Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

||*Sano CC #42-(IO)*|| (Page 29)

sanober. IF-Achieverz
sanober.
sanober.

Joined: 10 April 2005
Posts: 129002

Posted: 15 May 2011 at 10:58am | IP Logged
Originally posted by ..-Jia-..

Originally posted by -Aish129-

Originally posted by -Aish129-

you'll be proud. heree..
 
i knocked and told them they were too loud.. and they're like it's not our problem :x so I said not my fault i'm a university student handling a part time job who has to do ghar ke kaam as well as studies and on top of that i'm sick. UNLIKE your kid who is a high school drop out and pigs on chips all day. plus the songs you play suck anyway so if you're gonna have a party i'll give you a better CD :)) ROFL and then she's like i always thought you're pretty and nice and all but faces can be deceiving. and i said haha yours isn't. LOL
i can't believe i did :OO


What is this about? ShockedLOL
And I can't believe you said what you said ShockedLOL My sweet innocent Aish LOL
 
 
hello kabootri. Big smile

..-Jia-.. IF-Stunnerz
..-Jia-..
..-Jia-..

Joined: 13 May 2009
Posts: 28933

Posted: 15 May 2011 at 11:00am | IP Logged
Kabootar! Embarrassed I just sent you a PM Stern SmileLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

sanober.

sanober. IF-Achieverz
sanober.
sanober.

Joined: 10 April 2005
Posts: 129002

Posted: 15 May 2011 at 11:03am | IP Logged
i already replied. Stern SmileROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..-Jia-..

..-Jia-.. IF-Stunnerz
..-Jia-..
..-Jia-..

Joined: 13 May 2009
Posts: 28933

Posted: 15 May 2011 at 11:05am | IP Logged
I will check it abhi Stern SmileROFL

I saw that Katrina Veet commercial Shocked She looks so pretty Day Dreaming

The following 1 member(s) liked the above post:

sanober.

sanober. IF-Achieverz
sanober.
sanober.

Joined: 10 April 2005
Posts: 129002

Posted: 15 May 2011 at 11:13am | IP Logged
Stern Smilewoh waise hi haseen hai ROFL
aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 16 May 2011 at 3:40am | IP Logged

i just thought to do a quick hi-bye lol things are weird when i don't come to this place.. :S i think i m here :)

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 16 May 2011 at 3:42am | IP Logged
Originally posted by ..-Jia-..

Originally posted by -Aish129-

Originally posted by -Aish129-

you'll be proud. heree..
 
i knocked and told them they were too loud.. and they're like it's not our problem :x so I said not my fault i'm a university student handling a part time job who has to do ghar ke kaam as well as studies and on top of that i'm sick. UNLIKE your kid who is a high school drop out and pigs on chips all day. plus the songs you play suck anyway so if you're gonna have a party i'll give you a better CD :)) ROFL and then she's like i always thought you're pretty and nice and all but faces can be deceiving. and i said haha yours isn't. LOL
i can't believe i did :OO


What is this about? ShockedLOL
And I can't believe you said what you said ShockedLOL My sweet innocent Aish LOL
 
Sheila that's how i talk when people are on my nerves for years. these neighbours were like partying all night :S they've been doing it for years with loud music and i've put up with it, but this time i was sick as well.. so i went knocked on their door and said what i did. LOL
sanober. IF-Achieverz
sanober.
sanober.

Joined: 10 April 2005
Posts: 129002

Posted: 16 May 2011 at 3:44am | IP Logged
Originally posted by -Aish129-

i just thought to do a quick hi-bye lol things are weird when i don't come to this place.. :S i think i m here :)

 
acha ji.. ab ho ya gayab hojaogi? btw main gayab hojaongiLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

aishhh.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ll*Sano CC #29-(IO)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: saher_90   Replies: 1146   Views: 32882

saher_90 1146 32882 22 September 2010 at 12:40pm by saher_90
ll*Sano CC #28-(IO)*ll Ramadan Kareem

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: sanober.   Replies: 1129   Views: 34870

sanober. 1129 34870 19 August 2010 at 1:07pm by saher_90
ll*Sano CC #27-(Invites Only)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 139 140

Author: saher_90   Replies: 1117   Views: 36984

saher_90 1117 36984 27 April 2010 at 4:09am by sanober.
ll*Sano CC #26-(Invites Only)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: sanober.   Replies: 1123   Views: 34806

sanober. 1123 34806 25 March 2010 at 5:18am by mr.superkool
ll*Sano CC #25-(Invites Only)*ll

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: sanober.   Replies: 1125   Views: 32775

sanober. 1125 32775 11 March 2010 at 2:47am by saher_90

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index