Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

IntoxicatingCreations| THREAD LINK PG. 152 (Page 82)

Oishi23 IF-Stunnerz
Oishi23
Oishi23

Joined: 06 December 2009
Posts: 39250

Posted: 28 June 2011 at 1:47am | IP Logged
all the avi's & siggys are love <3
I love each of them..colouring is damn awesomeee...
and siggys are just mindblowing..specially that KSG & sonam one...
ahh same pose..Lol
KSG siggy is hot..love the colouring
Loved that Priyanka chopra..siggy too
all in all gr8 updateee

jesss. IF-Sizzlerz
jesss.
jesss.

-
Joined: 25 October 2009
Posts: 23129

Posted: 28 June 2011 at 2:18am | IP Logged
I was so waiting for an update so I could comment LOL 

Reserved! :)

First of all congratulations Sahar, Phatty and Anita on your new shop together Hug I know I'm late but better late than never LOL! Okay on to the update...

KaJen ones are super beautiful! I love that scene <33 The colouring on them looks great! Very pretty and colour full <33
KSG avis look lovely <3 He looks so hot uff :| but his hair looks kinda funny LOL :P
Hayye Maneet avis look so dreamy and magical Day Dreaming I may not be their fan but I'm definitely a huge fan of those avis :D The colouring is to die for :| The large size avis look gorgeouuus beta LOL

OMG those Sonam sigs look beautiful! That new pic of her made me fall for her. I think after Anushka she might/could be my crush too ROFL Nah seriously, she looks so pretty <33 I want her hair hmph! 
OMKSG his new pics look HAWT :| and so does the sig :| Kitni pretty hai hayye bohot pretty hai <33 Day Dreaming Love the idea behind the sig! I must say KaJenians are unique in whatever they do :D

Phatty your creations are beautiful and yes I'm crazy LMFAO!
If I'm not wrong you started making sigs a few months ago hena? Well considering that fact, you're doing very well :D
This has to be the best sig of yours in this update - 

Keep me intoxicated with your creations and hope to see more from Anita as well! Okay bye now!


Edited by -Jessy- - 29 June 2011 at 1:07pm

The following 1 member(s) liked the above post:

annihilation

Aanya. IF-Rockerz
Aanya.
Aanya.

Joined: 25 November 2010
Posts: 9873

Posted: 28 June 2011 at 2:56am | IP Logged
Comment edited on Page 81 :)

xoxo
Aanya

The following 1 member(s) liked the above post:

annihilation

Mehak_Luvs_Rani IF-Stunnerz
Mehak_Luvs_Rani
Mehak_Luvs_Rani

Joined: 01 July 2005
Posts: 27500

Posted: 28 June 2011 at 3:26am | IP Logged
Stern Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

annihilation

-Euphoria- IF-Sizzlerz
-Euphoria-
-Euphoria-

Joined: 14 October 2010
Posts: 23631

Posted: 28 June 2011 at 3:35am | IP Logged
Ur creations r awesumm guysssEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

annihilation

KaSh-Maneet-Fan IF-Sizzlerz
KaSh-Maneet-Fan
KaSh-Maneet-Fan

Joined: 22 December 2009
Posts: 22539

Posted: 28 June 2011 at 3:46am | IP Logged
hiii
mindblowing update yaar
loved them all
2 good
cant wait 4 more
con soon
thanks 4 da pm
DulceTentacion. IF-Sizzlerz
DulceTentacion.
DulceTentacion.

Joined: 18 December 2009
Posts: 12791

Posted: 28 June 2011 at 3:49am | IP Logged

Reserved! and this time i will come back and Edit my Post LOL.

The following 1 member(s) liked the above post:

annihilation

annihilation IF-Sizzlerz
annihilation
annihilation

Bepannaah Banner Contest Winner
Joined: 06 April 2010
Posts: 21812

Posted: 28 June 2011 at 4:26am | IP Logged

Sensational Update!

I'm always at loss of words when it comes to commenting on SAP's stuff because well, they are too good to be described in words, and may be we all need to come up with a new word for the stuff they make, I dont think there's an appropiate word in the dictionary for their work.

 
SAHAR - What do I say? Your work has always been spectacular, and you are such a pro at whatever you do.So, whatever I say about your work, its always going to be less.
KaJen avi's are beautiful, loved the golden lightning dots on them.
The Prem-Heer and Maneet stuff is amazing especially the big ones.
The KSG Avi's are cool! IDK, how do you manage to make so MANY Avi's for one update, I guess that's an added advantage to your skills.
Did YOU make that Sonam siggies? HAWW :O
I have never been a Sonam fan, but your work has surely made me like her!
Sonam & KSG-Sonam siggies are fabulous, love the clarity and simplicity of them.
 
PHATTIA - YOU are the STAR for me today! Well, you already know why!
How I'm supposed to say something sensible after seeing this?
Phattiaaa -HugHugHug
I just LOVED LOVED LOVED the way my request has turned out.
IDK what you have done to it but I'm just loving it!
LOVED the blending on it.Loved the pics you choose from among the ones I gave.
Loved the text style and the text.I was sure you would come up with something good, and you did.Ms.Professor Phattia, you stole my heart! Thank you SO much for making and it and for baring my pestering! I shall make sure, next time I'm a little more patient, so sorry for the trouble.At first I thought, I would ask you to put up a note that this one's my request and should not be used but then I thought, it wont be fair on others.After all, your work is so tempting :) And yes, DO post this one in the HP forum creations gallery, I'm sure people there will LOVE it.
 
The Steven, Priyanka, Sonakshi, Yuna and Sonam ones are STUNNING!
Especially the Sonam ones, I see you guys have something for her that's why the whole update has brilliant Sonam siggies.
 
Keep it UP :)
Oh! Yes, sorry for the mota comment! LOL!
 


Edited by herms_angel - 28 June 2011 at 5:14am

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Julybaby22* Creations #1. Next Gallery Link P. 147

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: Julybaby22   Replies: 1123   Views: 48259

Julybaby22 1123 48259 29 November 2010 at 1:12am by Altaira
Senorita's shop#3|new shop link pg 148

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: AS..   Replies: 1151   Views: 61558

AS.. 1151 61558 08 November 2010 at 9:53am by Meehak.
[Payal.Creations2] *Close* Next gall link: 151

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: -iPayal-   Replies: 1174   Views: 51919

-iPayal- 1174 51919 24 August 2010 at 7:09pm by -bhootni-
*Kaju-Cr#7*|NEW shop link-pg152

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ..-Kaju-..   Replies: 1193   Views: 45296

..-Kaju-.. 1193 45296 07 August 2010 at 7:38am by ..-Kaju-..
Please delete this thread

Author: akhl   Replies: 4   Views: 479

akhl 4 479 24 May 2009 at 5:02am by premsONLYmine

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index