Pavitra Rishta

India-Forums

   
Pavitra Rishta
Pavitra Rishta

#CRAZY CHAT CORNER# 43 (Page 112)

riniiii IF-Dazzler
riniiii
riniiii

Joined: 29 July 2009
Posts: 3098

Posted: 01 July 2011 at 5:01am | IP Logged
Originally posted by Ankifan

hey rinii , im divya..

what do u do?? u anurag fan is it?Wink


yup divya die hard fan ...love himmm Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

SunoNa...

SunoNa... IF-Sizzlerz
SunoNa...
SunoNa...

Joined: 16 May 2011
Posts: 13292

Posted: 01 July 2011 at 5:05am | IP Logged
Originally posted by riniii

Originally posted by Ankifan

hey rinii , im divya..

what do u do?? u anurag fan is it?Wink


yup divya die hard fan ...love himmm Embarrassed
yeah yeah from a long time saw u with same dp so made a guessLOL
he is cute and very decent, i like hiim too..

what do u do rinii??

The following 1 member(s) liked the above post:

riniiii

riniiii IF-Dazzler
riniiii
riniiii

Joined: 29 July 2009
Posts: 3098

Posted: 01 July 2011 at 5:20am | IP Logged
Originally posted by Ankifan

Originally posted by riniii

Originally posted by Ankifan

hey rinii , im divya..

what do u do?? u anurag fan is it?Wink


yup divya die hard fan ...love himmm Embarrassed
yeah yeah from a long time saw u with same dp so made a guessLOL
he is cute and very decent, i like hiim too..

what do u do rinii??

hehehehe love him so much yaaar kya karrrooo main tho us par baaar jab dekha thaa na tab se hiii uspar latooo hoon gayi thi Wink
nm ri8 nw 'm waiiting for my results may b next week it will be out...
den my TYBA..!!!!!!!!!!!
wht do u do??????

The following 1 member(s) liked the above post:

SunoNa...

prayas_ IF-Rockerz
prayas_
prayas_

Joined: 18 November 2009
Posts: 9621

Posted: 01 July 2011 at 5:24am | IP Logged

Hi divya & rinii,
so what type of vartalaap(communication) has going on b/w both of uLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

riniiiiSunoNa...

SunoNa... IF-Sizzlerz
SunoNa...
SunoNa...

Joined: 16 May 2011
Posts: 13292

Posted: 01 July 2011 at 5:30am | IP Logged
Originally posted by riniii

hehehehe love him so much yaaar kya karrrooo main tho us par baaar jab dekha thaa na tab se hiii uspar latooo hoon gayi thi Wink
nm ri8 nw 'm waiiting for my results may b next week it will be out...
den my TYBA..!!!!!!!!!!!
wht do u do??????
Aha !! itni openly lline maar rahi ho satish pe?Wink Varsha ko bolu kyaLOL
Whats TYBA??

M doing my MCA rinii

The following 1 member(s) liked the above post:

riniiii

SunoNa... IF-Sizzlerz
SunoNa...
SunoNa...

Joined: 16 May 2011
Posts: 13292

Posted: 01 July 2011 at 5:31am | IP Logged
Originally posted by acre

Hi divya & rinii,
so what type of vartalaap(communication) has going on b/w both of uLOL

hea acreTongue wats up??
kuch nai yaar, rinii is openly line marofying to satishLOL so im threating her that i will complain to varshaROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

riniiii

prayas_ IF-Rockerz
prayas_
prayas_

Joined: 18 November 2009
Posts: 9621

Posted: 01 July 2011 at 5:40am | IP Logged

@divya,

u know rinii is not frightened with varsha at all,
may be u should told to sulochana,ROFL,



btw how r u

The following 1 member(s) liked the above post:

riniiii

riniiii IF-Dazzler
riniiii
riniiii

Joined: 29 July 2009
Posts: 3098

Posted: 01 July 2011 at 5:43am | IP Logged
Originally posted by Ankifan

Originally posted by acre

Hi divya & rinii,
so what type of vartalaap(communication) has going on b/w both of uLOL

hea acreTongue wats up??
kuch nai yaar, rinii is openly line marofying to satishLOL so im threating her that i will complain to varshaROFL


who cares about her shes an emotional fool lolzzz... irritating lady mera poor satishhh Cry

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Pavitra Rishta :: Creations Corner # 2

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: .StarryPhoenix   Replies: 1152   Views: 164184

.StarryPhoenix 1152 164184 12 February 2011 at 11:43am by PremKiDeewani
#CRAZY CHAT CORNER#5

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: -SONU-   Replies: 1137   Views: 32356

-SONU- 1137 32356 12 February 2011 at 4:46am by angel_shivi
#CRAZY CHAT CORNER#9

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: -SONU-   Replies: 1107   Views: 32086

-SONU- 1107 32086 12 December 2010 at 4:25am by heartstealers
#CRAZY CHAT CORNER#8

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: -SONU-   Replies: 1147   Views: 30495

-SONU- 1147 30495 22 August 2010 at 8:23am by Akidhi
#CRAZY CHAT CORNER#7

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: -SONU-   Replies: 1139   Views: 30703

-SONU- 1139 30703 20 August 2010 at 5:01am by -SONU-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pavitra Rishta Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index