Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

::Samrat's chashmish's CC#21:: Love you MoNaya :) (Page 129)

MoNayaHolicPrag IF-Sizzlerz
MoNayaHolicPrag
MoNayaHolicPrag

Joined: 10 October 2007
Posts: 18447

Posted: 14 June 2011 at 10:14am | IP Logged
hey meera

hahaha charmz button se i remeber hum teeno ke convos! man kya din the woh! hayee hayee
ab tu ipkknd ke sets ka pata kar aur phir meri san se baat kara lolz! :) 

The following 1 member(s) liked the above post:

charmee_sammy

charmee_sammy IF-Stunnerz
charmee_sammy
charmee_sammy

Joined: 27 November 2009
Posts: 27171

Posted: 14 June 2011 at 10:14am | IP Logged
pragz bcoz my net working slowAngry

The following 1 member(s) liked the above post:

MoNayaHolicPrag

Meera1101 IF-Rockerz
Meera1101
Meera1101

Joined: 18 June 2009
Posts: 6514

Posted: 14 June 2011 at 10:16am | IP Logged
Originally posted by pragya_luvsajan

yup hot and sexy and did you note we always note something ahem ahem
something abt the buttons!! hahah! :) 
well i pm,ed u please chk huh! :) 
and i was blushing througout that ! 
u know jab monaya ki baarish hoti hai toh ek saath hoti hai warna hotti hi nahi! 
and is baar toh monaya ke saath jun muft haha! i enjoyed! 
OUR trio rocks! 


pragz pm me too pleaseee wanna know your theory about his open buttons ROFL LOL he looked smoking H.O.T Blushing All the time my eyes were fixed at him asusual !! AWW man his workout and stuffs working man ..he looked so damm ADORABLE Day Dreaming

The following 1 member(s) liked the above post:

MoNayaHolicPrag

charmee_sammy IF-Stunnerz
charmee_sammy
charmee_sammy

Joined: 27 November 2009
Posts: 27171

Posted: 14 June 2011 at 10:16am | IP Logged
Originally posted by pragya_luvsajan

hey meera

hahaha charmz button se i remeber hum teeno ke convos! man kya din the woh! hayee hayee
ab tu ipkknd ke sets ka pata kar aur phir meri san se baat kara lolz! :) 
haan yaar kya din the woh... hum toh besharmi karte thakte nai theBlushing

The following 1 member(s) liked the above post:

MoNayaHolicPrag

MoNayaHolicPrag IF-Sizzlerz
MoNayaHolicPrag
MoNayaHolicPrag

Joined: 10 October 2007
Posts: 18447

Posted: 14 June 2011 at 10:17am | IP Logged
meera i pmed char,mz abt something else needed help1 
and abt the theory charmz will be abt to say better coz usne khud apne aankhon e live experience kiya hai lolz 
Meera1101 IF-Rockerz
Meera1101
Meera1101

Joined: 18 June 2009
Posts: 6514

Posted: 14 June 2011 at 10:19am | IP Logged
Originally posted by charmee_sammy


hie meeruHug aaj toh sab hawa me hai.. Day DreamingLOL


hehe Yep Embarrassed U know although I enjoyed alot and felt so better watching Mohit after so long and also MoNayaJun but then I'm so upset Charms he isn't performing UnhappyDisapprove
MoNayaHolicPrag IF-Sizzlerz
MoNayaHolicPrag
MoNayaHolicPrag

Joined: 10 October 2007
Posts: 18447

Posted: 14 June 2011 at 10:20am | IP Logged
Originally posted by -Meera-

Originally posted by charmee_sammy


hie meeruHug aaj toh sab hawa me hai.. Day DreamingLOL


hehe Yep Embarrassed U know although I enjoyed alot and felt so better watching Mohit after so long and also MoNayaJun but then I'm so upset Charms he isn't performing UnhappyDisapprove
wats there to be upset may be he isnot performing it is his decision i am sure he was asked but since he know that he is a good dancer he didnt take it up ! i tink we should respect his decision and not feel sab abt it! atleast see he was there for sanaya! he doesnt leave chances to meet sanaya and also gives interviews to his fans so chill pill
Meera1101 IF-Rockerz
Meera1101
Meera1101

Joined: 18 June 2009
Posts: 6514

Posted: 14 June 2011 at 10:21am | IP Logged
Originally posted by pragya_luvsajan

meera i pmed char,mz abt something else needed help1 
and abt the theory charmz will be abt to say better coz usne khud apne aankhon e live experience kiya hai lolz 

oh k LOL I thought you were talking about besharmi theoryROFL
@bold WHATTT :OOO I wanna know about it right now CHARMZ LOLLOLLOL
charmz is this related to your visit at MJHT set n did u saw something ahem ahem ?? ROFL ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

MoNayaHolicPrag

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
All About Love~75th CC~Celebrating love~Invite Oly

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: -Veena-   Replies: 1189   Views: 50426

-Veena- 1189 50426 15 September 2009 at 2:39pm by nina_luck
True Love CC# 7 - Love Life Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 85 86

Author: coolkitty_23   Replies: 682   Views: 24357

coolkitty_23 682 24357 17 July 2009 at 6:46pm by coolkitty_23
True Love CC# 6 - Love Life Laughter ...

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: coolkitty_23   Replies: 1134   Views: 33469

coolkitty_23 1134 33469 13 March 2008 at 8:00am by coolkitty_23
True Love CC # 4 Love, Life and Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: coolkitty_23   Replies: 1124   Views: 31397

coolkitty_23 1124 31397 20 January 2008 at 3:41pm by ajeebhotum
*True Love*CC-3 Life, Love and Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: coolkitty_23   Replies: 1142   Views: 30202

coolkitty_23 1142 30202 08 January 2008 at 1:45pm by gk_09

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index