Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

Do not comment =)) (Page 3)

MR.KooL IF-Addictz
MR.KooL
MR.KooL

Joined: 06 March 2011
Posts: 71064

Posted: 20 May 2011 at 9:47am | IP Logged
Originally posted by IndigoBlues

Originally posted by abhayfan_dishu

Abhay will only be frozen, its piya who will 4g8 everything. Metz is hoping Abhay will remain frozen till Piya dies her natural death and then she will come and get her Abhay.


yeah..but why did she say 'jab tum piya ko bhool jaooge'...
someone please explain that..i don't mind this topic getting closed..but plz someone explain what that kamini was saying.  

she did all wrong...i hate to luv her..finally she will have to be back so dat abhay can be free..

IndigoBlues IF-Rockerz
IndigoBlues
IndigoBlues

Joined: 05 May 2010
Posts: 9375

Posted: 20 May 2011 at 9:48am | IP Logged
Originally posted by abhayfan_dishu

Originally posted by IndigoBlues

Originally posted by abhayfan_dishu

Abhay will only be frozen, its piya who will 4g8 everything. Metz is hoping Abhay will remain frozen till Piya dies her natural death and then she will come and get her Abhay.

yeah..but why did she say 'jab tum piya ko bhool jaooge'...Confused

someone please explain that..i don't mind this topic getting closed..but plz someone explain what that kamini was saying. Angry LOL
Maithali is hoping that Abahy will remain frozen till Piya dies her natural death and since that will take a very long time, she is hoping that Abhay will 4g8 about her and after her death neways, she will come and reclaim Abhay 4 herself. 

so basically she is saying that when abhay freezes..he will get amnesia right...LOL

i'm not trying to be negative..but that doesn't make sense..how can you just 'forget' someone because you were frozen...LOL
SimplyAparajita IF-Dazzler
SimplyAparajita
SimplyAparajita

Joined: 24 September 2010
Posts: 3119

Posted: 20 May 2011 at 9:48am | IP Logged
Abhiya rock! Best love story ever, which is so complete inspite of being incomplete till yet.
-veena.shona- IF-Dazzler
-veena.shona-
-veena.shona-

Joined: 21 April 2010
Posts: 4777

Posted: 20 May 2011 at 9:50am | IP Logged
Originally posted by IndigoBlues

Originally posted by veena_rocks

i m also sadCry


bt wen did Sid show off his absConfused


sid was shirtless while fighting abhay...didn't you see that...LOLEmbarrassedTongue


it ws nt him, it ws d were wolfTongue

MR.KooL IF-Addictz
MR.KooL
MR.KooL

Joined: 06 March 2011
Posts: 71064

Posted: 20 May 2011 at 9:50am | IP Logged
Originally posted by SimplyAparajita

Can i just abuse maithli. I will never forgive her. Abhay cried. No i cant tolerate him crying

yes,today metz proved dat she is d most evil vampire..

The following 1 member(s) liked the above post:

SimplyAparajita

IndigoBlues IF-Rockerz
IndigoBlues
IndigoBlues

Joined: 05 May 2010
Posts: 9375

Posted: 20 May 2011 at 9:51am | IP Logged
Originally posted by veena_rocks

Originally posted by IndigoBlues

Originally posted by veena_rocks

i m also sadCry


bt wen did Sid show off his absConfused


sid was shirtless while fighting abhay...didn't you see that...LOLEmbarrassedTongue


it ws nt him, it ws d were wolfTongue


oh okay..good archi decided not to see the episode after all..ROFL
intruderfast IF-Sizzlerz
intruderfast
intruderfast

Joined: 18 October 2010
Posts: 15618

Posted: 20 May 2011 at 9:51am | IP Logged
Originally posted by IndigoBlues

Originally posted by intruderfast

Originally posted by shafaqpie

this just cannot happen ABHAY cannot forget PIYA...this just cannot happen this metz is sooo mean so selfish...how can she freeze ABHAY how can she do dat??? she is sooo damn mean i just hate her i just hate her... AND nw abhay will eraze piyas memory... KAB JAKAR PURI HOGI PYAR KI YE KAHANI???????? Cry
yaar but the promo says something else, jaroor mon ko kuch hoga,
abhay will not forget piya, thats out of the question

to phir meri kamini ex-bahu kya keh rahi thi...Angry she was saying 'main tumhaare dusri duniya mein intezaar karoongi jab tum piya ko bhool jaaoge...Shocked'
she is just over confident like sid, there has been no article mentioning anahy emmory loss, its pia wwho will lose her memory and that too will be done by abhay.
if abhay forgets everything , the whole story goes for a toss
now it remains to be seen how will abhay come out of this spell,
take a chill pill yaarSmile

The following 1 member(s) liked the above post:

IndigoBlues

..Bournville.. IF-Stunnerz
..Bournville..
..Bournville..

Joined: 22 February 2011
Posts: 28974

Posted: 20 May 2011 at 9:52am | IP Logged
Originally posted by IndigoBlues

[QUOTE=abhayfan_dishu][QUOTE=IndigoBlues][QUOTE=veena_rocks]

err..then why did abhay kill the werewolf with the stake..isn't the stake for vampires...LOL


In Ekta's serial, all supernaturals can be killed with one weapon only. its too sad that our PWB did not get a chance to meet the werewolf or else he wud hv given the werewolf also a headache with his ultrasonic gadget LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

IndigoBlues

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index