Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

This new promo is scary(link added) (Page 16)

EvIlNeSs_RoCkZ IF-Stunnerz

Joined: 17 February 2011
Posts: 25896

Posted: 13 May 2011 at 1:47pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 2 member(s) liked the above post:

-rupa-Coeur2PsychoFMS

-rupa- IF-Rockerz
-rupa-
-rupa-

Joined: 15 February 2011
Posts: 6048

Posted: 13 May 2011 at 1:49pm | IP Logged
Originally posted by Nishi.Singh

Originally posted by Coeur2PsychoFMS

Originally posted by Nishi.Singh

Originally posted by Coeur2PsychoFMS


Lizzz and mere saath rehte rehte she is becoming like us... Blushing Non-veg ROFLROFLROFL


btw ur Siggy is hot too Farah, i like it...but ofcourse Sanjna's siggy is crossing all limits Tongue
and i can see ur real avi too now LOL



WTH... ab mere siggies dekha tumne... ROFL
Haan it's only Abhiya that's why not so hooot like Partner's... but mere paas bhi hai aise siggies and avis BlushingBlushingBlushing
Abhay cute na with his smile Day Dreaming


LOL avi bhi abhi hi dekhi tumhari LOL...Vivian is looking sweet in ur avi LOL
arey nahi...i like ur siggy more than Sanjna's ROFL

@Sanjna: stop posting or change ur siggy ROFLROFL *i m just joking* LOL


@all : i m making that Abhay poll...actually i m a bit scared ande tamatar na pad jaye Tongue ROFL




Sanju i am fida on ur siggy LOLLOL
farah i disabled the option ..since it is cuteee it is fine . ABhay is always cute ROFLROFL
 
NISHI please ..do it ...dare anyone give u anda AngryLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

--sunshine--EvIlNeSs_RoCkZCoeur2PsychoFMS

Coeur2PsychoFMS IF-Stunnerz

Joined: 20 September 2010
Posts: 31658

Posted: 13 May 2011 at 1:50pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 2 member(s) liked the above post:

OriginalsFanEvIlNeSs_RoCkZ

OriginalsFan IF-Sizzlerz
OriginalsFan
OriginalsFan

Joined: 28 February 2011
Posts: 21588

Posted: 13 May 2011 at 1:50pm | IP Logged
Originally posted by sanjna4

Originally posted by vivluv

Originally posted by sanjna4

 i am crazy 4 delena like u people are 4 abhiya and nishi i am vice-principal of besharam skul so yeh sab toh banta haiROFLROFL
 
I just love tyler lockwood with or without caroline just tyler n tht also shirtlessROFL
 
 

i can give u link of tyler and caro without shirt :P and dat tooo avi
den u cn put it into ur siggy dhabba
Sanju send me the link I just love Tyler without shirt m so jealous of caro ma tylerEmbarrassedEmbarrassed n how to create siggy? My first one so don't knwConfusedConfused
Coeur2PsychoFMS IF-Stunnerz

Joined: 20 September 2010
Posts: 31658

Posted: 13 May 2011 at 1:54pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
OriginalsFan IF-Sizzlerz
OriginalsFan
OriginalsFan

Joined: 28 February 2011
Posts: 21588

Posted: 13 May 2011 at 1:55pm | IP Logged
Originally posted by Coeur2PsychoFMS

Originally posted by vivluv

Originally posted by Coeur2PsychoFMS


Dekh li yah abhi bhi link chahiye... LOL
Rupa PM'd me I just saw tht episode today onlyLOL

Yeah me too I watched the this morning... and Ouch Elena ne diya Stefan ko dhoka LOL
U are saying vice versa stefan is leaving with klausLOLLOLLOLLOLLOLLOL n elijah's dead bodyCryCryCry I want Elijah alive CryCry

The following 1 member(s) liked the above post:

Coeur2PsychoFMS

--sunshine-- IF-Sizzlerz
--sunshine--
--sunshine--

Joined: 19 October 2010
Posts: 21388

Posted: 13 May 2011 at 1:58pm | IP Logged
Originally posted by Nishi.Singh

Originally posted by sanjna4

Originally posted by Nishi.Singh



yaar hadd ho gayi...i especially had to put siggy option to view that siggy u all r talking abt LOLLOL
and now when i see siggy siggy everywhere to mujhe logo ke post nahi nazar aa rahe sirf siggy hi nazar aa rahe hai ROFLROFL

@Sanjna: seriously yaar never expected this from u ShockedROFL



 i am crazy 4 delena like u people are 4 abhiya and nishi i am vice-principal of besharam skul so yeh sab toh banta haiROFLROFL


oye but as far as i know Elena loved Stefan and Damon loved Kat...ye cross connection kaise ho gaya? Shocked...Elena ne dhokha de diya bechare Stefan ko? Shocked



yup elena still love stefan and damon loves elena and now elena is developing feeling for damonDancing
Mages IF-Addictz
Mages
Mages

Joined: 03 July 2005
Posts: 76319

Posted: 13 May 2011 at 1:59pm | IP Logged
thanx archi for the promo
the promo is indeed scary
and maithilli is too evil...even more evil than sid...
 
was this the women which abhay fall in love and pine...cried and died for 200 years...abhay will be shattered...
 
suks is amazing doing negative role...well she have done it in agle janam...so i know how she will look in negative character...she rocks it...
 
i hope abhay or awasthi buddha saves piya...
 
i am sad that sid character is coming to end...was hoping for panchi...i guess it needs to end this way and makes us prove that sid was always evil...he was bad even in hios childhood look the way he destroys the rangoli...abhayendra created...

The following 1 member(s) liked the above post:

OriginalsFan

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index