Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Chit Chat with CT and JJ -CC CLOSED :( (Page 125)

-CromulentHaze- IF-Stunnerz
-CromulentHaze-
-CromulentHaze-

Joined: 21 January 2011
Posts: 35320

Posted: 30 May 2011 at 7:38pm | IP Logged
Originally posted by AlmaasK

Oh yeah same thing...lol.
Who do u think?
 
BTW I noe dis is not da rite place 2 discuss dis...but...did u watch JW's interviews?
OMG! She is DAMN ADORABLE! Day Dreaming
It's not the same thing :P lol idk John Embarrassed  Dude u can talk about anything here it's okay :D Yes I did watch it Big smile she was soo cute :D

The following 1 member(s) liked the above post:

.Almaas.

.Almaas. IF-Sizzlerz
.Almaas.
.Almaas.

Joined: 23 April 2009
Posts: 14420

Posted: 30 May 2011 at 7:41pm | IP Logged
Tut. Da point is it's a story...lol.
John? U wish. C'mon try agen.
 
OMG! Ma 'Women Crush' is enchancing day by day nd is turning in2 sumthin indefinable! I SWEAR I WILL EXPLODE 1 DAY!
Ah! I LOOOWWEEE THAT WOMAN MAN!

The following 1 member(s) liked the above post:

-CromulentHaze-

.Almaas. IF-Sizzlerz
.Almaas.
.Almaas.

Joined: 23 April 2009
Posts: 14420

Posted: 30 May 2011 at 7:42pm | IP Logged
Rofl. Sry 4 screaming so much.

The following 1 member(s) liked the above post:

-CromulentHaze-

-CromulentHaze- IF-Stunnerz
-CromulentHaze-
-CromulentHaze-

Joined: 21 January 2011
Posts: 35320

Posted: 30 May 2011 at 7:44pm | IP Logged
Originally posted by AlmaasK

Tut. Da point is it's a story...lol.
John? U wish. C'mon try agen.
 
OMG! Ma 'Women Crush' is enchancing day by day nd is turning in2 sumthin indefinable! I SWEAR I WILL EXPLODE 1 DAY!
Ah! I LOOOWWEEE THAT WOMAN MAN!
That is it :P No John okay JW?? Embarrassed I can see that :| I lovers her 2 Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

.Almaas.

Neeshoe IF-Sizzlerz
Neeshoe
Neeshoe

Joined: 01 December 2008
Posts: 16474

Posted: 30 May 2011 at 7:44pm | IP Logged
I Love the title LOL :D 

The following 1 member(s) liked the above post:

-CromulentHaze-

.Almaas. IF-Sizzlerz
.Almaas.
.Almaas.

Joined: 23 April 2009
Posts: 14420

Posted: 30 May 2011 at 7:46pm | IP Logged
Yesshhh it's JW. Blushing
I've actually changed my gender for her 2. Day Dreaming

The following 1 member(s) liked the above post:

-CromulentHaze-

-CromulentHaze- IF-Stunnerz
-CromulentHaze-
-CromulentHaze-

Joined: 21 January 2011
Posts: 35320

Posted: 30 May 2011 at 7:48pm | IP Logged
Originally posted by AlmaasK

Yesshhh it's JW. Blushing
I've actually changed my gender for her 2. Day Dreaming
LOL :P Oh good lord u did Shocked so what ur a guy now so I have to call u Al now :|
 
Tea Buddy!!!!!!!
 

The following 1 member(s) liked the above post:

.Almaas.

.Almaas. IF-Sizzlerz
.Almaas.
.Almaas.

Joined: 23 April 2009
Posts: 14420

Posted: 30 May 2011 at 7:50pm | IP Logged
I'm serious! 'Shasha' is involved in dis 2. We both changed our gender.
Lol. Dnt wry u cn call me wht u usually do. It's onli in da JW FC...we get transformed into guys.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
.:Chit Chat Corner(For All The Lovers):.

Author: beautifuldreams   Replies: 6   Views: 899

beautifuldreams 6 899 17 July 2010 at 1:57pm by beautifuldreams
No SpAmMiNg ChIt ChAt ClUb ~InViTeS OnLy~

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: nidha1983   Replies: 171   Views: 13981

nidha1983 171 13981 14 June 2010 at 4:19pm by HeAvEnS
.::~**West Indian Chit Chat**~::.--Join NOW!

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: divyankat   Replies: 79   Views: 7713

divyankat 79 7713 14 October 2009 at 4:29pm by divyankat
>M|:: BAian's Chit Chat ::|S<

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: xxMATSxx   Replies: 1181   Views: 40749

xxMATSxx 1181 40749 12 May 2009 at 8:55am by Naughty_n_nice
***!!!GURLZ NIGHT OUT CHIT CHAT***!!!

2

Author: lilprincess323   Replies: 13   Views: 2005

lilprincess323 13 2005 11 July 2008 at 11:05pm by lilprincess323

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index