Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

| Bigg Boss Ke Badmaash #54 | Invites Only | (Page 149)

khamosshhh IF-Sizzlerz
khamosshhh
khamosshhh

Joined: 26 October 2010
Posts: 22021

Posted: 17 January 2012 at 9:56pm | IP Logged
OK guys finally changed my username as so many were hving difficulty wid it. LOLLOLLOL Seems new CC gonna start soon. Hv u guyys come up wid a name?
 
@sweta01 - EHM= Ek Hazaaron mein meri behna hai.Wink
 
 


Edited by munns - 17 January 2012 at 9:57pm

Ismaail IF-Sizzlerz
Ismaail
Ismaail

Joined: 10 December 2008
Posts: 10114

Posted: 17 January 2012 at 11:34pm | IP Logged
Wow sweta kitne month baad hum yeh cc complete ker rahay hai??
Aur yar icecream Kay post ko parh ker bugs ki yaad agayee she was damn crazy for icecream missing her

The following 1 member(s) liked the above post:

Autumnn

Ismaail IF-Sizzlerz
Ismaail
Ismaail

Joined: 10 December 2008
Posts: 10114

Posted: 17 January 2012 at 11:37pm | IP Logged
Chalo finally Bb forum locked good ..I m happph for. Conrastant that now unka character assisnation nahin hoga

The following 1 member(s) liked the above post:

Autumnn

ravishin_dude Senior Member
ravishin_dude
ravishin_dude

Joined: 26 September 2009
Posts: 405

Posted: 18 January 2012 at 1:33am | IP Logged
Originally posted by Ismaail

Guys Plz who are not a amember Of this forum   Kindly  dontPost here as this is only for Invite Member  and rite now we dont want to  Invite any member here and Guys Who want to jon CC they can make  another CC  and invite their friend there
       
Koi baat nahin .. Not interested now :-) . I thought that its for all BB forumites, never knew " This was only for one sect of people". Go ahead, was my mistake, would never ever visit this thread again. All the best :-)

Edited by ravishin_dude - 18 January 2012 at 1:47am
Autumnn IF-Sizzlerz
Autumnn
Autumnn

Joined: 29 October 2006
Posts: 19782

Posted: 18 January 2012 at 1:41am | IP Logged
Originally posted by munns

OK guys finally changed my username as so many were hving difficulty wid it. LOLLOLLOL Seems new CC gonna start soon. Hv u guyys come up wid a name?
 
@sweta01 - EHM= Ek Hazaaron mein meri behna hai.Wink
 
 

OMG why you changed your username.. uff. it was so cool.. you would have told others to call you Muns.. but why changed it??? Ouch I used to like your user id but this one :(

Guess I will now take ssshhh Tongue LOL sab confused ho janege Wink LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

khamosshhh

Autumnn IF-Sizzlerz
Autumnn
Autumnn

Joined: 29 October 2006
Posts: 19782

Posted: 18 January 2012 at 1:45am | IP Logged
Originally posted by Ismaail

Wow sweta kitne month baad hum yeh cc complete ker rahay hai??
Aur yar icecream Kay post ko parh ker bugs ki yaad agayee she was damn crazy for icecream missing her

It has been almost a year Ismail.. exact two months short of one year. Chalo lets move to next CC Tongue




Originally posted by Ismaail

Chalo finally Bb forum locked good ..I m happph for. Conrastant that now unka character assisnation nahin hoga

Yes.. happy and what about DT assassination too Ouch you should be happy for that too Embarrassed


@ Muns.. what is this @ sweta01 lol.. write sweta or swets.. Tongue

Ismaail IF-Sizzlerz
Ismaail
Ismaail

Joined: 10 December 2008
Posts: 10114

Posted: 18 January 2012 at 2:13am | IP Logged
Aray yeah yeah I m happy for DT ... After all tumlog sub say zyada torture hoay ho forum Mai
Autumnn IF-Sizzlerz
Autumnn
Autumnn

Joined: 29 October 2006
Posts: 19782

Posted: 18 January 2012 at 2:16am | IP Logged
Originally posted by Ismaail

Aray yeah yeah I m happy for DT ... After all tumlog sub say zyada torture hoay ho forum Mai

Ismail.. post in new CC.. this has reached 150.. so we all are there.. come there. Tongue

http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=2697483


Edited by sweta01 - 18 January 2012 at 2:51am

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Badmaash Company - It's a Good Girls' Adda ;) #1

2 3 4 5 6 7 ... 64 65

Author: -Srushti-   Replies: 513   Views: 22213

-Srushti- 513 22213 12 June 2012 at 3:59am by bhavika0611
| Bigg Boss Ke Badmaash # 53 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Ishan.   Replies: 1188   Views: 46079

Ishan. 1188 46079 18 May 2011 at 10:05am by Autumnn
| Bigg Boss Ke Badmaash # 52 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: Ishan.   Replies: 1183   Views: 37973

Ishan. 1183 37973 12 March 2011 at 1:45am by Ismaail
Siddhima/JeRan Unbreakable Bond:Badmaash Company

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: *Shruti*   Replies: 1140   Views: 43107

*Shruti* 1140 43107 16 February 2011 at 2:30am by *Shruti*
| Bigg Boss Ke Badmaash # 51 | Invites Only |

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Autumnn   Replies: 1185   Views: 47958

Autumnn 1185 47958 10 February 2011 at 10:40pm by pinkisluv91

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index