Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Charu'sCreative World-*C* Updt Pg105 Rishta.com, EBI, IPK 2, etc (Page 21)

blossom1234 IF-Sizzlerz
blossom1234
blossom1234

Joined: 14 March 2010
Posts: 14523

Posted: 02 June 2011 at 7:12am | IP Logged
so sorry charu for the late reply
OMG OMG all the siggies r just awesomeClap
especially the sid one,i loved it really very muchDay Dreaming
and the mayur and rati ones r gorgeousDay Dreaming
and the rest all,no doubt they r fabulousThumbs Up

The following 3 member(s) liked the above post:

_.mariam._.Nabi.Charu21

.Nabi. IF-Sizzlerz
.Nabi.
.Nabi.

Joined: 07 June 2010
Posts: 16314

Posted: 02 June 2011 at 10:32am | IP Logged
Edited my post..Smile

The following 3 member(s) liked the above post:

radt_.mariam._Charu21

--sunshine-- IF-Sizzlerz
--sunshine--
--sunshine--

Joined: 19 October 2010
Posts: 21388

Posted: 02 June 2011 at 3:13pm | IP Logged
Charu awesome creations and ranbeer kapoor stuff was so awesome.
But my personal fav was sid bhiya and the wordings for him was just awesome

Gr8 job and keep making more :)

The following 3 member(s) liked the above post:

radt_.mariam._Charu21

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 03 June 2011 at 11:02pm | IP Logged
@ Nabz - Thanx sooo much my avi Star Hug
Woahhh!! u loved PBM siggy!! Embarrassed thanx sweetz!! areyyy just saw ur avi on that!!! OMG!! i was almost dead!!! Day Dreaming 
Yuppp!! loved working on Ranbir n Sonam stuff!!! that would defo go to my personal favourites.. Tongue
Siddhant!!! *sigh* miss him sooo much!!! Confused
Eeksss... u noticed!! Hug  tried something different in Bebo siggy!!! sooo happy that u loved it.. 

Thanx a bunch sweetheart!!! sorry not replying in detail coz have got some work at my place so won't b able to spend much time on net!! so keeping it short.. Ouch

Love yaaa.. Hug ur longgg comments always make me happy!!! Embarrassed Thanx a ton... Hug Hug Hug Hug

The following 3 member(s) liked the above post:

radt_.mariam._.Nabi.

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 03 June 2011 at 11:09pm | IP Logged
@ Radzy -- areyy first of all congo shongo for rocking sweetheart!!!! Party  Party sorry coming online after 2 days so just noticed that now!!! Unhappy
lol!! sorry sorry!! i know haan u loved it!!!! Embarrassed ahaaa.. Just checked ur sig box, matching avi looks just fab!!!! Party  N bday siggy by zana is just fab!!! Rob Day DreamingDay DreamingDay Dreaming

Mogambo is so not scary!!! Wink Dikhave pe mat jao!!!! ROFL 

ohhh!! toi ko chamm aa gai!!!! Embarrassed okayyy toh moi will thank you even more!! coz toi chhalmate huye looks even more cute!!!! Wink Tongue Embarrassed

Moi talented!! ab moi bhi chalma gayi!!!! Embarrassed LOL
Love yaa sweetheart... Muahhh HugHugHug


Edited by Charu21 - 03 June 2011 at 11:09pm

The following 3 member(s) liked the above post:

radt_.mariam._.Nabi.

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 03 June 2011 at 11:14pm | IP Logged
@ Nikky - Hug heyyy don't say sorry sweety!!! u were not late!!! Embarrassed
Sid - hayeee miss his hotness yaar!! BlushingBlushingBlushing
Thanx sooo much sweetheart for encouraging me.. means a lot... HugHugHug


@ Sanju -  Heyyy Hug Hug Thanx a bunch Sanju dearoo... yuppp!!! Sid one is my fav too!!!! Day Dreaming n those wordings suit him so much naa!!! Blushing 
Thanx sooo much my emoticon queen.. LOL Love yaa... HugHug

The following 2 member(s) liked the above post:

radt_.mariam._

_.mariam._ IF-Rockerz
_.mariam._
_.mariam._

Joined: 02 November 2010
Posts: 8506

Posted: 04 June 2011 at 5:52am | IP Logged
Heart

Heart


 Heart

Heart

my heart beatingg faster fasterrr fasterrr after seeing hotties yaarrr

awesum siggies
\awesum work
greaatttClap

but IF per mera one and onlyy hottie hy i wanna his siggiesLOL

chalo koi nhiii teri siggies ne inhi hotties per heartbeat taiz kar de agr mera hota tu Rab janayROFL


keep it uppp
tm ko yahan achi salary mil jaye ge


Edited by ..fari.. - 04 June 2011 at 6:01am

The following 3 member(s) liked the above post:

radtCharu21.Nabi.

Charu21 IF-Sizzlerz
Charu21
Charu21

24 Forum Banner Contest Winner
Joined: 13 October 2010
Posts: 11587

Posted: 06 June 2011 at 9:31pm | IP Logged
@ Fari - thanx sooo much sweetheart!!!!!!!! Hug sorry haan.. have got only few minutes to come online (some work is going on at my place) so not commenting in detail... love yaa... Embarrassed Hug


@ Radzy --  heyyy my Hi5 bachcha. Hug yup da shop is open but ur request may take longgg time!!!! LOL Love yaa.. Hug

The following 2 member(s) liked the above post:

radt.Nabi.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
/Nikiz Creationz Gallery#3/CLSD

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: mjht_one   Replies: 1106   Views: 78348

mjht_one 1106 78348 17 August 2016 at 4:54am by Mrinalini_810
desigrl05 #8 [updt: 67]

2 3 4 5 6 7 ... 66 67

Author: desigrl05   Replies: 533   Views: 51553

desigrl05 533 51553 12 October 2015 at 2:24pm by RamKiSeeta
~Chandani Creation~ // All updt: pg1 - MIX UPDT:17

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: Chandani_C   Replies: 169   Views: 14325

Chandani_C 169 14325 08 January 2014 at 1:10am by StayStrong
~~ Sapphire ~~ Updt Pg 24[Shakti Di's Brthday] 5/10/13

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: anjoriii   Replies: 167   Views: 10964

anjoriii 167 10964 01 January 2014 at 12:31pm by Pooja_Aly
Dee & Gunj's Creative fantasies!(updt 6/10)

2 3 4 5 6 7 8

Author: Dee_J   Replies: 60   Views: 6419

Dee_J 60 6419 10 December 2013 at 2:17am by Deleted

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index