India-Forums

   

Compliments 4 DKS Forum Members - Pimp's Post Pg 2 (Page 18)

manzanas_asadas Goldie
manzanas_asadas
manzanas_asadas

Joined: 27 December 2008
Posts: 1931

Posted: 17 May 2011 at 9:35pm | IP Logged
HEY YEAH GUYS.. Can we call it AICH KA JALWA since an AICHER initiated it? I gotta give some bias to the D.. what shall I sayTongue

tulipbaby53 IF-Stunnerz
tulipbaby53
tulipbaby53

BollyCurry Buzzer
Joined: 25 October 2007
Posts: 44383

Posted: 17 May 2011 at 9:37pm | IP Logged
Originally posted by Priyanka_AAIICH

HEY YEAH GUYS.. Can we call it AICH KA JALWA since an AICHER initiated it? I gotta give some bias to the D.. what shall I sayTongue

Ask CPR LOL
manzanas_asadas Goldie
manzanas_asadas
manzanas_asadas

Joined: 27 December 2008
Posts: 1931

Posted: 17 May 2011 at 9:38pm | IP Logged
Who is creating it?! Big smile Do we create it as a post on the forum? 
Cutiepie Rani IF-Stunnerz
Cutiepie Rani
Cutiepie Rani

Joined: 14 June 2007
Posts: 38484

Posted: 17 May 2011 at 9:38pm | IP Logged
UH NO! ain't fair.

The following 1 member(s) liked the above post:

tulipbaby53

Cutiepie Rani IF-Stunnerz
Cutiepie Rani
Cutiepie Rani

Joined: 14 June 2007
Posts: 38484

Posted: 17 May 2011 at 9:39pm | IP Logged
Originally posted by Priyanka_AAIICH

Who is creating it?! Big smile Do we create it as a post on the forum? 


um if you want i'll create it...but not in the DKS forum...in the chat club forum. :D
manzanas_asadas Goldie
manzanas_asadas
manzanas_asadas

Joined: 27 December 2008
Posts: 1931

Posted: 17 May 2011 at 9:40pm | IP Logged
Originally posted by Cutiepie Rani

UH NO! ain't fair.

uh yes it is.. LOL idea jiska jalwa uska..LOL it's better than my ORIGINAL choice of DHINCHAK ka jalwa..cuz original idea was show with only dhinchaks!ROFL I know I am so biased.
tulipbaby53 IF-Stunnerz
tulipbaby53
tulipbaby53

BollyCurry Buzzer
Joined: 25 October 2007
Posts: 44383

Posted: 17 May 2011 at 9:40pm | IP Logged
Originally posted by Priyanka_AAIICH

Who is creating it?! Big smile Do we create it as a post on the forum? 

CPR wiil create it in the Chat Club Forum, but Aich Ka Jalwa is not according to her, and I agree too actually because it's not just D Sir's show LOL 
manzanas_asadas Goldie
manzanas_asadas
manzanas_asadas

Joined: 27 December 2008
Posts: 1931

Posted: 17 May 2011 at 9:40pm | IP Logged
Originally posted by tulipbaby53

Originally posted by Priyanka_AAIICH

HEY YEAH GUYS.. Can we call it AICH KA JALWA since an AICHER initiated it? I gotta give some bias to the D.. what shall I sayTongue

Ask CPR LOL
aren't you on our side then why do you think it's unfair? MIHIR KAHA HO.

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Lux Dance ke Superstars Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index