Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

lll Member Of The Week #29 lll (Page 42)

Akankshaa. IF-Sizzlerz
Akankshaa.
Akankshaa.

Joined: 13 July 2010
Posts: 16934

Posted: 14 May 2011 at 3:17pm | IP Logged
Originally posted by Princezz22

Bataooo which ques shud i answer and which I shudn't.Embarrassed

the cop is pissed off. LOL

your display picture. <3 i think i just died. Stern Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

..Armaania..

-Hiralious- IF-Rockerz
-Hiralious-
-Hiralious-

Joined: 10 February 2010
Posts: 6058

Posted: 14 May 2011 at 3:17pm | IP Logged
Originally posted by Princezz22

Bataooo which ques shud i answer and which I shudn't.Embarrassed

I told u already
Im shoo niceBig smile LOL
Meeko IF-Rockerz
Meeko
Meeko

Joined: 03 February 2009
Posts: 6769

Posted: 14 May 2011 at 3:18pm | IP Logged
Originally posted by Princezz22

Okay on a serious note, I have to answer which questions and to not answer which questions?Please elaborate all.Embarrassed


well idk bout other, but from my side u just have to answer one!!

ths


u have to give an adjective to all the pkek forum members you know..
one adjective each,...
plz dnt forget ne1..
log boora maan jaayenge
easy right?Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

..Armaania..

Akankshaa. IF-Sizzlerz
Akankshaa.
Akankshaa.

Joined: 13 July 2010
Posts: 16934

Posted: 14 May 2011 at 3:18pm | IP Logged
Originally posted by ..SheWolf..

Originally posted by _Akanksha_

Originally posted by ..SheWolf..



AAAWWWOOO...!!!!!ROFLROFLROFL

me too..my Taylor Lautner...Day Dreaming


aaooo bhaoo whatever... i'll CAWWOOO if i want. ROFLROFL

nah, i prefer tyler lockwood..jacob pedophile ban gaya. Stern Smile



Hmm...I like him too..but my friend booked him!!
ROFLROFLROFLROFL
i booked Ian & Taylor..Day DreamingDay DreamingDay DreamingDay Dreaming

tell her to un-book him.. i need him back. LOL

ian. <3 i prefer paul, though. taylor? 
Meeko IF-Rockerz
Meeko
Meeko

Joined: 03 February 2009
Posts: 6769

Posted: 14 May 2011 at 3:20pm | IP Logged
Originally posted by ..SheWolf..

Originally posted by elizaa

Originally posted by ..SheWolf..



hehe..history, geography aur chemistryROFL
hmm...the gang in my school we call ourselves "The She Wolf Gang" and I'm one of the leader's in crime!!! I'm a menace in school!!!!Evil Smile

So that's why "..SheWolf.."Wink




wow!!
wer r u from??



Me...ROFLROFL
Mumbai, India..LOL???
hmm..why???Confused

haww!! wer in mumbai??
-Hiralious- IF-Rockerz
-Hiralious-
-Hiralious-

Joined: 10 February 2010
Posts: 6058

Posted: 14 May 2011 at 3:20pm | IP Logged
Originally posted by _Akanksha_


tell her to un-book him.. i need him back. LOL

ian. <3 i prefer paul, though. taylor? 

Me too..I prefer paul
ah finally someone who prefers paul
Meeko IF-Rockerz
Meeko
Meeko

Joined: 03 February 2009
Posts: 6769

Posted: 14 May 2011 at 3:20pm | IP Logged
Originally posted by _Akanksha_

Originally posted by ..SheWolf..



Me...ROFLROFL
Mumbai, India..LOL???
hmm..why???Confused

liz is from mumbai too ... you two can meet up. LOLLOL 


kyun usko dara diya.. ab bhaag jaayegiLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

..Armaania..

Akankshaa. IF-Sizzlerz
Akankshaa.
Akankshaa.

Joined: 13 July 2010
Posts: 16934

Posted: 14 May 2011 at 3:21pm | IP Logged
Originally posted by elizaa

Originally posted by Princezz22

Okay on a serious note, I have to answer which questions and to not answer which questions?Please elaborate all.Embarrassed


well idk bout other, but from my side u just have to answer one!!

ths


u have to give an adjective to all the pkek forum members you know..
one adjective each,...
plz dnt forget ne1..
log boora maan jaayenge
easy right?Embarrassed

it's not easy. bechaari mahi. ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..Armaania..

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index