Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Yam's Designz #2 (C): Kryan/VJ|HD|GK|KT/BS Pg144 (Page 12)

soundsofcedar IF-Addictz
soundsofcedar
soundsofcedar

BollyCurry Buzzer
Joined: 25 December 2008
Posts: 60425

Posted: 10 May 2011 at 9:44pm | IP Logged
Great update :) Love them all! MN one is cahute with that green coloring however this has to be my fav out of the bunch =)) http://img825.imageshack.us/img825/9564/iannina1.png 

The following 1 member(s) liked the above post:

relentless.

Healer. IF-Sizzlerz
Healer.
Healer.

Joined: 18 October 2008
Posts: 22020

Posted: 10 May 2011 at 10:01pm | IP Logged
Edited :

Lovely small update Embarrassed

AHH the MN one is gorgeous Day Dreaming loved tat scene sooo much!!  Day Dreaming Day Dreaming

AnYa toh hai so cute!! love the one's which has the lyrics of the song Embarrassed and the last one with the hand hold scene Embarrassed Embarrassed

Loved the new stuff u made in Ian-Nina sections, there smiles are so complimentary haye, such lovely pics u selected, its the best amongst the Ian-Nina ones in today's update, and me loves the last Ian-Nina sig tooo!! we all love tat pic don't we Stern Smile ROFL ROFL

and take u time for the sushant siggy, i can wait Hug

Again a Fab update! Wink


Edited by -debolina- - 10 May 2011 at 10:07pm

The following 1 member(s) liked the above post:

relentless.

-SAISakura16- IF-Sizzlerz
-SAISakura16-
-SAISakura16-

Joined: 02 December 2010
Posts: 14470

Posted: 10 May 2011 at 10:06pm | IP Logged
All are lovely Yamini but I love my MayUr one the most!Heart
 
Looking forward to the next one. Day Dreaming
 
Thanks for the pm.

The following 1 member(s) liked the above post:

relentless.

rainydays. IF-Sizzlerz
rainydays.
rainydays.

I-F Crazy Creatives
Joined: 13 April 2008
Posts: 19645

Posted: 10 May 2011 at 10:07pm | IP Logged
Meee

I think my eyes are playing tricks on me cuz when I was scrolling down I thought I saw a AA siggyStern SmileROFL

I loveee the MN siggyShocked It's so pretty! I love the use of yellowBig smile It makes me feel happyEmbarrassedLOL

I love the 2 AP siggies tooBig smile Love the blendingCool

The 3 AN siggies, they're the same but different colouring and text and what not but man I can't decide which one I like moreStern Smile I keep going this one is awesome and then go to the next one going Shocked and the last one I end up confusedROFL I love em allCool And I love the text for the 4th oneBig smile

Ian-NinaShocked They [the siggiesLOL] turn out sooo wellShocked I love the last oneShocked Which reminds me, I kind of watch tvd nowBig smile Whenever my sister is watching, I catch a bit of itLOL

When was the last time I unreserved this fast?ROFL


Edited by -Ravjot- - 10 May 2011 at 10:11pm

The following 2 member(s) liked the above post:

ragzz.relentless.

relentless. IF-Stunnerz
relentless.
relentless.

Joined: 12 August 2009
Posts: 44084

Posted: 10 May 2011 at 10:11pm | IP Logged
Ravsss, Aish, Pooja...Stern Smile edit whenever you girls can ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

aishhh.

rainydays. IF-Sizzlerz
rainydays.
rainydays.

I-F Crazy Creatives
Joined: 13 April 2008
Posts: 19645

Posted: 10 May 2011 at 10:13pm | IP Logged
I unreserved before themCoolROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

relentless.

relentless. IF-Stunnerz
relentless.
relentless.

Joined: 12 August 2009
Posts: 44084

Posted: 10 May 2011 at 10:16pm | IP Logged
Originally posted by -Sary-

Great update :) Love them all! MN one is cahute with that green coloring however this has to be my fav out of the bunch =)) http://img825.imageshack.us/img825/9564/iannina1.png 
 
thank you Sahar Hug I loved the MN one as well, and the IanNina one that you're talking about is my fave sigg as well :P :)
 
Originally posted by -debolina-

Edited :

Lovely small update Embarrassed

AHH the MN one is gorgeous Day Dreaming loved tat scene sooo much!!  Day Dreaming Day Dreaming

AnYa toh hai so cute!! love the one's which has the lyrics of the song Embarrassed and the last one with the hand hold scene Embarrassed Embarrassed

Loved the new stuff u made in Ian-Nina sections, there smiles are so complimentary haye, such lovely pics u selected, its the best amongst the Ian-Nina ones in today's update, and me loves the last Ian-Nina sig tooo!! we all love tat pic don't we Stern Smile ROFL ROFL

and take u time for the sushant siggy, i can wait Hug

Again a Fab update! Wink
 
Debzzii! Hug
 
thank you so much yaa!  yeah i lovee that MN scene soo much too Day Dreaming Its pure magic and classic Day Dreaming
 
Aww i know aren't Anya just so CUTEE :)
 
yeahh i had to select the "all smiles" pics of both Damon & Elena ROFL they are so adorable! Althugh both are 2 different scenes ROFL ROFL And yess we all LOVE that Ian Nina Pic. They look o in love <3 :)
 
Yeah i will select some nice Sushant pics and make you a siggy Hug
 
Love youu !!! <3
 
Originally posted by Ishita16

All are lovely Yamini but I love my MayUr one the most!Heart
 
Looking forward to the next one. Day Dreaming
 
Thanks for the pm.
 
thankss Ishita Hug Embarrassed
Farzu- IF-Sizzlerz
Farzu-
Farzu-

Joined: 08 January 2010
Posts: 16754

Posted: 10 May 2011 at 10:17pm | IP Logged
You updateddd. Big smile
 
Is it just me or has it been a reaally long time since you updated on MN? It feels like forever for some reason lol. None the less, I love lovee that one sig on them! I was honestly IN LOVE with them when I started watching MJHT... but then I got caught up in DMG and my jaanus so I never finished watching the rest of the epis. I still watched a few MayUr scenes here and there though cuz all of them are so entertaining and funny! I LOVEEE Nupur man! RP is amazing. <3
 
 
AP sigs, both versions - are beautiful :) Love your blending! =)
 
http://img155.imageshack.us/img155/9171/anya2.png This is my fav AnYa sig! Its gorgeous! Love the texture you used here. I think you used the same one on my sig. So so beautiful :) The last AnYa one is also awesome.
 
Aweh the first DE one is sooo cute. I love Nina in that pic. She is such a cutipie <3 Third one is my fav... I even used that sig in dabba for a few days cuz I loved it so much! Its amazingly made as are ALL your sigs in this update! Stunning/Fab Work Yamss! .. Cant wait for more TVD/DE stuff from you!
 
 
 
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

relentless.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
TaSaNee Designz: ArHi,AP,GC,PH,GoldAwds,more:Pg141

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: .Jane..   Replies: 1166   Views: 94245

.Jane.. 1166 94245 02 September 2012 at 7:06am by ffkhan
Fatz.Designz|C|ArHi/Delena/DDLJ/Sukirti/Kat:123

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: .infinite.   Replies: 1158   Views: 55422

.infinite. 1158 55422 14 June 2012 at 10:13pm by Break.The.Code
Sanayaz.Designz#5|C|{MJHT/Anushka/Arhi/SK/1D/p135}

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: .Sanayaa.   Replies: 1154   Views: 71849

.Sanayaa. 1154 71849 08 April 2012 at 2:22pm by Komal.Gull
ragz.designz#5/C/virika/kriyansh/arhi//page140

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: ragzz.   Replies: 1134   Views: 55754

ragzz. 1134 55754 13 January 2012 at 3:52am by Meera1101
Ragz.Designz#2|C|upd140-monaya.pkyek.ipkknd.Reqs#2

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ragzz.   Replies: 1196   Views: 68549

ragzz. 1196 68549 14 December 2011 at 12:31pm by snowflake.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index