first one...Star
It looks fabulous!
And the blending on the second looks even better...Clap
Ur a pro at blending di...
Seriously! FABULOUS!Hug


This is however my favourite...
I LOVE LOVE LOVE THIS TOTALLY!


Your icons are all super fantastic...
The SHivaji one is mindblowing...Clap
So is the CGM one...
BUT... The third one... Abhiya one is my personal fav though i dnt like abhiya coz it looks fab...Hug
Kritika looks so so so fantstic in the second last one...
ur clouring and light affects are fabulous didi!Embarrassed

ur avis and banners are super super super beautiful...
All mytho stuff!Wink



The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

radt IF-Rockerz
radt
radt

Joined: 21 July 2010
Posts: 6359

Posted: 21 September 2011 at 12:00pm | IP Logged
Request coming soon! 
Reserved...

The following 1 member(s) liked the above post:

Charu21

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 21 September 2011 at 12:33pm | IP Logged
Originally posted by radt


I am back to IF... Yeahhh! Only reason I miss u 3 damn bad and we are never able to cath each other online and it is sort of depressing...
It's impossible not to miss you... Sooo... here I am!!!!!!!

Yahooo!!!! Party so glad to see u here!! i suck at using FB!!!!!!! Ouch LOL very happy that u r here!!!!! yipppeee!!! n gosh!!! such a longgg comment!!!!! love yaa!!!!! Embarrassed

awww... thanx a ton for that beautiful song!! love it Heart Embarrassed 

Coming to the update...
I am really sorry... I know I reserved a post but I am Ghajni... Ur ghajni! LOL
Chalta hai na?Wink areyy baba!!! daudta hai!!!!!!!! ROFL no issues!!! Tongue

Ur Update banner... OMG! It is so amazing... 
God! Gorgeous Totally! So neat! Wow! thanx sooo much!!! yeahhh!!! i too fell in love wid that!!! Tongue
I loved ur colour combo too didi!Hug
Suggestion... Make ur copyright smaller di... not on the banner... For avis and siggys...
hehehe!! i know my copyright is two big but u know i have got bad experience of people stealing my work in past n now recently wid Shivaji creations as well... so keep that fonts bigger!!! choro ko kuchh toh mehnat karni pade to remove that!!!!!!!!!! LOL but i'll look into that for sure... Embarrassed thanx... Big smile
Do u want to use C21 as ur copyright?? ummnn... dekhte hai... Tongue
Especially on avis... Change the font too... use papyrus... try please!Wink yeh kaunsa font hai??? Confused

Awww... so are we waiting for KTLK! 
Awww... i wanna try that one too!LOL
kritika looks super gorgeous!Embarrassed i know!!! i simply loved da promos!! she looks Day Dreaming 

U watching Veer SHivaji too...???? 
the siggys look so inviting di... Is it a good watch?Embarrassed yup!! i do!!!!!!!! yes i do!!!!!! ROFL i wish Paras (actor playing Shivaji) bada hota!! and i could say "i do" Blushing LOL getting it naa!!!!! LOL that is a must watch!! i just love da show n cast as well.. Tongue
Each n every siggy of ur slide show is super amazing!Hug thanx a bunch!!!! Tongue

Nidhi ashutosh siggy in ur dabba is...*jaws dropped*... BEAUTIFUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i sooo love it!!!!!!!!!!Hug   me too!!!!!!!!!! Embarrassed already in love wid them!!!! Tongue

Awww... CGM siggys... U miss rushiraj... don't u? i do!!!!!! i do i do!!!!!!!!!!!!!! Cry
AwwwHug


Gifts!!!
pari's SRK siggy is sooo splendid! Rocking Didi!
I am sure she loved it to pieces!Wink
It looks so cute!Clap yupsieee!! she loved it!!!!!!!! Tongue Party thanx a ton!!!!!!!!! Tongue


Hema's siggy... Man i love the dark and red effect... It looks PERFECT!
Wow di... i am seeing ur siggys after a while and u already seem a pro...Hug me a pro!!!!!!!! Geek hailaaa!!!!!!!!! LOL okay... thanx!!!!!!! LOL

hahahahaha... radhi's siggy... its hilarious!ROFL i know!!!!!!!!!!! ROFL she is one mad gal... LOL amatya tak ko nahi chhoda usne!!!!! LOL thanx yaar!!!! Tongue
I loved ur blending didi!Embarrassed

PKYEK siggy...
awww... awww... awww...Embarrassed
Piya has that usual naughty look...LOL yup!!!!!!!! Wink
And abhey is wearing his signature tough look...Wink 
Dream siggy!Clap
Gorgeous!Hug thanx sooo much!! muahhh!!!! Big smile

Loved it totally!!!!!!!!!!

The next one looks even better,,,,,,,,, Just two pics and u know how to do magic... isn't it????
Awww... its fantastic di!Hug @ Bold - woahhh!!! now that is wat i call a complement!!!!!! Dancing those are actually 3 pics!!!! Tongue the two on da left corner aren't a part of same pic!! Embarrassed i have merged them to give that effect as if piya is looking at Abhay... actually she is not!!!!! LOL i m super happy now!!!!!!!! Party Embarrassed
 
I am so so so so loving ur captions too!Day Dreaming thanx a bunch!!!!!!! Big smile

The Los in you siggy looks wonderful too!Clap aahhh.. i just love those initial promotional pics yar!!! Abhay looks damn good in those but now!!! ummnn.. next comment!!!! LOL

And Jiya siggy...Shocked wow... Partyit looks wonderfully fabulous!Hug
i totally loved ur new effect!Clap  woahhh!! u noticed that!!!! thanx sooo much!!!! i too kinda love them... Tongue
Super super super splendid didi!Embarrassed

KTLK... aww... I love Kritika ... She'd look super...
Just like ur siggys...
 loved the second siggy in particular...
She looks super splendid in saares...Clap u know!!! she is my mom's fav actress in da current lot.. Embarrassed i too love her!!!! Big smile

The CGM siggys are all so so so so so so so sooo beautiful...
But this one... OMG! Di... ur AWESOME!!!!!!!
I loved loved loveddd... this... i know!!!!!!!!!! i love it sooo much!!! tried such thing for da first time!! though it didnt take much efforts!!! LOL ek short cut se banaya!! if u wanna learn, i'll share that wid u... i have got something else too.. if u r back to siggy making business, let me know!!! Embarrassed

This has to be one of ur best siggys by far...
Rushi looks so so so cute...
And its one hell of an amazing siggy...Hug  Thanx sooo much!! when it comes to Rushi... i have to give my 100000% Embarrassed love that kid... Embarrassed

I LOVE THIS! Wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Clap

The Veer shivaji siggys look super colourful...
Very beautifully done...
i love the way u arranged the pcs on the first one...Star
It looks fabulous!
And the blending on the second looks even better...Clap
Ur a pro at blending di...
Seriously! FABULOUS!Hug Thanx sooo much!!! Hug


This is however my favourite...

I LOVE LOVE LOVE THIS TOTALLY! you do!!!!!!!!!! Yahooo!!!!! Party

Your icons are all super fantastic...
The SHivaji one is mindblowing...Clap
So is the CGM one...
BUT... The third one... Abhiya one is my personal fav though i dnt like abhiya coz it looks fab...Hug   hehee!! i know Abhiya icon is ab tak ka best icon!!!! Embarrassed
Kritika looks so so so fantstic in the second last one... 
ur clouring and light affects are fabulous didi!Embarrassed thanx a ton!!!! Tongue

ur avis and banners are super super super beautiful... so is ur comment!!!!!!!!! Tongue
All mytho stuff!Wink


Thanx a bunch Radzy!!! u r a sweetheart!!! i really wonder how u manage to comment on every single creation.. means a lot... love yaa sooo much... really mean that... Hug So glad to get u... muahhh!!!!!! HugHugHug

Radzy!! if u wanna see my Shivaji creations!! will post them in next update which will take a long time, hopefully!!!!! LOL
see here!!!


Edited by Charu21 - 21 September 2011 at 1:09pm
Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 21 September 2011 at 12:45pm | IP Logged
thanx sooo much guys.. will reply individually later..
love yaa all... Hug

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
/Nikiz Creationz Gallery#3/CLSD

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: mjht_one   Replies: 1106   Views: 78346

mjht_one 1106 78346 17 August 2016 at 4:54am by Mrinalini_810
desigrl05 #8 [updt: 67]

2 3 4 5 6 7 ... 66 67

Author: desigrl05   Replies: 533   Views: 51551

desigrl05 533 51551 12 October 2015 at 2:24pm by RamKiSeeta
~Chandani Creation~ // All updt: pg1 - MIX UPDT:17

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: Chandani_C   Replies: 169   Views: 14324

Chandani_C 169 14324 08 January 2014 at 1:10am by -Selcouth-
~~ Sapphire ~~ Updt Pg 24[Shakti Di's Brthday] 5/10/13

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: anjoriii   Replies: 167   Views: 10964

anjoriii 167 10964 01 January 2014 at 12:31pm by Pooja_Aly
Dee & Gunj's Creative fantasies!(updt 6/10)

2 3 4 5 6 7 8

Author: Dee_J   Replies: 60   Views: 6419

Dee_J 60 6419 10 December 2013 at 2:17am by Deleted

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index