Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

~SHilpa ANand FC~TooAdorableToHandle<3~ (Page 94)

Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 17 May 2011 at 3:02pm | IP Logged
Neha, HOW on Earth did you revise for plant biology?? I hate it, like abso-fudgin-lutely hate it! :@
We have a lotta choice on our paper so I'll try and ignore any plant biology question but I still need to know it as a back-up, so HOW??????? Cry

The following 1 member(s) liked the above post:

neha-rockss

neha-rockss IF-Stunnerz
neha-rockss
neha-rockss

Joined: 13 January 2011
Posts: 40697

Posted: 17 May 2011 at 3:05pm | IP Logged
Originally posted by kasharti1

Neha, HOW on Earth did you revise for plant biology?? I hate it, like abso-fudgin-lutely hate it! :@
We have a lotta choice on our paper so I'll try and ignore any plant biology question but I still need to know it as a back-up, so HOW??????? Cry
lol b4 revising u gotto studyLOLLOL
hmm me too persnally prefferd human bology ovr botanyAngryAngry
ok i hav no idea abut ur portn but is it dat whole plant kingdom
nd dere parts nd diffrnt nomenclatures nd allShocked

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

neha-rockss IF-Stunnerz
neha-rockss
neha-rockss

Joined: 13 January 2011
Posts: 40697

Posted: 17 May 2011 at 3:06pm | IP Logged
Originally posted by R.K.O

Originally posted by neha-rockss

hahahha well datways  evn i tak advantage hehehehe
but only wid my rel close frnds ...u ppl:PPP
hmm why u always get serious ..i m trying to revive the old abhi ...but tll now it isnt workingConfusedLOLLOL
koi aur tips hai ?//Embarrassed
hmm tujhe kabse tips ki zaroorat padne lagiLOLLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

R.K.O

Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 17 May 2011 at 3:09pm | IP Logged
Originally posted by neha-rockss

lol b4 revising u gotto studyLOLLOL
hmm me too persnally prefferd human bology ovr botanyAngryAngry
ok i hav no idea abut ur portn but is it dat whole plant kingdom
nd dere parts nd diffrnt nomenclatures nd allShocked
LOL Yeah, I gotta study before lol! LOL
Sameee...human biology is sooo better! :P
well, it's likeflowering plants and their structure,transport in plants, plant responses, food storage, adaptations for gaseous exchange and plant reproduction. Dead
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

neha-rockss

R.K.O IF-Sizzlerz
R.K.O
R.K.O

Joined: 02 August 2010
Posts: 22148

Posted: 17 May 2011 at 3:10pm | IP Logged
Originally posted by neha-rockss

Originally posted by R.K.O

Originally posted by neha-rockss

hahahha well datways  evn i tak advantage hehehehe
but only wid my rel close frnds ...u ppl:PPP
hmm why u always get serious ..i m trying to revive the old abhi ...but tll now it isnt workingConfusedLOLLOL
koi aur tips hai ?//Embarrassed
hmm tujhe kabse tips ki zaroorat padne lagiLOLLOLLOL
jabse i m getting buddha ..lollz ..
i m so pissed of with my own attitude ..hope i ll find myself again Ermm

@ hey yashi ..study wll ..do call neha ..like munna bhai style on ur exams ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Bazingaaneha-rockss

Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 17 May 2011 at 3:11pm | IP Logged
@Abhi: Thanks lol...and yes lol, I'll call her in munnabhai style LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

R.K.Oneha-rockss

R.K.O IF-Sizzlerz
R.K.O
R.K.O

Joined: 02 August 2010
Posts: 22148

Posted: 17 May 2011 at 3:13pm | IP Logged
Originally posted by kasharti1

@Abhi: Thanks lol...and yes lol, I'll call her in munnabhai style LOL
..thinking i ll do the same ..hopefullly she wll knew about businees management too WinkLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

neha-rockss IF-Stunnerz
neha-rockss
neha-rockss

Joined: 13 January 2011
Posts: 40697

Posted: 17 May 2011 at 3:13pm | IP Logged
Originally posted by kasharti1

Originally posted by neha-rockss

lol b4 revising u gotto studyLOLLOL
hmm me too persnally prefferd human bology ovr botanyAngryAngry
ok i hav no idea abut ur portn but is it dat whole plant kingdom
nd dere parts nd diffrnt nomenclatures nd allShocked
LOL Yeah, I gotta study before lol! LOL
Sameee...human biology is sooo better! :P
well, it's likeflowering plants and their structure,transport in plants, plant responses, food storage, adaptations for gaseous exchange and plant reproduction. Dead
 
 
do 1 thing...u may hav diagrams depctng 4 almost all d chapters rite??
nd dese diagrams kind of talk abut d whole chaptr ...
so learn dese diagrams well nd u can elaborate it wen u pen it downBig smileBig smileBig smile
nd yaa dont leave d imp 1s 4 options ...wat if 2 or 3 of botony itself comes in long qstn????
atleast wid diagrams u may write smthng nd if lucky...nd d xaminer blind ...u may score well too
remember a tip...nevr leave ne qstn...write wrong but write nd comeLOLBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
STUNNING Shilpa Anand FC!!!

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: -Zeeshan-   Replies: 1140   Views: 67540

-Zeeshan- 1140 67540 22 December 2010 at 8:57am by Sunnipwincessx
Shilpa Anand aka RIDDHIMA Fanclub

Author: dhwani_angel   Replies: 3   Views: 5751

dhwani_angel 3 5751 10 July 2009 at 1:44am by _Ananya_
Shilpa Anand FC

2 3 4 5 6 7 ... 61 62

Author: beckytower   Replies: 491   Views: 31757

beckytower 491 31757 11 May 2009 at 8:47am by Sonii_Babii
Mayank Anand//Rahul from Dmg//GARDEN

Author: patroclus   Replies: 4   Views: 4503

patroclus 4 4503 01 March 2009 at 2:09am by AshiYuvi4life
~*~ PHOTW #4 - Shilpa Anand ~*~

2 3 4 5

Author: -dramaholic-   Replies: 36   Views: 6932

-dramaholic- 36 6932 17 February 2009 at 12:54am by .JustaDream

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index