Sasural Genda Phool

India-Forums

   
Sasural Genda Phool
Sasural Genda Phool

SHATTYS-II "Finale" Part 16(Page 130) (Page 52)

mjtruelegend IF-Rockerz
mjtruelegend
mjtruelegend

Joined: 24 January 2009
Posts: 8921

Posted: 23 June 2011 at 3:30pm | IP Logged
Yes definitely Shweta, you really do have KEEDA for creative writing. Please pursue this, even if its in thought. We need good creative writers who have a meticulous sharpness for details and spontaneity. You never know you could be writing a movie script in the near future.Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

AshisShwets1502

iViews IF-Sizzlerz
iViews
iViews

Joined: 09 February 2010
Posts: 10201

Posted: 23 June 2011 at 6:38pm | IP Logged
Shwetha , I love it ... Love it ... Love it to bits ...ROFL
U captured their essence & S factor Plus Mango factor ... LOL
Sheemu Day Dreaming for Akshay & calling him for Tea ...
Sheemu WOH Coffee piteee hain ...ROFL
Poor SheemADI & Murgi ROFL
I m still not over HOTKI mention ... I didn't expect this ... Wink
Sheemu has  HOTKI !!!!! LOL Off course she has HOTKI  LOL
Still LMAO hard LOL




Edited by netri - 23 June 2011 at 6:46pm

The following 2 member(s) liked the above post:

AshisShwets1502

Shwets1502 IF-Addictz
Shwets1502
Shwets1502

Joined: 20 November 2009
Posts: 62646

Posted: 23 June 2011 at 7:00pm | IP Logged
Originally posted by mjtruelegend

Shweta I am so sorry for the late reply. I was at work all day, just came home and turned on the PC and as promised I checked your creation...and what can I say?LOL I was laughing so much my siblings kept asking me why am I laughing like a "paagal". It was hilarious.LOL There were many good/funny moments. I loved the part with Sheema di and her murgi, that was too funny. ROFL

Although you did take THAT name, but I guess you said not to say it again in Hindi and English, so I'll let you off. Smile

You are indeed very creative and talented. ClapClapSurely you should take this as a possible career option, I am sure you'll do wonders. Clap Thankyou again for making me laugh. I am sure when I meet Sheema di, one day in London, we will recall your fan fiction. Well done dear.Thumbs Up


thanks a lot sheemu...glad u liked it..Smile
i was soo scared ki i will land up in the DH...LOL if u would have noticed...i kept maska marooing u...LOLLOL
career option...!!!Shockedi dont know whether iam soo good in it...i do direct some acts kind in college so write stories for that..thats it...
but yeah...i do like writing...Smile
Shwets1502 IF-Addictz
Shwets1502
Shwets1502

Joined: 20 November 2009
Posts: 62646

Posted: 23 June 2011 at 7:02pm | IP Logged
thanks again sheema di...as i said i like writing...will definitely try more..Smile
Shwets1502 IF-Addictz
Shwets1502
Shwets1502

Joined: 20 November 2009
Posts: 62646

Posted: 23 June 2011 at 7:03pm | IP Logged
Originally posted by netri

Shwetha , I love it ... Love it ... Love it to bits ...ROFL
U captured their essence & S factor Plus Mango factor ... LOL
Sheemu Day Dreaming for Akshay & calling him for Tea ...
Sheemu WOH Coffee piteee hain ...ROFL
Poor SheemADI & Murgi ROFL
I m still not over HOTKI mention ... I didn't expect this ... Wink
Sheemu has  HOTKI !!!!! LOL Off course she has HOTKI  LOL
Still LMAO hard LOL



thanks a lot nets...Smile btw..u live in US na..LOL
GurpreetD IF-Sizzlerz
GurpreetD
GurpreetD

Joined: 15 June 2010
Posts: 14122

Posted: 23 June 2011 at 7:44pm | IP Logged
Shweta Whether Shetty nd Shah will go to Canada???Just wonderingErmm

BTW I m not following Shatty's nd Shah's FFWink

The following 2 member(s) liked the above post:

AshisShwets1502

Shwets1502 IF-Addictz
Shwets1502
Shwets1502

Joined: 20 November 2009
Posts: 62646

Posted: 23 June 2011 at 9:45pm | IP Logged
Originally posted by Rubaldhillon

Shweta Whether Shetty nd Shah will go to Canada???Just wonderingErmm

BTW I m not following Shatty's nd Shah's FFWink

understood...LOL

probably next stop will be vancouver..ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

AshisGurpreetD

GurpreetD IF-Sizzlerz
GurpreetD
GurpreetD

Joined: 15 June 2010
Posts: 14122

Posted: 23 June 2011 at 9:57pm | IP Logged
Originally posted by Shwets1502

Originally posted by Rubaldhillon

Shweta Whether Shetty nd Shah will go to Canada???Just wonderingErmm

BTW I m not following Shatty's nd Shah's FFWink

understood...LOL

probably next stop will be vancouver..ROFL

Thanks ShwetaCry...U made my Day nd NiteCry...Now Canada will become PhamousCry LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

AshisShwets1502

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Stars excited about JD finale - Ragz

Author: Armu4eva   Replies: 8   Views: 1610

Armu4eva 8 1610 28 September 2011 at 1:49pm by mjtruelegend
||**SHATTYS FF The End Page 97**||

2 3 4 5 6 7 ... 106 107

Author: Shwets1502   Replies: 855   Views: 23518

Shwets1502 855 23518 08 July 2011 at 8:54am by Shwets1502
Supriya ji at Ratan ka rishta's grand finale - TB

Author: Shehreen_27   Replies: 0   Views: 2104

Shehreen_27 0 2104 20 June 2011 at 10:20am by Shehreen_27
SHATTYS 2??

2 3 4 5 6

Author: Shwets1502   Replies: 40   Views: 2540

Shwets1502 40 2540 18 May 2011 at 7:03am by Shwets1502
|SGP BBC #29--SHATTYS CLUB|

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: Shwets1502   Replies: 1146   Views: 25970

Shwets1502 1146 25970 09 April 2011 at 2:06pm by GurpreetD

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Sasural Genda Phool Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index