Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

The Wolfie & Witch? - Your predictions.. (Page 12)

Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 15 May 2011 at 10:09am | IP Logged
Originally posted by _Akanksha_

Originally posted by elizaa


omg.. hw come i forgot tht rsa existed :|

i so want him to come now!! wolf or no wolf.. i want him thereEmbarrassed

he doesn't suit as a wolf, sheesh. :P 
Are you kidding me? RSA defo suits a wolf, with all that hair and stuff, I think he does. LOL
Except, he'll need a much better body. Tongue

The following 2 member(s) liked the above post:

Meeko.Jane..

.Jane.. IF-Stunnerz
.Jane..
.Jane..

Joined: 17 February 2010
Posts: 26296

Posted: 15 May 2011 at 10:11am | IP Logged
Originally posted by kasharti1

Originally posted by _Akanksha_

Originally posted by elizaa


omg.. hw come i forgot tht rsa existed :|

i so want him to come now!! wolf or no wolf.. i want him thereEmbarrassed

he doesn't suit as a wolf, sheesh. :P 
Are you kidding me? RSA defo suits a wolf, with all that hair and stuff, I think he does. LOL
Except, he'll need a much better body. Tongue

Agreed!! A bit bulkier physique and build up and RSA would make an amazing werewolf!

Waise when did you guys shift from KW to RSA? LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 15 May 2011 at 10:18am | IP Logged
Originally posted by Chill_Out


Agreed!! A bit bulkier physique and build up and RSA would make an amazing werewolf!

Waise when did you guys shift from KW to RSA? LOL
Exactly, I can sooo imagine him as a warewolf, I think he'll make a better warewolf than KW, tbh. KW has this childish look on his face, I just can't see him as a warewolf. TongueLOL
If he enters as a notmal human being though, I wouldn't mind, he'd suit that role. :P
 
LOL, I haven't a clue, I just came here to stalk this thread and bam, I see Remix star-cast talk going here and I just jumped in. LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

.Jane..

.Jane.. IF-Stunnerz
.Jane..
.Jane..

Joined: 17 February 2010
Posts: 26296

Posted: 15 May 2011 at 10:23am | IP Logged
Originally posted by kasharti1

Exactly, I can sooo imagine him as a warewolf, I think he'll make a better warewolf than KW, tbh. KW has this childish look on his face, I just can't see him as a warewolf. TongueLOL
If he enters as a notmal human being though, I wouldn't mind, he'd suit that role. :P
 
LOL, I haven't a clue, I just came here to stalk this thread and bam, I see Remix star-cast talk going here and I just jumped in. LOL

I did say somewhere that I feel KW is too boy-next-doorish to be a rugged werewolf. They're apparently suppose to be savage beasts and KW is adorable! But then, Suku is pretty girl-next-doorish and I had my doubts about her as Maithili so I'm not going to stereotype. KW will be welcome by me at least because I love him to bits but I'd prefer him being a human LOL
BTW, I really doubt he'll do this show Tongue
I suddenly realised I'm missing him on-screen Stern Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

Meeko IF-Rockerz
Meeko
Meeko

Joined: 03 February 2009
Posts: 6769

Posted: 15 May 2011 at 10:26am | IP Logged
Originally posted by kasharti1

Originally posted by _Akanksha_

Originally posted by elizaa


omg.. hw come i forgot tht rsa existed :|

i so want him to come now!! wolf or no wolf.. i want him thereEmbarrassed

he doesn't suit as a wolf, sheesh. :P 
Are you kidding me? RSA defo suits a wolf, with all that hair and stuff, I think he does. LOL
Except, he'll need a much better body. Tongue


lmao!! ashi used to call him a bhaaloo!!!

and yashi!!! baby hw r u doing!!!!

Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

Meeko IF-Rockerz
Meeko
Meeko

Joined: 03 February 2009
Posts: 6769

Posted: 15 May 2011 at 10:27am | IP Logged
Originally posted by Chill_Out

Originally posted by kasharti1

Originally posted by _Akanksha_

Originally posted by elizaa


omg.. hw come i forgot tht rsa existed :|

i so want him to come now!! wolf or no wolf.. i want him thereEmbarrassed

he doesn't suit as a wolf, sheesh. :P 
Are you kidding me? RSA defo suits a wolf, with all that hair and stuff, I think he does. LOL
Except, he'll need a much better body. Tongue

Agreed!! A bit bulkier physique and build up and RSA would make an amazing werewolf!

Waise when did you guys shift from KW to RSA? LOL


bas kal hi...
incase kw rejects ekROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

.Jane..

Meeko IF-Rockerz
Meeko
Meeko

Joined: 03 February 2009
Posts: 6769

Posted: 15 May 2011 at 10:28am | IP Logged
Originally posted by kasharti1

Originally posted by Chill_Out


Agreed!! A bit bulkier physique and build up and RSA would make an amazing werewolf!

Waise when did you guys shift from KW to RSA? LOL
Exactly, I can sooo imagine him as a warewolf, I think he'll make a better warewolf than KW, tbh. KW has this childish look on his face, I just can't see him as a warewolf. TongueLOL
If he enters as a notmal human being though, I wouldn't mind, he'd suit that role. :P
 
LOL, I haven't a clue, I just came here to stalk this thread and bam, I see Remix star-cast talk going here and I just jumped in. LOL

i can see kw as justin of wizards of Waverly place!!Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 15 May 2011 at 10:28am | IP Logged
Originally posted by Chill_Out


I did say somewhere that I feel KW is too boy-next-doorish to be a rugged werewolf. They're apparently suppose to be savage beasts and KW is adorable! But then, Suku is pretty girl-next-doorish and I had my doubts about her as Maithili so I'm not going to stereotype. KW will be welcome by me at least because I love him to bits but I'd prefer him being a human LOL
BTW, I really doubt he'll do this show Tongue
I suddenly realised I'm missing him on-screen Stern Smile
True that. Even though I don't watch PKYEK anymore, but I think we shouldn't be so stereotypical. :) Anything can happen. And who knows, he might make an awesome warewolf?
Lol same, I'd rather KW enters as a human. LOL
Hahaha, I dunno if he'll do the show, it's just a rumour right? Might not be true, actually I agree, I doubt he'll do it too. Tongue
Ah well, let's wait and watch.

The following 1 member(s) liked the above post:

.Jane..

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index