Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

||*Sano CC #42-(IO)*|| (Page 59)

sanober. IF-Achieverz
sanober.
sanober.

Joined: 10 April 2005
Posts: 129002

Posted: 17 May 2011 at 6:19am | IP Logged
@ aish lori sunadon ROFL
 
@ jia.. tum enaged ho?

The following 1 member(s) liked the above post:

aishhh.

..-Jia-.. IF-Stunnerz
..-Jia-..
..-Jia-..

Joined: 13 May 2009
Posts: 28933

Posted: 17 May 2011 at 6:20am | IP Logged
OMG I just realized the horrible grammar mistakes I made in my last post Stern Smile I need sleep! Stern SmileLOL

Munniii! Hug How are you feeling now?

The following 1 member(s) liked the above post:

fahsaad

fahsaad IF-Dazzler
fahsaad
fahsaad

Joined: 20 November 2009
Posts: 2644

Posted: 17 May 2011 at 6:20am | IP Logged
so wat r u all aiming to become
 
like a doctor or wat is ur goal for life n wat r u studing
aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 17 May 2011 at 6:21am | IP Logged
reenz Hug
 
aadhi gf.. suna do na pleasee ROFL achha hoga LOL
 
SHEILAAA Hug it's awkward talking to you in a CC :S

The following 2 member(s) liked the above post:

fahsaadserendipity.

fahsaad IF-Dazzler
fahsaad
fahsaad

Joined: 20 November 2009
Posts: 2644

Posted: 17 May 2011 at 6:21am | IP Logged
sorry i dont know all of ur names well

The following 1 member(s) liked the above post:

sanober.

..-Jia-.. IF-Stunnerz
..-Jia-..
..-Jia-..

Joined: 13 May 2009
Posts: 28933

Posted: 17 May 2011 at 6:21am | IP Logged
@Reens: Hey Hug

@Sano: Yep I am engaged Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

fahsaadserendipity.

serendipity. IF-Addictz
serendipity.
serendipity.

Joined: 11 November 2007
Posts: 52720

Posted: 17 May 2011 at 6:22am | IP Logged
@Baji: yeah, shes engaged!!!!
= SHES NOT SINGLE! haina jivz!?
i hope my lectures have made u understand that!? :P
ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

fahsaad..-Jia-..sanober.

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 17 May 2011 at 6:22am | IP Logged
Originally posted by ..-Jia-..

OMG I just realized the horrible grammar mistakes I made in my last post Stern Smile I need sleep! Stern SmileLOL

Munniii! Hug How are you feeling now?
 
umm ok.. much better for now.. I had chicken soup as you told me Embarrassed and i took the steam thing with vicks just a while back. but i can't get to sleep yet so i'm here for a bit LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

fahsaad

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ll*Sano CC #29-(IO)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: saher_90   Replies: 1146   Views: 32881

saher_90 1146 32881 22 September 2010 at 12:40pm by saher_90
ll*Sano CC #28-(IO)*ll Ramadan Kareem

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: sanober.   Replies: 1129   Views: 34864

sanober. 1129 34864 19 August 2010 at 1:07pm by saher_90
ll*Sano CC #27-(Invites Only)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 139 140

Author: saher_90   Replies: 1117   Views: 36984

saher_90 1117 36984 27 April 2010 at 4:09am by sanober.
ll*Sano CC #26-(Invites Only)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: sanober.   Replies: 1123   Views: 34805

sanober. 1123 34805 25 March 2010 at 5:18am by mr.superkool
ll*Sano CC #25-(Invites Only)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: sanober.   Replies: 1125   Views: 32775

sanober. 1125 32775 11 March 2010 at 2:47am by saher_90

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index