Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

HaiIi HaiIi MirchiIi...ManEEt Ve Mahii~F.E!! (Page 25)

-honeydew- IF-Sizzlerz
-honeydew-
-honeydew-

Joined: 23 September 2008
Posts: 19019

Posted: 14 May 2011 at 2:17pm | IP Logged
super phast phamily hai ji 

Originally posted by dtri

Originally posted by -honeydew-

wad sort of an invitation is that chandi ...ROFLROFL woh bhi beti ko...ROFL

Originally posted by muniza75

@ Beti - Are you on FB? I am in naughty mood wanna talk with you, plz come on FB...




Muniza


LOL we are the cool kindza maa beti... did u know that mumma had me when she was 4!!! LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

EBassoInfinitedreams

EBasso IF-Rockerz
EBasso
EBasso

Joined: 20 January 2011
Posts: 7252

Posted: 14 May 2011 at 2:17pm | IP Logged
Originally posted by mechantefille

Originally posted by dtri

Originally posted by mechantefille

Originally posted by maaneet_pisces

[QUOTE=-honeydew-]

NihaaaHugaaj the tired leaning hug was tooo goodSmile the scene made me sympathise with Geet's tiredness and i really thought Drashti must be soo tired(her acting my gossshhh)...whenever i watch their hugs they have a different meaning and all of them are tooo goodSmile



That hug was more symbolic u knw - it spoke

''your my life support, I'm leaning on u with full faith and trust...I know you'll take care of my no matter what.''

WOW do the CVs think of all this while writing the screenplay?


Amru with aaj ka taaza symbolism Clap

Great explanation girl!!! well said!!!

I found many a symbolisms today ---->

Geet running back towards trouble for maan
The lantern
Geet's exhaust in the jungle
maan wetting his shirt to cool her
geet soothing him with that same wet shirt
maan carrying her to the tabela
geet's statement - mera jawaab haan hai
maan unbraiding her hair...

I know I am missing one or two that I thought of earlier

oooh yeah!
 

untying the dori
geet leaning on him after her hair in opened


See there ya go.. keep thinking u'll find more for sure Tongue

The following 2 member(s) liked the above post:

maaneet_piscesmechantefille

EBasso IF-Rockerz
EBasso
EBasso

Joined: 20 January 2011
Posts: 7252

Posted: 14 May 2011 at 2:19pm | IP Logged
Originally posted by muniza75

Originally posted by dtri

AWWW Anka no worries... Passion bhi hoga chemistry bhi aur romance bhi.. dher sara... LOL I sound like I know what's coming and I don't hehe ROFL

Haan aisa hi lug raha hai, kahin aap hi writer toh nahinWink...




Muniza


aap ko pata chal gaya? LOL main rwriter hoon... apne ghatiya PeeJays ki...

Arrey nahi sorry woh bhi churaye hue hote hai... LOLWinkTongue
Infinitedreams IF-Stunnerz
Infinitedreams
Infinitedreams

Joined: 21 May 2005
Posts: 31813

Posted: 14 May 2011 at 2:19pm | IP Logged
Originally posted by -honeydew-

super phast phamily hai ji 

Originally posted by dtri

Originally posted by -honeydew-

wad sort of an invitation is that chandi ...ROFLROFL woh bhi beti ko...ROFL

Originally posted by muniza75

@ Beti - Are you on FB? I am in naughty mood wanna talk with you, plz come on FB...




Muniza


LOL we are the cool kindza maa beti... did u know that mumma had me when she was 4!!! LOL


Mashallah nazar na lagye humari phamily ko, maa pur jawani bhi nahin thi, pur beti zaror thiROFL..Ghoror nahin kurte...





Muniza
mechantefille IF-Rockerz
mechantefille
mechantefille

Joined: 11 June 2008
Posts: 5263

Posted: 14 May 2011 at 2:20pm | IP Logged
me turning in. good night guys. talk, dream, love Maneet!
cheers!

The following 2 member(s) liked the above post:

maaneet_piscesInfinitedreams

EBasso IF-Rockerz
EBasso
EBasso

Joined: 20 January 2011
Posts: 7252

Posted: 14 May 2011 at 2:20pm | IP Logged
Originally posted by -honeydew-

the shirt soaking waala scene... was actually so heart touching and heart warming .. and it ended so sweetly with Geet also wiping his face.. showing both of them are now willing to take steps together to be equals in the rship


SYMBOLISM... Clap

The following 2 member(s) liked the above post:

-honeydew-Infinitedreams

EBasso IF-Rockerz
EBasso
EBasso

Joined: 20 January 2011
Posts: 7252

Posted: 14 May 2011 at 2:21pm | IP Logged
Originally posted by mechantefille

me turning in. good night guys. talk, dream, love Maneet!
cheers!


Good night amru dear Hug

The following 2 member(s) liked the above post:

maaneet_piscesmechantefille

maaneet_pisces Goldie
maaneet_pisces
maaneet_pisces

Joined: 22 November 2009
Posts: 2079

Posted: 14 May 2011 at 2:21pm | IP Logged
Woh Gurmeet ke angry wale expressions dekhe the...mujhe toh sahi mein darr lag gaya tha...

i am pretty sure this guy can enter bollywood...but ofcourse Geet has given him sooo much fameSmile

The following 1 member(s) liked the above post:

Infinitedreams

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
FREQUENT Maneet Bumping: Maneet, & Maan's Dadi LOL

2 3 4

Author: maybe-just   Replies: 24   Views: 10767

maybe-just 24 10767 29 May 2011 at 1:02am by SaritaMSK
VOTE FOR MANEET...WE ALL LOVE MANEET

2

Author: shikha_p   Replies: 13   Views: 5728

shikha_p 13 5728 12 October 2010 at 11:18pm by suba30
MAJOR Maneet Bumping: Maneet - Eyes, Hand & Gundas

2 3

Author: maybe-just   Replies: 18   Views: 7069

maybe-just 18 7069 09 October 2010 at 8:12am by SSWATIS
This time its VOTE for MANEET against MANEET ;-)

Author: Mione   Replies: 7   Views: 2786

Mione 7 2786 04 August 2010 at 5:25am by Mione
Maan niharing Geet....haiii

2 3

Author: Armu4eva   Replies: 19   Views: 2740

Armu4eva 19 2740 29 June 2010 at 10:59pm by ash08

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index