Navya

India-Forums

   
Navya
Navya

Anant knew navya kissed him!!!!! (Page 6)

deeps07 IF-Rockerz
deeps07
deeps07

Joined: 13 August 2006
Posts: 5778

Posted: 21 May 2011 at 5:02am | IP Logged
Originally posted by supria

Originally posted by deeps07

Originally posted by NaDzGirl

i knew he would'v sensed it and glad he found out!!!!!

yeah it ws a great epi to watch Day Dreaming awww our girl just blushed big time when he caught her at da buffet ROFL dat bit ws shooo cute...

NADZ!!!! Shocked...u here!!.Party..fantastic yaar.Dancing...ohhh i missed u...Hug
@ judi...yhh..the episode was really cute.Embarrassed..but look at my bad luckConfused...i had to watch it all in muteDisapprove...dad was near by and i was supposed to study at that timeLOL...so i decided to watch it hiddenEvil Smile.ROFL..well i am going to watch it online now...so that i can hear everything properly.Tongue..i only got the idea of the episode...need to watch it completely...Wink
 
hey deeps, the more u watch them yesday, the more ud want to watch it...as nadzsais the way he questioned her at the buffet was fab n when she blushed...OMG!!! n cant get over the way navya kept shyly smiling n looking at him around the bonfire...n the glance she gave ananth when ritz n ranbir went away alone...her expressions in the precap when she knew hes waiting n appy holding on to her...its amazing...n ananth is getting lost...cant wait for monday...cud also be the end of happy anya days when they get back home n we anyans come crashing dn to earth n the stupid reality called shagun n rama!!

true supriya...i know...the time for torture is aheadOuch...and getting back to home means...AnYa will not have the privacy as here...or else they would be in class...since they havent said anything about them to their friends either...so they have to hide from them too.Confused..and  appy is never going to leave navya alone with anant.D'oh..so tough time ...Cry...and to cap it all the stupid shagun...Angry

naveen_13 IF-Rockerz
naveen_13
naveen_13

Joined: 12 April 2011
Posts: 6995

Posted: 21 May 2011 at 5:32am | IP Logged
excellent epi they look so  sweet together

The following 1 member(s) liked the above post:

..StarAngel..

--HiNa-- IF-Stunnerz
--HiNa--
--HiNa--

Joined: 18 December 2010
Posts: 32148

Posted: 21 May 2011 at 5:37am | IP Logged

OMG !!
It was an AWESOME episode !! Day Dreaming

I LOVE Anant and Navya

yesarday it was such romantce epiBlushing

i love it i love it

The following 2 member(s) liked the above post:

MegaAngelzs..StarAngel..

-Arishi- IF-Rockerz
-Arishi-
-Arishi-

Joined: 21 March 2010
Posts: 8593

Posted: 21 May 2011 at 5:41am | IP Logged
yaa tht was nice ...thank god he ws nat tht in sleep wayse i like appi entery btw thm CoolLOL
LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

MegaAngelzs..StarAngel..

Abirami24 Goldie
Abirami24
Abirami24

Joined: 24 April 2011
Posts: 2005

Posted: 21 May 2011 at 5:53am | IP Logged
thanks 2 only GOD...
..StarAngel.. IF-Rockerz
..StarAngel..
..StarAngel..

Joined: 14 June 2010
Posts: 8374

Posted: 21 May 2011 at 6:38am | IP Logged
Originally posted by 3nav1

excellent epi they look so  sweet together


sweet se jyada cuteeeDay Dreaming
..StarAngel.. IF-Rockerz
..StarAngel..
..StarAngel..

Joined: 14 June 2010
Posts: 8374

Posted: 21 May 2011 at 6:38am | IP Logged
Originally posted by kmh24ever

OMG !!
It was an AWESOME episode !! Day Dreaming

I LOVE Anant and Navya

yesarday it was such romantce epiBlushing

i love it i love it



yaa hinu..Embarrassedcant wait 2 see monday epi!!!! hate tiz weekendAngry
..StarAngel.. IF-Rockerz
..StarAngel..
..StarAngel..

Joined: 14 June 2010
Posts: 8374

Posted: 21 May 2011 at 6:40am | IP Logged
Originally posted by Abhiya_Forever

OMG !!
It was an AWESOME episode !! Day Dreaming

I LOVE Anant and Navya their chemistry is ON FIRE !! Dancing
I'm new to this forum and i just started watching this show like yesterday !!  LOL

I'm addicted to this show nooowww! Hug

Anya forever.

-Amira-


yaaa AnYa alwazz rockzzz..Dancingtey r the cute couple ever on indian tvDay Dreaming

The following 1 member(s) liked the above post:

MegaAngelzs

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Navya Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index