Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

A Walk On The Beach...#4|Link to Thread#5: Page 1 (Page 78)

ARCaskettFan Goldie
ARCaskettFan
ARCaskettFan

Joined: 26 October 2010
Posts: 1218

Posted: 21 June 2011 at 2:35pm | IP Logged
Shruuu!!! Awesum update!
read AWOTB after sooo many days... a relief!
Armaanz sooo cute wish i cud get a guy lyk dis
N i gues dis job wil create probs between da two but plzzz dnt break them up!!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Munchkin.

Aanya. IF-Rockerz
Aanya.
Aanya.

Joined: 25 November 2010
Posts: 9873

Posted: 21 June 2011 at 10:50pm | IP Logged
Shruuu Hug

I looveee you LOL

OMG I was like so surprised to see the update!!! Keep surprising us more often ;)

Coming to the update, it was FA-BU-LOUS <3 I loved every little bit of it! All those Munchkin-Peanuts moments were so amazing! :D I loved that phone call from the super market and how they can't stay away from each other! LOL

Oh and she got the job!!! Awesome! Hmm so she isn't telling him until they return from Vegas...I hope that doesn't create problems! *fingers crossed*

Haha I loved that bit where Armaan tells her that the dress is too short! I could TOTALLY picture KSG in that <3

All in all, I ADORED the update! :)

Continue soon!

xoxo
Aanya


P.S - Thanks for making Sanaa update! She PM-ed me chapter 11! I owe you one!  Embarrassed

The following 3 member(s) liked the above post:

ARCaskettFanSanaa629Munchkin.

sakshilovesAR IF-Dazzler
sakshilovesAR
sakshilovesAR

Joined: 23 July 2010
Posts: 3012

Posted: 22 June 2011 at 1:44am | IP Logged

heyy the last insatallment was nice...hey road trip like annjana anjani????

aww that would be awsome to se armaans reaction on riddhima gettin the job...

hope the vegas part would be niceee...


The following 1 member(s) liked the above post:

Munchkin.

ObodroKargosh IF-Sizzlerz
ObodroKargosh
ObodroKargosh

Joined: 01 March 2010
Posts: 16599

Posted: 22 June 2011 at 1:44am | IP Logged
omg finally you updated Big smile

okay this was super cute!!!

i love the call armaan gave from the grocery store LOL and they were away only few minutes LOL aww i love peanut and munchkin <3

eekss that part where he says the dress is too short LOLLOL Armaan would totally say that!!! someone else gives his basket attention is not okay with him LOL

oh god she won't tell him till they come back
Disapprove PLEASEEE no fights Unhappy I want Armaan to understand her than get really angry...it's not her fault that the boss asked her out Ermm aww man can't she just tell him now!!! see this is when it gets all twisty in AR's relationship...they tell each other things after and it all goes haywire Stern Smile at least they are under one roof and the fight won't last long Confused but please no fights TongueLOL and if u show it then finish it off in that installment itself Evil Smile because your updates are very infrequent and it would kill me to wait Dead also I think others would agree to that too Tongue

btw awesome update :D I can't wait for their vegas trip
Dancing

Shocked just hope ridz doesn't say anything there Ermm or like Armaan say smething abt Mr. Fern to abhi nikki and spoil ridz's mood  Ermm

Edited by Dr.BasketGupta - 22 June 2011 at 2:02am

The following 2 member(s) liked the above post:

Munchkin.Aanya.

cuteshilpa Goldie
cuteshilpa
cuteshilpa

Joined: 11 May 2010
Posts: 1515

Posted: 22 June 2011 at 3:13am | IP Logged
hey love ur incomp part
cont soon

The following 1 member(s) liked the above post:

Munchkin.

shaaz_91 Goldie
shaaz_91
shaaz_91

Joined: 21 January 2011
Posts: 1549

Posted: 22 June 2011 at 7:03am | IP Logged
hey
luvd it...
n a looong drive 2 vegas...Day Dreaminghow romantic...
AR moments were so cute...
i just hope riddhima's job...actually Mr, Fern doesn't effect AR's relation...well watever may happen m sure its only gonna strengthen der relation...
hope v get such surprises[updates] more oftenWink
tc

The following 1 member(s) liked the above post:

Munchkin.

Munchkin. IF-Dazzler
Munchkin.
Munchkin.

Joined: 27 September 2010
Posts: 4513

Posted: 22 June 2011 at 7:18am | IP Logged
That's all the comments I get after almost a month of update? :O :(
sweetdesire IF-Stunnerz
sweetdesire
sweetdesire

Joined: 11 July 2010
Posts: 27484

Posted: 22 June 2011 at 9:08am | IP Logged
Wow u completed the part
Loved it dear
Awww Armaan is so adorable
so Ridhima accepted that job
wondering wts the Armaan's reaction
try to update soon
take care

Lots of Love
GEET

The following 1 member(s) liked the above post:

Munchkin.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Mayur SS: A Walk To Remember

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: thenarcissist   Replies: 64   Views: 10930

thenarcissist 64 10930 11 February 2011 at 11:49am by dynamic_doll
ll MIDNIGHT WALK ll *NEW MAYUR FF*

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: Contradiction01   Replies: 80   Views: 10872

Contradiction01 80 10872 09 July 2010 at 1:07am by sariska_mnarti
*Dont Walk Away*Jonas Brothers,Dem,Selena Ch1 pg1

Author: tangina r   Replies: 5   Views: 1745

tangina r 5 1745 13 November 2009 at 12:47am by tangina r
-Lost AR- Part 1 Page 1 Note: Page 4 7/31/2009

2 3 4

Author: Veiledbeauty   Replies: 29   Views: 21240

Veiledbeauty 29 21240 31 July 2009 at 8:04pm by Veiledbeauty
~*A walk to remember (AR) -Part 3 - Pg 4

2 3 4 5 6 7

Author: JennyPenny   Replies: 49   Views: 9721

JennyPenny 49 9721 22 April 2009 at 7:42am by Cool Chick 91

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index