Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

|Sweet&Salty#6|Suggestion list 142New Shop Link146 (Page 28)

Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 20991

Posted: 20 May 2011 at 6:53am | IP Logged
LMAO that was long back like in FebErmm.. i had exams then so i never gave them a party so they pulled me today :| and LOL had nice fun anyways thanks :D

And replied to ur PM :)

The following 1 member(s) liked the above post:

-Cherry-

anumeha_rajat IF-Sizzlerz
anumeha_rajat
anumeha_rajat

Joined: 12 February 2010
Posts: 10172

Posted: 20 May 2011 at 6:55am | IP Logged

that was amazing..

loved all the avi's alot...

n i suggested u of rajat's fotos...

so planning to make or not...

thxn for the pm...

Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 20991

Posted: 20 May 2011 at 6:56am | IP Logged
@Anu

Yup i still have a batch of suggestion will post it along with it :)

The following 1 member(s) liked the above post:

anumeha_rajat

Sabaah.. IF-Rockerz
Sabaah..
Sabaah..

Joined: 21 December 2009
Posts: 8991

Posted: 20 May 2011 at 7:15am | IP Logged
res <3

OMG i didnt edited my last req spot : ( ok m doing ryt now soon : )

EDITED:

OMG What a maanetlicious updt <3 and kajen toh obv hamesha hi Clap

aww u made so many maaneet avis .. m gonna use <3






greattt dii all r tooo gud and hawwwtt jus like maaneet Blushing thnx alott 4 making thm (i mean no thnx : P)

i jus loved thm alottt <3 i ll use d bigger version or if u cn stck the small 3 horizontally ? Embarrassed but np as wil use d big one so not necsry : )



OMG kajen y u r sooo cuteee ???? Day Dreaming ROFL

I lovedd ths sig tooo its shoo shweet n text so omg u r so brilliant yaar great selection of evrythng Clap




Aww <3 @ text .. I wish abhi tk hotey CryCry

anyways, soo amazngg siggy <3 I loved ds too <3

greatt mergng and blending of pics + kajen r lookng aweshummm Day Dreaming


---------------------------

Greatt updt once again Clap

Good luck wd all d reqs Thumbs Up

Love yaa Hug

Sabaa... aka sweet.salty ka mad wala customer ROFL


Edited by ..Saba.. - 20 May 2011 at 9:25am
romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 20 May 2011 at 7:24am | IP Logged
OMG Shocked
Premeer avis look so hawwwttt  so Maneet Day Dreaming
Tumhari update ne mardala mujhe Wink
 
Kajen siggies are gorgeous as always! and your new coloring and style is brilliant Thumbs Up
 
Keep it up =)
 
Oh and good luck with requests! Oh my god, that is a huge list Cry
You can take your time with mine Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

AASUS

Niyu- IF-Sizzlerz
Niyu-
Niyu-

Joined: 12 January 2010
Posts: 20991

Posted: 20 May 2011 at 7:37am | IP Logged
@Dii
LOL i will be making the Stuffs as per Order :D

So urz first :)

And thankss am glad u liked those <3

The following 1 member(s) liked the above post:

romiosugar1

romiosugar1 IF-Sizzlerz
romiosugar1
romiosugar1

Joined: 29 March 2008
Posts: 20315

Posted: 20 May 2011 at 7:41am | IP Logged
Originally posted by ..NiyaPari..

@Dii
LOL i will be making the Stuffs as per Order :D

So urz first :)

And thankss am glad u liked those <3
 
 
I love love love Premeer avis Day Dreaming
Like I said, they look freaking hawttt =)
 
Oh okay, if you are going by order, then I am the first =) YAY LOL
 

The following 1 member(s) liked the above post:

AASUS

-Rinki- IF-Sizzlerz
-Rinki-
-Rinki-

Joined: 29 November 2009
Posts: 12490

Posted: 20 May 2011 at 7:42am | IP Logged
NIYYYUUU <3 When I saw those avi's, I was like this CANNOT be Niyu's gall. Then I'm like WOAHHH. Dude, you've become such a pro ;O
Love the avi's, the way they have come out is oh good lord. LOL Love the MG and KaJen stuff, really pretty :)
All the best for the reqs, i know tu phirse jaadu chala degi. ROFL Muah, love. xx

The following 1 member(s) liked the above post:

Niyu-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Senorita's shop#3|new shop link pg 148

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: AS..   Replies: 1151   Views: 61021

AS.. 1151 61021 08 November 2010 at 9:53am by Meehak.
Senorita's shop#4|new shop link pg 150

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: AS..   Replies: 1155   Views: 64634

AS.. 1155 64634 29 June 2010 at 12:18pm by AS..
Senorita's shop#2|new shop link pg 149

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: AS..   Replies: 1146   Views: 46549

AS.. 1146 46549 09 April 2010 at 5:19pm by -Shankar-
*Senorita`s Shop*|new shop link pg 151

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: AS..   Replies: 1155   Views: 68569

AS.. 1155 68569 02 December 2009 at 10:39am by AS..
Kaju's Shop#5|thanks all..new shop link-pg151 x

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: ..-Kaju-..   Replies: 1187   Views: 51774

..-Kaju-.. 1187 51774 25 August 2009 at 3:37am by ..-Kaju-..

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index