Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

|*MaanEet/GurTi Gossip Corner*||32 Happy Bday Anu (Page 111)

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 09 June 2011 at 6:33pm | IP Logged
I was doing it today..i read the story haha.omg judii i love you..ur so awesomeEmbarrassedLOL i know uff tumhare kamine sasursAngryLOL but dad toh yaha nahi hai..par maa ki aaj khair nahi..lol..bhag ke shaadi kare?LOL
[/QUOTE]
omgg u read it again? haha ishq logon se kya kya karata hainWink
OHH-EMM-GEEE
no wayyy
u called them kamine...someone pinch me...i am gonna record thisROFL
aisa mat bol dulhaan...woh sirf MERA HAQ HAILOLLOL
thats what i have been telling u since beginning...bol chalti kya las vegas?Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 09 June 2011 at 6:36pm | IP Logged
Originally posted by macho_muffin

I was doing it today..i read the story haha.omg judii i love you..ur so awesomeEmbarrassedLOL i know uff tumhare kamine sasursAngryLOL but dad toh yaha nahi hai..par maa ki aaj khair nahi..lol..bhag ke shaadi kare?LOL
omgg u read it again? haha ishq logon se kya kya karata hainWink
OHH-EMM-GEEE
no wayyy
u called them kamine...someone pinch me...i am gonna record thisROFL
aisa mat bol dulhaan...woh sirf MERA HAQ HAILOLLOL
thats what i have been telling u since beginning...bol chalti kya las vegas?Wink
[/QUOTE] Offcourse after all it was written by my handsome fiance.koi aare gayre ne thodi na likha thaLOL
Lmao lol I willl..Mere Macho ka BD bhul gaye ughh aaj ghar gusne hi nahi doongiLOL
Las vegas?Day Dreaming kya karugi aake main las vegas?LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

macho_muffin

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 09 June 2011 at 6:36pm | IP Logged
Lol usse kya lena dena..I wished hamara BD same hota..hayee and Budday ke din hi shaadi kar lete and anniversary aur BD ek hiodinBlushingROFL
lmao kammo? lol hamare shaadi ke 1 saal before exactlyROFL
[/QUOTE]
haan aur sabse imp baat, har saal party ke paise bach jaateyROFL
haww...then by ur calculation, bechari abhi tak paida hi nahin hui hainShocked...kya kismat hain, khud ka bacha hone wala hain par khud ke janam ke thikane hi nahin hainROFL
btw, my demand to all gossippers is to finish this thread b4 the clock strikes 12...atleast bday ke naam pe to koi khatam karo iss kamine number koROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 09 June 2011 at 6:38pm | IP Logged
[/QUOTE] Offcourse after all it was written by my handsome fiance.koi aare gayre ne thodi na likha thaLOL
Lmao lol I willl..Mere Macho ka BD bhul gaye ughh aaj ghar gusne hi nahi doongiLOL
Las vegas?Day Dreaming kya karugi aake main las vegas?LOL
[/QUOTE]
hayeee u know everytime u say handsome, my dil goes mmmWink
ofcourse, aare gyare to obama hain...main to world famous hoonROFL
good, and since its raining like crazy, let her get drenched and stay on the road..waise bhi koi gunda usse chedega nahin...usse dekh kar hi bhaag jayengeROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 09 June 2011 at 6:39pm | IP Logged
Originally posted by macho_muffin

Lol usse kya lena dena..I wished hamara BD same hota..hayee and Budday ke din hi shaadi kar lete and anniversary aur BD ek hiodinBlushingROFL
lmao kammo? lol hamare shaadi ke 1 saal before exactlyROFL
haan aur sabse imp baat, har saal party ke paise bach jaateyROFL
haww...then by ur calculation, bechari abhi tak paida hi nahin hui hainShocked...kya kismat hain, khud ka bacha hone wala hain par khud ke janam ke thikane hi nahin hainROFL
btw, my demand to all gossippers is to finish this thread b4 the clock strikes 12...atleast bday ke naam pe to koi khatam karo iss kamine number koROFL
[/QUOTE]
lMAO I didnt think abt thatROFL bichari kammo toh ek aatma hai..We're talking to her bhoot till now l maoROFL haila? aaj ke 12 baje? OMHGEE Lots of spamming coming thenROFL BD gal ja jo hukum haiLOL
..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 09 June 2011 at 6:41pm | IP Logged
Dulhe did ya see this?
from muski di
http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=1703496

The following 1 member(s) liked the above post:

muskanp

Jen2 IF-Sizzlerz
Jen2
Jen2

Joined: 16 January 2010
Posts: 10462

Posted: 09 June 2011 at 6:43pm | IP Logged
and here comes kabab mein haddi ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 09 June 2011 at 6:44pm | IP Logged
Originally posted by Jen2

and here comes kabab mein haddi ROFL


arghhhAngry hamare romance ke bich main tapak gayiAngryLOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 8

Author: Ankita_88   Replies: 61   Views: 45272

Ankita_88 61 45272 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 25   Views: 9986

Amor. 25 9986 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2

Author: Amour_Reet   Replies: 14   Views: 12497

Amour_Reet 14 12497 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 7817

Shipra_S 14 7817 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 20   Views: 3991

adits7 20 3991 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index