Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaSh Heaven: IMPORTANT NOTE - PAGE 2 (Page 32)

TaniLovesDB5K IF-Sizzlerz
TaniLovesDB5K
TaniLovesDB5K

Joined: 14 November 2009
Posts: 14071

Posted: 13 May 2011 at 5:00pm | IP Logged
I rode a horse when I was a kid...:/ n ITS FUN...:D

TaniLovesDB5K IF-Sizzlerz
TaniLovesDB5K
TaniLovesDB5K

Joined: 14 November 2009
Posts: 14071

Posted: 13 May 2011 at 5:01pm | IP Logged
I SO WANNA GO FOR SKY DIVING... But I hav motion sickness... toh mujhe CHAKKAR ate hai...:(
-MissQueenBee- IF-Stunnerz
-MissQueenBee-
-MissQueenBee-

Joined: 13 September 2010
Posts: 32804

Posted: 13 May 2011 at 5:01pm | IP Logged
Originally posted by KaShbaby_Riya

i hate getting into the water first cuz it'll be really cold but when you need to get out, i'm like 5 more mins ROFL me and my cousins used to go every sat morning 4 years ago..it was a 2-5ft swimming pool, we never learnt swimming ROFL the teacher said we were the most "darpok" students he has ever seen..dunno if you guys know what that word means but i can't seem to remember it in english ROFL
 
 
Darpok meaning Scary Cats...LOL
 
 
-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 13 May 2011 at 5:01pm | IP Logged
i rode a white horse in year 4 at school..it was too wobbly which scared me :|

The following 1 member(s) liked the above post:

TaniLovesDB5K

KaSh_luv IF-Sizzlerz
KaSh_luv
KaSh_luv

Joined: 23 July 2008
Posts: 17688

Posted: 13 May 2011 at 5:02pm | IP Logged

i wanna go bungee jumping... so freaking bad...but my parents wont let me...it sucks..

Zaynoo2320 IF-Sizzlerz
Zaynoo2320
Zaynoo2320

Joined: 15 February 2008
Posts: 14964

Posted: 13 May 2011 at 5:02pm | IP Logged
i can rollerblade too, omggg so much fun. <3

i hate when you get outta the water and you feel like your gonna fall over. :|
-MissQueenBee- IF-Stunnerz
-MissQueenBee-
-MissQueenBee-

Joined: 13 September 2010
Posts: 32804

Posted: 13 May 2011 at 5:03pm | IP Logged
ummErmm...Rock Climbing!!Big smile
-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 13 May 2011 at 5:04pm | IP Logged
Oh yeahhh darpok in nepali..i mean english is scared people ROFL too many typos today :S

Z - we can be in the 3ft pool ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Ejaz* and *Anita**Heaven*#1

2 3 4 5 6 7 ... 48 49

Author: Aarohi..   Replies: 385   Views: 30553

Aarohi.. 385 30553 04 August 2011 at 1:46pm by musicfanatics
~*AkkiKat aka Akshay Kumar & Katrina Kaif Heaven*~

2 3 4 5 6 7 ... 67 68

Author: PuffinHypercity   Replies: 537   Views: 31541

PuffinHypercity 537 31541 30 June 2011 at 3:39am by -Junglee-
*Katrina Kaif Heaven* Back Again =)

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: unknowndesires.   Replies: 1149   Views: 91310

unknowndesires. 1149 91310 07 November 2010 at 11:04am by -prabz-
Hiten Gauri's Heaven On Earth *Active*

2 3 4 5 6 7 ... 135 136

Author: Vrindz   Replies: 1084   Views: 99384

Vrindz 1084 99384 16 September 2010 at 5:41am by adeela
~~Robert Pattz Heaven~~ For all Robert lovers!!

Author: mishthan   Replies: 0   Views: 1169

mishthan 0 1169 03 July 2010 at 8:00am by mishthan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index