Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

ragz.designz#3|C|Monaya.Arhi.BALH.AngadKripa pg133 (Page 16)

notfadedaway IF-Addictz
notfadedaway
notfadedaway

Joined: 11 May 2006
Posts: 55217

Posted: 21 May 2011 at 11:45pm | IP Logged

you guys have names for each other?

 
PB & smiley?? :P hahaha! ;)

The following 3 member(s) liked the above post:

aishhh.ragzz.relentless.

ragzz. IF-Stunnerz
ragzz.
ragzz.

Joined: 24 May 2008
Posts: 38917

Posted: 21 May 2011 at 11:46pm | IP Logged

OMG PM jaldi bhej ROFL i think i know what it is ROFL

..Ya ashu..names from both of us Embarrassed :P

The following 2 member(s) liked the above post:

relentless.notfadedaway

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 21 May 2011 at 11:46pm | IP Logged
Originally posted by ayeshaaa.

aishh - aww! get well sooonn! weee loveee youuu! & I m happpy you are atleast here to spam. spamming, the word itself seems incomplete without youu ;)

I LOVEE YOUUU. i don't know what else to write :S Hug spamming makes me feel better haha ;)

The following 3 member(s) liked the above post:

ragzz.relentless.notfadedaway

relentless. IF-Stunnerz
relentless.
relentless.

Joined: 12 August 2009
Posts: 44084

Posted: 21 May 2011 at 11:47pm | IP Logged
@Ashu, Yeah i call my Aish PB, long story behind it. Will tell you through scraps ROFL. Smiley is for a reason too ROFL
 
 
@PB, waiting ROFL OMG kis baat ki khushi? ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

ragzz.notfadedaway

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 21 May 2011 at 11:47pm | IP Logged
btw this feels like my dukaaannn :S ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

ragzz.relentless.notfadedaway

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 21 May 2011 at 11:48pm | IP Logged
Originally posted by .Yamini.

@Ashu, Yeah i call my Aish PB, long story behind it. Will tell you through scraps ROFL. Smiley is for a reason too ROFL
 
 
@PB, waiting ROFL OMG kis baat ki khushi? ROFL

loser ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

ragzz.relentless.notfadedaway

notfadedaway IF-Addictz
notfadedaway
notfadedaway

Joined: 11 May 2006
Posts: 55217

Posted: 21 May 2011 at 11:48pm | IP Logged
ragz - haha! l likeee. ;)
 
aish - anytimeee. same hereee :))
 
I need to spam in two other galls! fun fun fun!
 
you guys are LOSERSS! :P haha!


Edited by ayeshaaa. - 21 May 2011 at 11:48pm

The following 3 member(s) liked the above post:

aishhh.ragzz.relentless.

ragzz. IF-Stunnerz
ragzz.
ragzz.

Joined: 24 May 2008
Posts: 38917

Posted: 21 May 2011 at 11:49pm | IP Logged
yep aish..yours, mine and yams ki dukaan is each others only na Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

aishhh.notfadedaway

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
::mOhitzpari maDnessl UPD-135* (REQ) l

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: .MohitzPari.   Replies: 1180   Views: 64149

.MohitzPari. 1180 64149 03 June 2011 at 6:11am by aashizin
|Lipz designz #1|SG, benia,reqs more-PG 109|CLSD|

2 3 4 5 6 7 ... 112 113

Author: -Lipsa-   Replies: 898   Views: 39378

-Lipsa- 898 39378 26 January 2011 at 8:58am by NidziWidzi
|Sugar Designz| [C] |Last Update Page 149!!|

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: Siddhi_   Replies: 1163   Views: 56673

Siddhi_ 1163 56673 08 December 2010 at 3:49am by psawyer
|| Dreamy|Designz || UPD PG 50 ROBERT PATTINSON

2 3 4 5 6 7 ... 49 50

Author: -midnightsun-   Replies: 395   Views: 25915

-midnightsun- 395 25915 03 September 2010 at 9:41pm by malluangel
AngadKripa&ArmRidz-pg1

Author: Angel-Jot.   Replies: 4   Views: 585

Angel-Jot. 4 585 29 January 2009 at 12:14am by -Unknown-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index