Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~*~ Girlz Only CC #9-We are all MAD N BAD[IO] ~*~ (Page 118)

uswah IF-Sizzlerz
uswah
uswah

Joined: 23 March 2010
Posts: 12343

Posted: 18 May 2011 at 2:24pm | IP Logged
Originally posted by ...Harshiti...

Originally posted by uswah

Abby plz yr mere halat bilkul aisi thi aaj
 
 
Plz yr maan ja na
 

Lol ab nautanki mat kar...maaf kiya! koi doubt mat rakhna Cool
 
Oye main nautanki nhin karti drama karti hoon bcoz i luv dramaWinkLOL
 
hmmm yeh msg main ne tab post kia tah jab tu ne answer nhin dia tah pehle ...i know k tu ne mujhe maaf kr dai isi baat pewr aik aur hug for uHug

...Pwincess... IF-Sizzlerz
...Pwincess...
...Pwincess...

Joined: 04 July 2010
Posts: 10636

Posted: 18 May 2011 at 2:25pm | IP Logged
Originally posted by uswah

Nabziee its 12:15 am here ...just start next day

 
so you were asleep all day!!!
Preeti.xo IF-Stunnerz
Preeti.xo
Preeti.xo

Joined: 23 October 2010
Posts: 38834

Posted: 18 May 2011 at 2:25pm | IP Logged
Hows this for my shop???
 
iheartChai IF-Rockerz
iheartChai
iheartChai

Joined: 09 April 2010
Posts: 6985

Posted: 18 May 2011 at 2:25pm | IP Logged
Originally posted by ...Harshiti...

Originally posted by iheartChai

You know what I just noticed in that pic with the lady and the alarm...she isn't wearing anything but her undies Stern Smile

ShockedShocked which lady you talking about?!?!?! Ermm


The one that Uswah posted...the lady reaching for the alarm clock
...Pwincess... IF-Sizzlerz
...Pwincess...
...Pwincess...

Joined: 04 July 2010
Posts: 10636

Posted: 18 May 2011 at 2:26pm | IP Logged
Originally posted by uswah

Originally posted by pwincess1

Don't expect much from others and get disappointed, but do not disappoint those who expect much from U.
 
Haye Nabzie wht happened to u Ermm...yeh Philospher baccha kahn se aa gaya ShockedLOL
 
im a reformed person
no more nautanki Geek
-Abigail- IF-Rockerz
-Abigail-
-Abigail-

Joined: 25 February 2011
Posts: 8230

Posted: 18 May 2011 at 2:26pm | IP Logged
Originally posted by uswah

Originally posted by ...Harshiti...

Originally posted by uswah

Abby plz yr mere halat bilkul aisi thi aaj
 
 
Plz yr maan ja na
 

Lol ab nautanki mat kar...maaf kiya! koi doubt mat rakhna Cool
 
Oye main nautanki nhin karti drama karti hoon bcoz i luv dramaWinkLOL
 
hmmm yeh msg main ne tab post kia tah jab tu ne answer nhin dia tah pehle ...i know k tu ne mujhe maaf kr dai isi baat pewr aik aur hug for uHug

awww Hugs back Hug

and continue with the besharmi and drama cause thats what we'r good at!Wink ROFL
Preeti.xo IF-Stunnerz
Preeti.xo
Preeti.xo

Joined: 23 October 2010
Posts: 38834

Posted: 18 May 2011 at 2:26pm | IP Logged
Hehe LMFAO Grace u got great observation skills ROFL
uswah IF-Sizzlerz
uswah
uswah

Joined: 23 March 2010
Posts: 12343

Posted: 18 May 2011 at 2:26pm | IP Logged
Originally posted by Xxcoolchick1xX

Originally posted by uswah

Originally posted by Xxcoolchick1xX

I cant save the YT video
 
Preeti if u have RealPlayer then u able to save videos ...Embarrassed
Is that sum kinda programme?
 
yah its programme u can DL it from Internet easilyEmbarrassed

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index