Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

::Samrat's chashmish's CC#21:: Love you MoNaya :) (Page 123)

Meera1101 IF-Rockerz
Meera1101
Meera1101

Joined: 18 June 2009
Posts: 6514

Posted: 11 June 2011 at 5:06am | IP Logged
Originally posted by charmee_sammy


i know.. the way he removes the cap, and moves his hand over his hairsSillyBlushing
he is so damn adorable. My BABY Heart whenever i see him na, i feel like pulling his cheeks n hugging him tightBlushingBlushingBlushing
Hey he is not one in million he is just simply ONE out of every living creature around the universeEmbarrassed
I know intazar ka phal Mohit hota hai, but this wait is really killing man!! Just want his glimpse atm..



Ha I agree with u totally ..OMFG! even I feel like wanna pull his cheeks zor thi Blushing ROFL he is a Single piece our BABY HeartHeartHeart
he is chooo adorable and cuteBlushing SillySilly

The following 1 member(s) liked the above post:

charmee_sammy

charmee_sammy IF-Stunnerz
charmee_sammy
charmee_sammy

Joined: 27 November 2009
Posts: 27171

Posted: 11 June 2011 at 5:08am | IP Logged
Originally posted by -Meera-

Originally posted by charmee_sammy


i know.. the way he removes the cap, and moves his hand over his hairsSillyBlushing
he is so damn adorable. My BABY Heart whenever i see him na, i feel like pulling his cheeks n hugging him tightBlushingBlushingBlushing
Hey he is not one in million he is just simply ONE out of every living creature around the universeEmbarrassed
I know intazar ka phal Mohit hota hai, but this wait is really killing man!! Just want his glimpse atm..



Ha I agree with u totally ..OMFG! even I feel like wanna pull his cheeks zor thi Blushing ROFL he is a Single piece our BABY HeartHeartHeart
he is chooo adorable and cuteBlushing SillySilly
Heart
Meera1101 IF-Rockerz
Meera1101
Meera1101

Joined: 18 June 2009
Posts: 6514

Posted: 11 June 2011 at 5:12am | IP Logged
Originally posted by charmee_sammy


Pinching.. don't shout aloudROFL
haha yeah its trueBig smile  yeah dude we can watch million n more of times man...
in fact i say jitna dekho utna kum haiEmbarrassedLOL 
Ghosh we'll get to see our BABYHeart we'll get to see Monaya togetherBig smileDay Dreaming
m so excited n eager for tomorrow 4.30pmDay Dreaming


 aagghhh  *scream out loud* Pinch ROFLROFLROFL
BTW at 4:30 :OOO means at the same time WOWI'm totally free at this time  ..Love you even more HugHugfor making my day YAYYY DancingDancing

Meera1101 IF-Rockerz
Meera1101
Meera1101

Joined: 18 June 2009
Posts: 6514

Posted: 11 June 2011 at 5:13am | IP Logged
so wassup ? where do u live in Mumbai btw?Embarrassed
charmee_sammy IF-Stunnerz
charmee_sammy
charmee_sammy

Joined: 27 November 2009
Posts: 27171

Posted: 11 June 2011 at 5:16am | IP Logged
Originally posted by -Meera-

Originally posted by charmee_sammy


Pinching.. don't shout aloudROFL
haha yeah its trueBig smile  yeah dude we can watch million n more of times man...
in fact i say jitna dekho utna kum haiEmbarrassedLOL 
Ghosh we'll get to see our BABYHeart we'll get to see Monaya togetherBig smileDay Dreaming
m so excited n eager for tomorrow 4.30pmDay Dreaming


 aagghhh  *scream out loud* ROFL
BTW at 4:30 :OOO means at the same time WOWI'm totally free at this time  ..Love you even more HugHugfor making my day YAYYY DancingDancing

Oh FREAK my earsAngryROFLROFL
Even m free, actually we had planned to go out but now obviously i won't go outLOL
was watching shararat on star utsav, n in break ZND was d 1st promo n i was ShockedShockedShocked
I starting jumping on my couch it selfLOL god u should have seen my face.. I just shouted aloud MOHITEmbarrassed thank god there was no one there at homeROFL
Awwwieee love ya tooHug
charmee_sammy IF-Stunnerz
charmee_sammy
charmee_sammy

Joined: 27 November 2009
Posts: 27171

Posted: 11 June 2011 at 5:26am | IP Logged
Originally posted by -Meera-

so wassup ? where do u live in Mumbai btw?Embarrassed
i live at malad in mumbai... btw any chances u'll come to mumbai??
Meera1101 IF-Rockerz
Meera1101
Meera1101

Joined: 18 June 2009
Posts: 6514

Posted: 11 June 2011 at 5:28am | IP Logged
Originally posted by charmee_sammy


i live at malad in mumbai... btw any chances u'll come to mumbai??

Aww nice nice!! Embarrassed I just came there in mid may at both my mama(lives in Andheri) and masi's place ..even came in Malad for shopping ROFL as masi lives in kandivali so Its nearer to malad na Embarrassed atm No ..but lets see defo gonna come in this year again as Mumbai is very familiar to me ..vl plan to meet up Big smileLOL


Edited by -Meera- - 11 June 2011 at 5:30am
charmee_sammy IF-Stunnerz
charmee_sammy
charmee_sammy

Joined: 27 November 2009
Posts: 27171

Posted: 11 June 2011 at 5:30am | IP Logged
btw just heard Nishima Jetleys's int, it was like after dmg coming back rumor even mjht fans will be wanting mjht back so Nishima was like both the shows stand a good chance of coming back n Mohit too said he would love to do mjht againEmbarrassed  I so wish mjht comes back..!!!!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
All About Love~75th CC~Celebrating love~Invite Oly

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: -Veena-   Replies: 1189   Views: 50766

-Veena- 1189 50766 15 September 2009 at 2:39pm by nina_luck
True Love CC# 7 - Love Life Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 85 86

Author: coolkitty_23   Replies: 682   Views: 24575

coolkitty_23 682 24575 17 July 2009 at 6:46pm by coolkitty_23
True Love CC# 6 - Love Life Laughter ...

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: coolkitty_23   Replies: 1134   Views: 33713

coolkitty_23 1134 33713 13 March 2008 at 8:00am by coolkitty_23
True Love CC # 4 Love, Life and Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 140 141

Author: coolkitty_23   Replies: 1124   Views: 31639

coolkitty_23 1124 31639 20 January 2008 at 3:41pm by ajeebhotum
*True Love*CC-3 Life, Love and Laughter

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: coolkitty_23   Replies: 1142   Views: 30482

coolkitty_23 1142 30482 08 January 2008 at 1:45pm by gk_09

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index