Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

|Pari's Corner 3|C| Mayur/Mausam/Arhi/Kriyansh: 49 (Page 46)

AS.. IF-Stunnerz
AS..
AS..

Joined: 22 May 2008
Posts: 30707

Posted: 30 July 2011 at 6:41am | IP Logged
Originally posted by Angelic_Pari

Aww thx a lot SenoritaEmbarrassed
I know he does look dashingTongue
He's with Pallavi SubhashBig smile


NP jee
yeah.
aww really par girl is not looking Pallavi. woow she is looking stunning yaara

senorita

The following 1 member(s) liked the above post:

Angelic_Pari

aftermath.. IF-Addictz
aftermath..
aftermath..

Joined: 10 April 2009
Posts: 92925

Posted: 30 July 2011 at 6:45am | IP Logged
GORGEOUS UPDATE! :D ;D
 
Pari..i feel loss at wrds to praise ur work ;P
Your colouring and textures r brilliant and so are all the sigs :D
 
LOVE Noha's Channel BG :O :O I Feel like asking u one :P
Bepannaah. IF-Addictz
Bepannaah.
Bepannaah.

Joined: 06 December 2009
Posts: 68960

Posted: 30 July 2011 at 8:01am | IP Logged
Amazingg Update my fav gotta be KriYansh ones<3
-Fatima- IF-Stunnerz
-Fatima-
-Fatima-

Joined: 18 June 2008
Posts: 43783

Posted: 30 July 2011 at 8:04am | IP Logged
Beautiful update :)
Fallen Angel IF-Sizzlerz
Fallen Angel
Fallen Angel

Joined: 23 March 2005
Posts: 16371

Posted: 30 July 2011 at 10:20am | IP Logged
Wow Pari...fabulous update!! Love all the creations...great job! 
Keep 'em coming!! 
Angelic_Pari IF-Rockerz
Angelic_Pari
Angelic_Pari

Joined: 04 May 2006
Posts: 6480

Posted: 30 July 2011 at 2:17pm | IP Logged
Originally posted by -Imu.M-


KNOCK KNOCK! HARDER KNOCK!

Remember me? - Of course, you don't its been over a year we have last spoken or interacted.
I still remember how crazy you are after Pulkit Samrat Tongue 

Anyway, I see your creativity skill is still gr8 as ever. Some things dont change, eh love?  Tongue

I hope your fine and do pass my regards to Unnati Di? Hopefully she's all good, and you too. Chat to ya soon? Smile

Lol I think I do remember youEmbarrassed Not clearly but I do remember the nameBig smile
I know it has been a long time...Smile 
Hell yea, and I still am crazy about him LOL

Aww thx love... I'm glad you think soEmbarrassed
Yes I'm fine and I'll surely do. 
allright we'll talk laterWink
thx for visitingBig smile
Angelic_Pari IF-Rockerz
Angelic_Pari
Angelic_Pari

Joined: 04 May 2006
Posts: 6480

Posted: 30 July 2011 at 2:19pm | IP Logged
Originally posted by sindhyaa.

Haawwttt uppdaaateee yaaarr!!!!!!!!!!!!

Thx a lot sindhiyaaBig smile
glad you liked itWink
Angelic_Pari IF-Rockerz
Angelic_Pari
Angelic_Pari

Joined: 04 May 2006
Posts: 6480

Posted: 30 July 2011 at 2:22pm | IP Logged
Originally posted by aisha_1992

aww cute avis.
liked the way u made ArnavKhushi sigs , esp this one OMG its perfect... WOOOW liked coloring and the way u write text WOOOW pretty
Noha u r lucky.. i hve she is still on IF, because she said she is leaving
must say yaara u r very talented creation maker WOOOW loved both versions

senorita

THx a lot senoritaBig smile
Aww really, i also liked how tht one came outEmbarrassed
Even I really liked the coloring on Kajen oneBig smile I was soo stuck on what to do and after an hour of frustration, thts wat came outLOL
Yea I'm not sure but she PM'd me here and then we chatted on Youtube so tht's how I'm still in touch w/ herEmbarrassed
THx a lot for saying tht, means a lotTongue

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Aahana' Corner /Closed

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: EkPahelii   Replies: 1151   Views: 54341

EkPahelii 1151 54341 16 June 2011 at 10:50am by only-maya
//LoneDesignz//#1 CLOSED

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: SobtiObsession   Replies: 1189   Views: 78091

SobtiObsession 1189 78091 02 June 2011 at 12:47am by Fari.Kashian
Questions & Queries Corner 2010

2 3 4 5 6 7 ... 161 162

Author: Ambrosia   Replies: 1294   Views: 92695

Ambrosia 1294 92695 31 March 2011 at 3:01am by Iloveroka
ArShI'S ArT cOrNeR!!!!updt..3

2 3

Author: ramsha_002   Replies: 17   Views: 2582

ramsha_002 17 2582 17 December 2010 at 4:44am by Riasa
Nikki's Creative Corner(last update pg 23&24)

2 3 4 5 6 7 ... 25 26

Author: nikki18   Replies: 204   Views: 13808

nikki18 204 13808 19 October 2010 at 11:40am by nikki18

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index