Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

||:BasketsVille#58:|| (Page 19)

ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 20 June 2011 at 7:14am | IP Logged
Originally posted by -Moni-

Now who hates you Shikha LOL


some frustrated l...ermmm will tell u on  FB wala BV LOL

yahan pata nahi mujhe stalk kar liya toh!

but i love my haters...they make me famous!
they discuss bout me and i feel loved!Embarrassed


Edited by Sshikhaa - 20 June 2011 at 7:14am

ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 20 June 2011 at 7:17am | IP Logged
Originally posted by -Moni-

Originally posted by Sshikhaa

Just look at jay piya sigs haha i think they kissed . Their lips touched hahahahaha. Am i talking like some arti phan girl LMAO.

BTW HAS ANYBODY SEEN SHANAK KI KISS. Omg i loved that trick. They showed the kiss, but they didnt kiss of course but still they SHOWED IT AND TRUST ME IT LOOKS A BIT REAL . Hahaha.

I love how television is gettin bolder . Hmm wish they showed somethin similar with AR. Or Jiya :p

I remember that Odhini kiss...it was so realShockedLOL...mast camera work tha...btw someone PMed me to make sigs on the Odhini couples's GRt photoshootLOL


OMFGG yess that was a brilliant idea na! i didnt know bout the scene i just saw it in someone's siggy and then i ran to watch the scene and omg for a sec i thought WOW FIRST TIME TV PE KISS SHOW KIYA HAILOL awesome!


haha omg wo hot gr8 mag wali pics? hayyyeee ! they were hot! they ake a good pair!
i didnt know that even after soo much of Yashashree bashin this couple will be accepted and will do so well and all...its a popular jodi! hmmm

but now i heard the show is ending soon!
ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 20 June 2011 at 7:18am | IP Logged
Originally posted by -Moni-

A song dedication to my late cell phone...the playlist I made in one year went with itUnhappy...

tum ho toh gaata hai dil, tum nahi toh geet kaha
tum ho toh hai sab haasil, tum nahi toh kya hai yaha
tum ho toh hai sapano ke jaisa hasin ik sama
jo tum ho toh, yeh lagata hai, ke mil gayi har khushi
jo tum na ho, yeh lagata hai, ke har khushi me hai kami
tum ko hai maangati... yeh jindagi...
Ouch



AWWWHug

i swear wat hurts the most is the songs and contacts u lose!

have u go ur new cell? lemme know wen u get it ...i will give u my number...

ohhh i know i knowww! i also post again and again to see my Jay's face in the siggyLOL
Divz siggy is hot!
ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 20 June 2011 at 7:19am | IP Logged
Originally posted by -Moni-

I was watching some recipes on YTErmm ROFL... the comments were so funnyROFL...

"Can you be my Dad?"

"Please stop. You're making me want to eat? my computer screen."


ROFL WAT???

BE MY DAD? EAT COMP SCREEN!ROFL

which recipe is this?


why do u watch cookin videos these days...watch VMS na hahaa
ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 20 June 2011 at 7:20am | IP Logged

ROFLROFL i am using hate wali sigyy! it looks so out of place na? ROFL

but i wanna use it huh
ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 20 June 2011 at 7:21am | IP Logged
now this looks better i removed kesar wali sggy lol

The following 1 member(s) liked the above post:

-Moni-

ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 20 June 2011 at 7:26am | IP Logged
MY GOD...MY RATI DI IS D ONLY  ANGEL SENT ON EARTH!!!! Shocked

samjhi gayi dikra?Stern Smile


CHAHAT HOW CUD THEY USE ANGEL FOR HERRR! NOOO I PROTEST!
onlyyy ure my angel baby!Heart

ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 20 June 2011 at 7:28am | IP Logged




HMMM!! all three of them are wearin bad dresses! :S

look at the one in blue...Stern Smile and navina toh so ke uthke aayi hai...!

hum ratz looks andhon mein kaaana raja among them!Big smile


Edited by Sshikhaa - 20 June 2011 at 7:35am

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
||:BasketsVille #53:|

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: R1U2K3   Replies: 1171   Views: 34431

R1U2K3 1171 34431 05 September 2010 at 4:05am by R1U2K3
||:BasketsVille #52:||

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: R1U2K3   Replies: 1148   Views: 37453

R1U2K3 1148 37453 16 August 2010 at 1:29am by R1U2K3
||:BasketsVille #51:||*Happy Bday Chahat*Pg 126

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: virgo_gurl   Replies: 1151   Views: 42005

virgo_gurl 1151 42005 04 July 2010 at 11:01pm by R1U2K3
||: BasketsVille #50 :||

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: -Blahdah   Replies: 1160   Views: 38382

-Blahdah 1160 38382 12 June 2010 at 8:00am by virgo_gurl
BasketsVille#49.99 *IMPT NOTE-Pg 128*

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: -Moni-   Replies: 1166   Views: 39456

-Moni- 1166 39456 03 June 2010 at 9:38am by -Blahdah

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index