Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

~Aishwarya Rai Bachchan FC~: Beauty Goddess (Page 60)

ibelieveinpink IF-Stunnerz
ibelieveinpink
ibelieveinpink

Joined: 25 September 2006
Posts: 32530

Posted: 20 May 2011 at 4:38pm | IP Logged
Originally posted by KatForeva

Originally posted by asmita1429


Aishwarya Rai Signatures Again.
OMG She so beautiful  . Smile
SO Here u go. LOL
Feel free 2 use. Smile But let me know. LOL


Photo Edited in Different versions.









Signature Two Diff Styles






Icon



Hit Like Button If U liked. Smile


AHHH!!!! I like like like like so much!!!!!! Flawless!!! My angel!!!

ibelieveinpink IF-Stunnerz
ibelieveinpink
ibelieveinpink

Joined: 25 September 2006
Posts: 32530

Posted: 20 May 2011 at 4:48pm | IP Logged
Originally posted by ZoobiDoobi

Originally posted by sweet coco


You just "kinda like" it...WHAT?! That's like one of those I can see over and over again and not get bored with it!
I wonder why u r still not a bebo fan. Shocked 
That is so like me. ShockedLOL

I am...but some crazy fans recently turned me off Bebo post the whole Heroine thing...I like her a lot as well as her films...and I love JWM to death!!! Joined the FC!!!! So glad bebo has such a cute and sweet fan like you!!!!! You're one the nicest ppl I know...yes Katty you too!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

ZoobiDoobi

Katalicious IF-Sizzlerz
Katalicious
Katalicious

Joined: 25 May 2010
Posts: 20996

Posted: 20 May 2011 at 6:06pm | IP Logged
You should check the bwood creation gallery often! a lot of ppl post all kinds of stuff there! its a lot of variety! :)
ibelieveinpink IF-Stunnerz
ibelieveinpink
ibelieveinpink

Joined: 25 September 2006
Posts: 32530

Posted: 20 May 2011 at 6:31pm | IP Logged
I will!!!! OMG!!! You're back...okay I gotta go eat dinner will be back soon! Girl check out my long long long post in the Arjun Rampal as main hero in heroine thread...OMG I've never vented this much...EVA!!! Something is wrong with me...I must be hungry!
Katalicious IF-Sizzlerz
Katalicious
Katalicious

Joined: 25 May 2010
Posts: 20996

Posted: 20 May 2011 at 6:33pm | IP Logged
Yup I read the whole thing. Unnecessary girl! Sheee will NEVER change I am so used to her bashing now...ok be back SOON!

The following 1 member(s) liked the above post:

ibelieveinpink

ZoobiDoobi IF-Addictz
ZoobiDoobi
ZoobiDoobi

Joined: 08 June 2005
Posts: 59364

Posted: 20 May 2011 at 6:55pm | IP Logged
Originally posted by sweet coco

I am...but some crazy fans recently turned me off Bebo post the whole Heroine thing...I like her a lot as well as her films...and I love JWM to death!!! Joined the FC!!!! So glad bebo has such a cute and sweet fan like you!!!!! You're one the nicest ppl I know...yes Katty you too!!!
Awww that was really sweet of u. I posted a msg for u in bebo FC Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

ibelieveinpink

Katalicious IF-Sizzlerz
Katalicious
Katalicious

Joined: 25 May 2010
Posts: 20996

Posted: 20 May 2011 at 6:57pm | IP Logged
Originally posted by sweet coco

Originally posted by KatForeva

Originally posted by sweet coco

Originally posted by KatForeva

No I am sure its Blair! I mean remember when they ripped each other's clothes off?! ROFL!

AND OMG CHARLIE! Well she isn't even her daughter! YUCK! Serena's mom (cant remember her name) sister is such a little *****! I cant wait to know about THAT!
 
Oh and I saw JWM last weekend...I kinda like it now :P

OMG! That scene was hot...and then she's getting married to Louise...WHOA!

I wonder if it's Dorota again!!LOL

Yes...her sister is so lame...and what a shocker...remember when Vanessa was talking about someone who Dan wrote about...I think that someone was Blair...I think Dan always thought highly of her than Serena!!!

You just "kinda like" it...WHAT?! That's like one of those I can see over and over again and not get bored with it!
 
DorotaROFL Oh man I love herLOL
 
I liked Louie before this epi...but now I badly want her with Chuck...I mean she was so HAPPY with him! And omg Jack Bass SHOCKED ME!!! SO HAPPY!!!!Embarrassed
 
You mean Dan always liked Blair?!Shocked But Serena :( I hated that Serena was so into her family in the last few epi's that she had no liek love interest after Ben!
 
Remember I told you I HATED it...well now its acceptable lol

ME TOO!!! She's so adorable!

Jack was actually nice...how about that! Chair foreva...so perfect! And love how he lets her go...so selfless!!!

No...The way Dan paints Blair in the memoir...he thinks highly of her compared to how everyone is always like she's cold, manipulative and a bitch...but now that the book is being published I think Blair is gonna love the book...and maybe some more FRIENDLY Dair scenes!!

I loved how Serena job that movie job...YAY! I hope she matures! That guy at the end wasn't hot at all! I miss Colin...the professor...so dreamy!!!!

Yeah I remembered...my baby is making progress...so happy to hear! Your taste is improving!LOL
 
I couldn't believe it that Chuck let her go...WOW SHOCK! Shocked
 
NO! I don't like Dan & Blair together! They are such a MISMATCH girl!
 
Yeah the new guy was already...best of luck to Serena! But am more of a Blair fan...wbu? Plus wasn't that professor's name BEN!?Confused

The following 1 member(s) liked the above post:

ibelieveinpink

ibelieveinpink IF-Stunnerz
ibelieveinpink
ibelieveinpink

Joined: 25 September 2006
Posts: 32530

Posted: 20 May 2011 at 7:21pm | IP Logged
Originally posted by ZoobiDoobi

Originally posted by sweet coco

I am...but some crazy fans recently turned me off Bebo post the whole Heroine thing...I like her a lot as well as her films...and I love JWM to death!!! Joined the FC!!!! So glad bebo has such a cute and sweet fan like you!!!!! You're one the nicest ppl I know...yes Katty you too!!!
Awww that was really sweet of u. I posted a msg for u in bebo FC Embarrassed

I saw that!!! Thanks darling...you're a sweetheart!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Srishty Rode Goddess Radha FC.

2 3 4 5 6 7 ... 51 52

Author: SilverBell   Replies: 409   Views: 13276

SilverBell 409 13276 20 December 2013 at 9:36pm by sherlock
*Goddess Of Beauty Katrina Kaif Heaven*Awards;pg2

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: -prabz-   Replies: 1144   Views: 41643

-prabz- 1144 41643 31 December 2009 at 6:21am by Girlabouttown
*Goddess Of Beauty Katrina Kaif Heaven*Awards: 118

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: PuffinHypercity   Replies: 1139   Views: 39657

PuffinHypercity 1139 39657 22 December 2009 at 7:24am by -prabz-
*-Goddess Of Beauty Katrina Kaif Heaven-*23,83,89

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: unknowndesires.   Replies: 1156   Views: 54585

unknowndesires. 1156 54585 22 October 2009 at 10:55am by PuffinHypercity
~*Goddess Of Luck- Katrina Kaif Heaven*~page:108!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: PuffinHypercity   Replies: 1196   Views: 26463

PuffinHypercity 1196 26463 06 October 2009 at 11:58am by PuffinHypercity

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index