Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Jenny's Gallery#14: SaJan/Mohit/Maaneet-pg143 (Page 113)

JennyPenny IF-Addictz
JennyPenny
JennyPenny

Joined: 03 July 2005
Posts: 90840

Posted: 22 June 2011 at 1:30pm | IP Logged
Originally posted by -Sary-

YOU TOO Stern Smile LMFAO since it's massive I mma reserve BRB with a comment! 

WOAH it took me a while to scroll down ROFL But every siggy is beautiful :) Ankita haven't seen much of her work but she seems to compliment Mohit well in the siggy! ArHi siggies came out gorgeous but I esp love ArHi + Maaneet one; you chose the perfect scene. I LOVE the DD one she looks so cahuteee! ROFL Geet team one is ROFL funny! http://i.imgur.com/XgeEI.png SO SO SO SO pretty! I love that siggy. Maaneet and KK siggies are gorgeous as well Embarrassed Ok the highlight of the update for me at least LOL KSG and Rati siggies I LOVE THEM! I hate this ROFL IDK what to take out of my dabba and what to put in LOL The side-effects of too many updates on the same day D: http://i.imgur.com/naZ7g.png That's my fave :) Sid and Riddhima ones came out pretty as well especially the coloring. Great update Jenny!


Haha, it's raining massive updates on IF. Yeah, there were too many.. Thank you thank you so much.. Yeah, her new promo is rocking and they actually fit now. I wish he was in that show.. Ahh, thank you. the Maaneet one is my favorite too with arHi. It was hillarious scene.. But that track is ending now. amen. and I can actually watch Geet again.. Ahh,, thank you so much..I wanted to do more with KSG one, but I just left it a bit blank.. The pic is really amazing.. I am gonna try to def do something more with that pic. Thank you so much for liking everything Sahar and for using the ksg one. Means a lotHug

JennyPenny IF-Addictz
JennyPenny
JennyPenny

Joined: 03 July 2005
Posts: 90840

Posted: 22 June 2011 at 1:33pm | IP Logged
Originally posted by aa123.80

LOVE the update Jens!
The Mohit-Ankita ones came out gorgeous, esp the first one! True, they'd look good!

And the best ones are the ArHi ones from the new promo! Eee! SO excited! Finallyyy... Sanaya-Barun are amazing.
Love the Drashti and GurTi ones as well!

SR ones are fab!

Thanks so much Ishu! Means a lot to me!!

Originally posted by shewascool90210

beautiful updateClap
siddhima one is so mesmerzing along with other siggies.

Thanks so much yaar!

Originally posted by ayeshaaa.

I m going to save all GurTi ones. geet team one is soo pretty :d haha. love the pics you chose. OMG! GURTII <33 I don't know what to do about them :) they are making me go crazy!

Please please more Kurbaan hua ones <33333

Did you see new Geet PROMO? I don't knw why ppl are like..they are ruining Guru's character..I do not get that :(

we will not always that rich MSK with KC..he has to go through a hard time. I m actually waiting for this new track to start..back to DELHI finallly! and also geet is with him. so I m liking it! <33

I need to make siggs. MSK LOOKS HOT IN THE RAINN! :OOO OMGG! I m going CRAZYYY! :P haha! 

Thanks so much Ashu. Idk get that.. Infact I am so glad he's gonna be poor now..the focus will be on them and so much more to discover.. finally we are going to dehliDancingI know,Guru in the rain is sheer seduction! Thanks for using the MSK one.

Originally posted by -Harshu-

STUNNING  update Jenz !!!
 
Mohit - Ankita sigs r FAB . esp the first one. They do look good together =)
 
ArHi & GurTi stuff is AMAZING !!! Loved the solo sigs of DD <3
 
Siddhima stuff is AWESOMEEE Embarrassed  I LOVE dat scene & LOVED how the sigs came out <3333333 Colouring is gorgeous Embarrassed Saved will b using dem very very soon Embarrassed

Thanks so much Harshu! So glad you liked them and for using the SR oneHug

JennyPenny IF-Addictz
JennyPenny
JennyPenny

Joined: 03 July 2005
Posts: 90840

Posted: 22 June 2011 at 1:34pm | IP Logged
Originally posted by -x-Reshu-x-

gorgeous update JennyClap

Mohit-Ankita one came out really goodEmbarrassed i think they will look good togetherEmbarrassed

who is preeto??LOL she is also looking good with Mohit in that siggieEmbarrassed

loved every siggie of the updateEmbarrassed

DD is looking very pretty in thisEmbarrassed




this siggie came out really really wellEmbarrassed loved itEmbarrassed


Thanks so much Reshu! Preeto is new show on imagine starting 4th july with Ankita and Aditya the dude from ladoo.. not sure of their chemistry but since Barun is with Sanaya, and I was like merge Ankita with MohitLOL

Thanks so much liking the SR ones and the overall updateHug
JennyPenny IF-Addictz
JennyPenny
JennyPenny

Joined: 03 July 2005
Posts: 90840

Posted: 22 June 2011 at 1:35pm | IP Logged
Originally posted by Jasmine...

Gosh!!
So it did take while to upload..but it was worth waiting..coz all your creations are splendid!! they're just sooo beautiful..no one can resist staring I bet LOLEmbarrassed
Ankita and Mohit ones are so good..infact they'll compliment eachother if they were to do a show together..:)
ArHi ones are fab as always and so are the GurTi /Maaneet ones..but what I loved its the ArHi+Maaneet sig..its MAGNIFICENT!! <3
KSG sig is beauuutiful..loved the coloring <3
Karanika sig is gorgeous as well..hope to see more of their creations from you! and Rati ones are spectacular..<3

All in all..I love EVERY thing about this update..so beautiful!
Your creations makes me wanna learn sig making too..hehe :)

Superb work Jenny!Thumbs Up

Thanks so much Jasmine!  I agree. Mohit and Ankita really click.. Now I really wish Mohit would do the show Preeto manLOL

Thank you so much for liking the Maaneet/ArHi ones.. Means a lot..:) and yes, will def do more Karan-Kritika!

You should def learn sig making! It's not hard.. u learn basics and apply your creativity!

JennyPenny IF-Addictz
JennyPenny
JennyPenny

Joined: 03 July 2005
Posts: 90840

Posted: 22 June 2011 at 1:38pm | IP Logged
Originally posted by mrs.luvjaysean

Jennnzzz!
O M G! I love you girl! Heart  WHAT AN AMAZING UPDATE ! I loved every single one siggie. ;) You are truly a rockstarr. Mwahh. I loved the Samrat Preeto jodi. SHOO cute. I always loved that name. Preeto. LOL LOLOL, the GURTI and DD ones were PHABULOUS! I MEAN gorgeous bhilkul DHINCHAKKK! Cool She is looking total sherni. The KK one was cute, I mish them . ;(  Loved IPKKND!!!! I love the show EVEYRTHING. ssuper obsessed. <3
You have left me SPPECHLESS!
Shilpa


Thanks so much Shilpa!! Means a lot to me!!!

Originally posted by -Arjunlicious-

OMG what an update jenz;) ahh everythings just looks AMAZINGG<33 esp thiss oneee i shall use it right nowww<3

Thanks so much Sam! and so glad you liked the d3 stuff! means a lot to meEmbarrassed

Originally posted by -Preeti-

Beautiful Creations Jenny ... Great Work

thanks so much Preeti!Embarrassed
Originally posted by -Fatima-

gorgeous update loveee ArHi & SR onez alot :)

thank you so much fatima!Embarrassed

Originally posted by docnuss

Day Dreaming,,,,,SR in d end ws jst lyk icing on d top!!!!!!!!
superb update...Big smile


Oh, thank you so muchEmbarrassed

Originally posted by oishi_ksg

all the siggys are beautiful
specially KSG, ArHi & DD siggy

thank you so muchEmbarrassed

Originally posted by -Durgavnii-

WOOWW!!

SMASHINGGG update, Jenny!!!
Me lOVINGGG all the sggs.. esp the Ankita-Mohit ones (woow they are SOO looking lovely together (L) , Rati nd JeRan(woowww long timeee seeing creations on them from you..they are SOOO beautiful!!)..
Brilliant jb on them.. Keep rockingg ;)

Thank you so much durgavni. means a lotEmbarrassed
sofiaaax. IF-Sizzlerz
sofiaaax.
sofiaaax.

Joined: 29 July 2008
Posts: 19019

Posted: 22 June 2011 at 1:39pm | IP Logged
FABBB UPDATE JENNNY!
ANKITA-MOHIT SIGGS ARE FABBB THEY LOOK CUTE =D
ARHI ONES ARE DAMN FABBB!SAVED X
D3 ONE IS GR8T!
DHRASHTI ONE IS GORGEOUS!
GC ONE IS CUTE!
GEET TEAM ONE IS LOL =D
GURTI&MANEET ONES ARE AWESOME!!!!
KK ONE IS FABB!
KSG ONE IS HOTT!
RATI ONES ARE STUNNING!
SID-RIDZ ONES ARE GR8T!
 
TC
SOFIA
XXX
JennyPenny IF-Addictz
JennyPenny
JennyPenny

Joined: 03 July 2005
Posts: 90840

Posted: 22 June 2011 at 1:39pm | IP Logged
Originally posted by Sunshine Girl

Wowwwiiieeesss xcellent creations...awsm work Jenny...
Maneet Rati Ksg sigx r too cool...totally woowy moment for me...
Love ur frequent massive updates...it makes my day...thank you so mcuh 4 thz...

Thanks so much yaar! So glad you liked the maaneet/rati and ksg stuff! Embarrassed will def be updating with massive soon, or rather the next one is super massiveLOL

Originally posted by indian_beauty

Amazing update!!!!!

All the sigs came out FABULOUS!!
But I love the Siddhima sig...the scene is so beautiful n the sig is rlly gorgeous...the text coloring style everything looks beautifulEmbarrassed

thank you so muchhh!! so glad you liked the SR oneEmbarrassed

Originally posted by aisha_1992

wooowww sizzllling update yaara... the coloring and pic selection is PERFECT.. loved each sig.. texts are also perfect..

senorita

thanks so much senorita and thanks for sending me those ArNaya picsEmbarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

AS..Sunshine Girl

AS.. IF-Stunnerz
AS..
AS..

Joined: 22 May 2008
Posts: 30707

Posted: 22 June 2011 at 1:41pm | IP Logged
Originally posted by jenny1000


Originally posted by aisha_1992

wooowww sizzllling update yaara... the coloring and pic selection is PERFECT.. loved each sig.. texts are also perfect..

senorita

thanks so much senorita and thanks for sending me those ArNaya picsEmbarrassed

ur welcome jee.. u know i edit yesterday few videos of ArNaya, so my avis are coming

senorita

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*SeanJi Kreationz: Update PG 114

2 3 4 5 6 7 ... 107 108

Author: P.Kamaljit.Sean   Replies: 863   Views: 58975

P.Kamaljit.Sean 863 58975 05 May 2013 at 3:08pm by AASUS
Deep Creations # 7 ArVi/AshVik pg 58+60

2 3 4 5 6 7 ... 57 58

Author: ~Deep~   Replies: 458   Views: 38115

~Deep~ 458 38115 11 February 2013 at 11:09am by sofiaaax.
QuirkyQueens//CLOSED.

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: QuirkyQueens   Replies: 1156   Views: 61387

QuirkyQueens 1156 61387 18 June 2011 at 1:59pm by -KingAragorn-
Saher/D#2/MG/AnYa/Babies/Ayeshasallu on pg 144

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: saher_90   Replies: 1169   Views: 57203

saher_90 1169 57203 10 May 2011 at 12:28pm by CryingEyes-
Jennys siggy shop

2

Author: JennyPenny   Replies: 10   Views: 2987

JennyPenny 10 2987 17 October 2005 at 6:52am by Sikh Kuri

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index