Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

||*MaanEet/GurTi Gossip Corner*||#33 (Page 42)

saumiee IF-Rockerz
saumiee
saumiee

Joined: 16 November 2010
Posts: 7774

Posted: 08 July 2011 at 11:58am | IP Logged
even i have to go dearies..
bye shreayaa...loved talking to ya...so happy that CC is back agn...will meet tom again..aur macho ko b dekh lenge..ROFL
bye rosh di...plz plz aap aate rehna...miss u...!!
and bye fauziya...take care..

love ya all..
gn sd tc..

The following 2 member(s) liked the above post:

..shreyaa..RiMa_972

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 08 July 2011 at 11:59am | IP Logged
Originally posted by maaneet_ayla

even i have to go dearies..
bye shreayaa...loved talking to ya...so happy that CC is back agn...will meet tom again..aur macho ko b dekh lenge..ROFL
bye rosh di...plz plz aap aate rehna...miss u...!!
and bye fauziya...take care..

love ya all..
gn sd tc..


u also going? byee dearr
good night
sweet dreams
love yaa..take care.kal aana okay
yep hum saath main dekh lengeLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

saumieeRiMa_972

RiMa_972 IF-Sizzlerz
RiMa_972
RiMa_972

Joined: 24 September 2010
Posts: 21886

Posted: 08 July 2011 at 12:00pm | IP Logged
Originally posted by fauziya

Sure shreya.. Wat do u do?
@rosh di- got selected in bds and waitlisted in mbbs..

Oh Thats great Hug- So are you waiting for the selection in MBBS?

Bye Sammy LoveHug

The following 2 member(s) liked the above post:

saumiee..shreyaa..

saumiee IF-Rockerz
saumiee
saumiee

Joined: 16 November 2010
Posts: 7774

Posted: 08 July 2011 at 12:00pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy


lol...thnks dear...i hope she/he sees this..ROFLapne aap saari business trips bhul jayega..!!WinkLOLROFL
[/QUOTE]ROFL
lmfao main bhi ready hu aapni weapon ke kar


[/QUOTE]
ROFL ROFL ROFL can't imagine ur dulha's face when he enters here.!!LMAO..!!LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 08 July 2011 at 12:00pm | IP Logged
Originally posted by fauziya

Sure shreya.. Wat do u do?
@rosh di- got selected in bds and waitlisted in mbbs..


right now i am in vacations ..just finished my 9th gradeLOL
i am in US
what abt u?

The following 2 member(s) liked the above post:

saumieeRiMa_972

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 08 July 2011 at 12:00pm | IP Logged
Roshh dii
do u know any thing abt ur wifeyy aka my sasuma?
 how is she?

The following 1 member(s) liked the above post:

RiMa_972

RiMa_972 IF-Sizzlerz
RiMa_972
RiMa_972

Joined: 24 September 2010
Posts: 21886

Posted: 08 July 2011 at 12:03pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Roshh dii
do u know any thing abt ur wifeyy aka my sasuma?
 how is she?

Her Hubby had come in April and then she got busy since her In-Laws were visiting. 
She had told me that she will be coming back from end of June, but still hasnt comeConfused
Looks like she still has guests at home...

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

fauziya Senior Member
fauziya
fauziya

Joined: 13 November 2009
Posts: 571

Posted: 08 July 2011 at 12:04pm | IP Logged
Bye saumya.. Gn sd tc.. Plz cum regularly..

The following 3 member(s) liked the above post:

saumiee..shreyaa..RiMa_972

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 8

Author: Ankita_88   Replies: 61   Views: 45178

Ankita_88 61 45178 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 25   Views: 9943

Amor. 25 9943 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2

Author: Amour_Reet   Replies: 14   Views: 12486

Amour_Reet 14 12486 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 7803

Shipra_S 14 7803 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 20   Views: 3960

adits7 20 3960 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index