Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

A Walk On The Beach...#4|Link to Thread#5: Page 1 (Page 75)

KSGs_FAN Newbie
KSGs_FAN
KSGs_FAN

Joined: 01 October 2010
Posts: 8

Posted: 20 June 2011 at 9:42am | IP Logged
Originally posted by Castle-Beckett

Originally posted by KSGs_FAN

Hey Sukritika,

1stly Phew... thats coz I read the FF in one go...
Now, I m a new reader... and very new on India forum also!
A walk on the beach is the 1st ff i read... and i m so glad to have made this choice!

U are an amazing writer... loved the confession part specially...

Continue the good work...Clap  Smile
Smile
all the best for ur exams...  Thumbs Up

Love
Garima

Is my name really that confusing? Shocked Its Shrutika! LOL

And aww, thank you! I'm glad too, that you chose my FF first! Haha! Thank you! <3

Oops! Tongue
My Bad... Sorry Shrutika!

The following 1 member(s) liked the above post:

Munchkin.

crazy4KASH_AR IF-Sizzlerz
crazy4KASH_AR
crazy4KASH_AR

Joined: 25 October 2008
Posts: 13134

Posted: 21 June 2011 at 10:57am | IP Logged
Firstly the track is not slow at all.
Secondly,I would luv to see AR getting intimate.But u may write according to ur comfort.
Thirdly u've really improved in writing and I'm loving ur ff.
Fourthly,The track is very much interesting.
Fifthly I don't have any doubts.
Plz update ur ff soonest.

The following 1 member(s) liked the above post:

Munchkin.

Munchkin. IF-Dazzler
Munchkin.
Munchkin.

Joined: 27 September 2010
Posts: 4513

Posted: 21 June 2011 at 11:37am | IP Logged
Chapter 31: Uh-Oh! - COMPLETED on Page 47! Please comment fast! Thank you! =)

The following 3 member(s) liked the above post:

Rhea.KaJenAVKKGanjie22

Munchkin. IF-Dazzler
Munchkin.
Munchkin.

Joined: 27 September 2010
Posts: 4513

Posted: 21 June 2011 at 11:39am | IP Logged
Oh and I'll send PMs later! Sorry! 

The following 1 member(s) liked the above post:

Rhea.KaJen

anjie22 IF-Rockerz
anjie22
anjie22

Joined: 28 January 2009
Posts: 7668

Posted: 21 June 2011 at 11:51am | IP Logged
Superb part...do continue soon...

The following 1 member(s) liked the above post:

Munchkin.

AVKKG IF-Dazzler
AVKKG
AVKKG

Joined: 04 February 2010
Posts: 3800

Posted: 21 June 2011 at 11:59am | IP Logged
Shru Hug
Thank you Thank you Thank you for the update!!! Considering the note you had left, I didnt expect one from you anytime soon, leave alone today. That still doesnt stop me from checking daily!!! LOL

Goshhh -- I missed Peanuts and Munchkin sooo much!!!
What an adorable update!!! They are just sooo cute!!! 

So, they are off to Vegas!!! having been there just last month -- just 6 of us girl-friends, Vegas does bring back a lot of awesome memories. Cant wait to read what our AR will be upto over there!!!
Love this side of Armaan tho.. him considering a knee-length dress too short???!!!!! ROFL
Vegas just brings out the wild side in you.. knee length is Overdressed in Vegas, babes!!!! ROFL

And Riddhima lands the job, as expected... So trouble brewing or just around the corner!!!!!


Cant wait to read more.. I know that the next update may take looong.. but well, I can always hope that you might surprise us!!!!

All the best for your exams Shru!!!
Take car.e.



Edited by armaania13 - 21 June 2011 at 12:10pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Munchkin.

SankiPagal IF-Sizzlerz
SankiPagal
SankiPagal

Joined: 22 January 2007
Posts: 17735

Posted: 21 June 2011 at 11:59am | IP Logged
its been ages nai... taht u upd8td... 
i loved ur upd8... bt i m sensing.. there is gonna b trouble cuming in paradise soon..
n e ways as for nw...
 i m loving the present... n ammy is so cute... i love him...

The following 1 member(s) liked the above post:

Munchkin.

Rhea.KaJen Goldie
Rhea.KaJen
Rhea.KaJen

Joined: 12 June 2010
Posts: 2358

Posted: 21 June 2011 at 12:04pm | IP Logged
SHRUTIKA!!!!!!!
You updated!!!!
Yayyy! :D :D
*Does Armaan's famous happy wala dance!*
ROFL! :P
Ok so yeah firstly i would say that the installment was SMALL... :(
But...
It was ADORABLE!
Hayye..
Mera Armaan! Tooo cute yaar!
And Riddhima got the job! =)
But...Will tht Mr.Will Fern create probs?
Well hope not!
No point of saying this BUT
DO UPDATE SOON! :D
Please! :)
Love
Rhea

Edited by RheaKSG4eva - 21 June 2011 at 12:04pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Munchkin.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Mayur SS: A Walk To Remember

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: thenarcissist   Replies: 64   Views: 10930

thenarcissist 64 10930 11 February 2011 at 11:49am by dynamic_doll
ll MIDNIGHT WALK ll *NEW MAYUR FF*

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: Contradiction01   Replies: 80   Views: 10872

Contradiction01 80 10872 09 July 2010 at 1:07am by sariska_mnarti
*Dont Walk Away*Jonas Brothers,Dem,Selena Ch1 pg1

Author: tangina r   Replies: 5   Views: 1745

tangina r 5 1745 13 November 2009 at 12:47am by tangina r
-Lost AR- Part 1 Page 1 Note: Page 4 7/31/2009

2 3 4

Author: Veiledbeauty   Replies: 29   Views: 21240

Veiledbeauty 29 21240 31 July 2009 at 8:04pm by Veiledbeauty
~*A walk to remember (AR) -Part 3 - Pg 4

2 3 4 5 6 7

Author: JennyPenny   Replies: 49   Views: 9721

JennyPenny 49 9721 22 April 2009 at 7:42am by Cool Chick 91

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index