Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Random Ramblers Timbuktoo#70!!!! (Page 37)

psawyer IF-Stunnerz
psawyer
psawyer

Joined: 17 December 2005
Posts: 28172

Posted: 18 May 2011 at 10:17am | IP Logged
Originally posted by Ramy25

ROFL lol and their crime unit looks like Daily Bugle set up in Spiderman attraction at Islands of Adventures in Orlando's Universal studios!ROFL

ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL

There was this one episode where some woman came to their office and died there, and all four of the Crime Unit's finest were huddled around her body, fingering her wallet without gloves, all the while a senior cop kept giving well-timed sarcastic remarks about how to be a good police officer, while not displaying a single of those characteristics! ROFLROFL Then, they found some clue which was apparently a "rose" and they went trundling along to every Rose named hotel in the vicinity, smirking and placing bets on where this dead woman might have worked, not showing anyone a single ID to prove that they were from the Crime Unit, not bothering to take notes or take people into interrogation rooms but rather just questioning them in front of everyone. Then, they went outside and started showing the photo of this girl to random passers by, and of course(!) one random passer by just happened to be around to see this girl and just happened to be hanging around when the cops showed up...and the only useful information he could give them (or that they asked) was that she got into a black car. A BLACK CAR, I tells ya D'oh and one of the lovely cops says "Oh, there was a black car at the crime scene also! Ta Da!"


The following 2 member(s) liked the above post:

Mru_beeNymeria

psawyer IF-Stunnerz
psawyer
psawyer

Joined: 17 December 2005
Posts: 28172

Posted: 18 May 2011 at 10:18am | IP Logged
Originally posted by nureat01

Heya Vas...how's it going? Are you going to make any new BALH creations too?

Hey Anu, I really want to but time is tight at the moment. But I will try this weekend, and as I told the girls in the FC, once the show starts, I will definitely make some sigs...not giving up this opp! LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

AreYaar

incandescence IF-Sizzlerz
incandescence
incandescence

Joined: 03 September 2006
Posts: 11935

Posted: 18 May 2011 at 10:27am | IP Logged
Originally posted by nureat01



Awww!! This is sooo cuyteee...I loved this promo! Thanks for posting it...my sig/avi option toh is disabled at the moment..haven't seen any creations in a while...*sigh*

Ok, am I the only one who have this sudden urge to poke his tum? LOL Overinflated ballooon he is!

The following 3 member(s) liked the above post:

nimrahpsawyerAreYaar

AreYaar IF-Achieverz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 117005

Posted: 18 May 2011 at 10:32am | IP Logged
@Mash: LOL yep it's damn cute so had to make the avi to use...and figured I'd post it too since you toh are never going to turn your sig option on ever anyways.

[email protected] wanting to poke his tummy...no I don't get that urge but interesting to know that you doTongueLOL...I just find this entire bit tooo adorable for words...what a world of a difference two talented actors make to a simple scene...their expressions are super cuteee in this promo.


Edited by nureat01 - 18 May 2011 at 10:32am
psawyer IF-Stunnerz
psawyer
psawyer

Joined: 17 December 2005
Posts: 28172

Posted: 18 May 2011 at 10:33am | IP Logged
Hey Mash! No, you're not the only one...though I have to say, I'm liking the light-hearted version of him in the recent promos as opposed to the sadu in the first one - here's hoping they have changed that brief and his character just that little bit...
psawyer IF-Stunnerz
psawyer
psawyer

Joined: 17 December 2005
Posts: 28172

Posted: 18 May 2011 at 10:37am | IP Logged
Originally posted by nureat01

@Mash: LOL yep it's damn cute so had to make the avi to use...and figured I'd post it too since you toh are never going to turn your sig option on ever anyways.

[email protected] wanting to poke his tummy...no I don't get that urge but interesting to know that you doTongueLOL...I just find this entire bit tooo adorable for words...what a world of a difference two talented actors make to a simple scene...their expressions are super cuteee in this promo.

@bold - TOTALLY! Clap With the right actors, it doesn't look like acting; this IS Ram and Priya, just as that was Parvati Agarwal and Jai Walia. If it were lesser actors, the scene would just not be that natural. When I watched these promos, I didn't see hangovers of their previous avatars...and that's the way it should be. 

The following 3 member(s) liked the above post:

nimrahincandescenceAreYaar

AreYaar IF-Achieverz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 117005

Posted: 18 May 2011 at 10:41am | IP Logged
Originally posted by psawyer

Originally posted by nureat01

@Mash: LOL yep it's damn cute so had to make the avi to use...and figured I'd post it too since you toh are never going to turn your sig option on ever anyways.

[email protected] wanting to poke his tummy...no I don't get that urge but interesting to know that you doTongueLOL...I just find this entire bit tooo adorable for words...what a world of a difference two talented actors make to a simple scene...their expressions are super cuteee in this promo.

@bold - TOTALLY! Clap With the right actors, it doesn't look like acting; this IS Ram and Priya, just as that was Parvati Agarwal and Jai Walia. If it were lesser actors, the scene would just not be that natural. When I watched these promos, I didn't see hangovers of their previous avatars...and that's the way it should be. 


Yeah Vasu...in today's TV scenario, most of the times we have to resign ourselves to watching sub-standard "acting"...and when you actually get to see two awesome actors coming together like this, you feel like you're watching a quality product after ages. The chemistry is really seeming so natural and sweet from the promos...badly want this show to start soon now! Sakshi is looking gorgeousss...especially in this promo...I wish I could find an untagged vid of the full promo *sigh*

The following 3 member(s) liked the above post:

Mru_beeincandescencepsawyer

Nymeria IF-Sizzlerz
Nymeria
Nymeria

Joined: 01 March 2010
Posts: 12410

Posted: 18 May 2011 at 10:43am | IP Logged
How old is she in real life?

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Random Heartbreakers Timbuktoo#59!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1192   Views: 56442

AreYaar 1192 56442 13 September 2010 at 3:13pm by AreYaar
Random Ramblers Mafia Den#58!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: AreYaar   Replies: 1191   Views: 58478

AreYaar 1191 58478 23 August 2010 at 12:55pm by incandescence
Random Ramblers Timbuktoo#57!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: AreYaar   Replies: 1190   Views: 60354

AreYaar 1190 60354 02 August 2010 at 2:05pm by AreYaar
Random Ramblers Timbuktoo#56!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1192   Views: 62653

AreYaar 1192 62653 01 July 2010 at 2:25pm by Melissa
Random Ramblers Timbuktoo#55!!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: AreYaar   Replies: 1191   Views: 64001

AreYaar 1191 64001 04 June 2010 at 11:34am by viniva sharma

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index