Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

3Bewakoofz-The Three Idiots Return!! (Page 11)

EBasso IF-Rockerz
EBasso
EBasso

Joined: 20 January 2011
Posts: 7252

Posted: 09 May 2011 at 8:12pm | IP Logged
Originally posted by LavZ


uh ho...Fb pe translate karne ke baad phamily thread pe bhi shuru?!ShockedWinkThumbs Up

Tum ho kamaal...Tum bemisaal...Tum lajawab ho Niha!! ROFLHug
 
@Peter - do u intend to reach da well today?!TongueLOL
 
LOL - kya kare shishter - contrall nahi hota na ussey LOL

...
Chahat ke kaajal se, kismat ke kaagaz pe, apni wafayein likh zara...
Bole zamana yun, main tere jaisi hoon, tu bhi to mujhsa dikh zara...

Mera hi saaya tu hai, mujh mein samaya tu hai, har pal yeh lagta hai mujhe...
Khud ko mitaya maine, teri balaayein maangi, paya hai maine phir tujhe...
ooho Chahe tu chahe mujhko, aisi adaayein maangi, paya hai maine phir tujhe... 
...

 
Rev diii - HAPPY HAPPY BURTHDAY TO YOU!!!!! Hug
Love ya and Misss ya LOADS!!!


Aaaj ka Taza Taza Take - 
  • After missin Adi fr sooo long it felt good to hear his stammeringEmbarrassed...Lucky was missin frm da scene...his and Adi's encounter wd hav been a treat to watch...Smile

LOL - yeah aadi ko dekhne ka mazaa agaya... his scene with teji was soo funny... him squeaking at the end was classic!! LOL yeah where was lucky dammit Wink

Pammi is gettin her sargi fr da first tym?!Shocked its been 8 yrs and stillConfused...now der is defintly sum bckdrop to dis storyStern Smile...Pammi celebratn her KC in her mayka,Beji givin her Sargi fr da first tym in 8 yrs, Teji and his indiffrnz towrds her...all dis has to hav a reason and dat wd bring wid itself da upliftin of Pammi -Teji relatn! I would LOVE to see mor abt dis couple and der growth as a couple!Embarrassed
 
Ohhh I love the way that story is developing.. so much to look fwd to na? So much suspense is killing me... pet me dard ho raha hai LOLWinkTongue
  • Maan n Geet as alwas - Lovely coupleDay Dreaming...da way she said - My husbands two identities...ek Romeo aur doosra Dusht Danav!ROFL Loved it!!Embarrassed Maan askin Daadi to snd da sargi - reminded me of wat he did durin der weddin...he got Daarji...to see a smile on her face!Embarrassed

yeah the best was her kiss - had to be the highlight... but finally their nokjhok seemed meaningful so i liked it... otherwise the whole bit was getting too OTT for me. they actually conversed today. Loved it Embarrassed

  • Maan sayin - "actin arrognt wid everyone...orderin everyone...Teji has frgtn how to address wid love"...Dis sounded mor lik how Maan was befr meetin GeetTongue...Maan has been soft wid only Geet wd every one elz he was dis arrognt,angry young Man da reason which was assumd to be Sameera...now jst a thought...wat if der was a Sameera in Tejis life n Pammi wd becum da Geet wd da help of Maaneet?!Wink

Wah wah... kya twist hai LOL! but yeah I was thinking the same thing... i like maan singh apne bill mein jhank ke dekho u were the same stinkin way hahahahaha LOL

  • Maan da epitome of Perfectn...whos middle name was punctuality becam late tody?!ShockedConfusednow...hw is dis possible?!Confused chalo chaddo!!!!Confused

yaar ek baat samajh me nahi aayi - agar alarm time pe baja aur woh uth bhi gaya to woh late kaise ho gaya LOLLOLConfusedTongue

  • Maan to giv Geet da sargi aur aagayi Kabab mei haddi da Lachchi!!!...arghhh...Angry
  • Teji has to go out exactly at dat tym...ven he has to gv Pammi da Sargi?!Confused Now y do i smell sumthin fishy hereLOL...yeah yeah it cd b sumthin imp...bt at 4 in da mrng...exaclty at dat tym?!ShockedConfusedwat if he is doin dis so he doesnt hav to gv Pammi da sargi?!...hmm...todys episod has made me put on da thinkin cap fr Tejis behaviour towds Pammi rather dan Maaneet...Wink

Dhen te nen... tene nenen... suspense badhing... heart beating... maatha peeting ROFL

  • Jeejuu - Loved da Maaneet scene!!Hug
Aaaj ke liye bas ithan hi...phir milthe hai...kal issi jagah...wohi samay...ussi characters ke saath!!Wink
 
OKAY BYE LOLLOLLOLLOL

Loads of luv,
Lavzz

The following 1 member(s) liked the above post:

Infinitedreams

EBasso IF-Rockerz
EBasso
EBasso

Joined: 20 January 2011
Posts: 7252

Posted: 09 May 2011 at 8:15pm | IP Logged
Originally posted by muniza75

Originally posted by dtri

Originally posted by muniza75

Same here yaar, missed you sooo much darling Hug...Chalo chalo dhamal karo apni post pur, radi on karo apna...




Muniza
 
LOL Mumma jab tak aap yahaan ho radio bilkul CHUP!! LOL LOLWinkTongue
 
Mothers day kaisa raha?
 
Mera weekend to bahot dhamaal tha!!! but very tiring...
 
aur aaj ... kalmuhe karamjale job walo ne pura din mera khoon chusa...
 
keede pade unko... unki sabziyaan jal jaaye... unki gutter chalak jaaye... LOL

My mother day was ok, i was at work at morning then my hubby was on work...He had came at evening, but we were not in mood to go out, so he ordered Pizza...Anyways i chilled half day...

Achi baat hai tum ne mazza kiya, good good...

Tere Job waalo ki toh Angry...





Muniza
 
Chalo koi nahi mumma at least cooking and cleaning to nahi karni padi right????
 
pizza khaya wah wah [email protected]!!!!
 
aaj socha sab ke takes ka reply karungi... koi padhe ya na padhe LOL
 
yeah mazaa to aaya but bahot tiring tha... total 7 hr car ride.. too much ho jata hai ... thank god i had you guys to chat with Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

Infinitedreams

Infinitedreams IF-Stunnerz
Infinitedreams
Infinitedreams

Joined: 21 May 2005
Posts: 31813

Posted: 09 May 2011 at 8:22pm | IP Logged
Originally posted by dtri

Originally posted by muniza75

Originally posted by dtri

Originally posted by muniza75

Same here yaar, missed you sooo much darling Hug...Chalo chalo dhamal karo apni post pur, radi on karo apna...




Muniza
 
LOL Mumma jab tak aap yahaan ho radio bilkul CHUP!! LOL LOLWinkTongue
 
Mothers day kaisa raha?
 
Mera weekend to bahot dhamaal tha!!! but very tiring...
 
aur aaj ... kalmuhe karamjale job walo ne pura din mera khoon chusa...
 
keede pade unko... unki sabziyaan jal jaaye... unki gutter chalak jaaye... LOL

My mother day was ok, i was at work at morning then my hubby was on work...He had came at evening, but we were not in mood to go out, so he ordered Pizza...Anyways i chilled half day...

Achi baat hai tum ne mazza kiya, good good...

Tere Job waalo ki toh Angry...





Muniza
 
Chalo koi nahi mumma at least cooking and cleaning to nahi karni padi right????
 
pizza khaya wah wah [email protected]!!!!
 
aaj socha sab ke takes ka reply karungi... koi padhe ya na padhe LOL
 
yeah mazaa to aaya but bahot tiring tha... total 7 hr car ride.. too much ho jata hai ... thank god i had you guys to chat with Wink

Ya no cleaning, cooking, i never work on mother day, sab kaam hubby aur bachi se karati hoon...My hubby planned to eat chinese food, but i was like no mood...Anyways chilled with my friends...

Mujhe toh saalo ho gaye long drive pur ja kur...My kids doesnt likes, and i totally stopped everything, i totally stopped enjoying...They just love to go movie, and restaurant to eat...Hardly wanna go parks, and other places...But i love to enjoy, so i mostly sit online and do masti...





Muniza
EBasso IF-Rockerz
EBasso
EBasso

Joined: 20 January 2011
Posts: 7252

Posted: 09 May 2011 at 8:27pm | IP Logged
Originally posted by Mk.Gh

Hai Hai bohat dino baad mil rahi hoon .. it'd been torture staying away from you Idiots for soo long! Hug 
 
Meri jaan meri boyfriend tu khaan thi mera ro ro ke haal behaal ho gaya tha Cry aur aaj bhi pura din waapis gayab.. mein aayi aur tu gaayab ho gayi Cry
 
acha chalo rona aur complaints baad mein pehle Hug
 
Watched epis from sat-fri in one go lol! amazing moments .. gosh Maaneet are too cute and hilarious .. their Driver-Memsaab moments are just hawlarious!! When they return to Delhi I'm gonna miss these moments between them .. chori chori chupke chupke .. no more Mr. Superman jumping through windows and what not LOL ... Cherish em .. Embarrassed
 
 
OMG and I lovee lovee lovee Laung Da Lashkara .. and they're using it on our Maaneet ... DancingParty Can't wait ... they look sooo awesome!!
 
Hopefully I am able to write something on the epi today :)
 
__________________________________________________________________________
 
That...was one PERFECT episode! It was calm, cool, and collected.. had good usage of characters and actually developed a track we've been waiting to see.
 
Haaye raam itna lamba take? aate hi shuru? LOL acha chalo padhti hoon!!!! Tongue
 
Haha.. AdiMaan .. ishaaron ishaaron se baate karna koi inse seekhe .. I think Maaneet and AdiMaan have a close tie with their eye-locks LOL Adi Sir is just the best .. I think I've mentioned my love for him many a times but he yet again proves that he's too loyal to the Khurana's and would do anything for his Maan Sir. He comes, gives Geet's Sargi and aww Geet gets emotional seeing it as she had not expected Daadima to send it Embarrassed .. Wow the entire family, especially Beeji did akal ki baat by praising at least one Khurana LOL 
 
LOL I loved how happy geet was to see aadi... wow... so sweet.. even geet and adi sir have the cutest bond... i love them... their jodi is too underrated Wink
 
Wow wow wow .. are my ears hearing correctly? Pammi was called Puttar by Beeji today .. my goodness my heart went out to Pammi in that scene .. she finally got the feeling of a married woman for the first time OuchCry ... her mother-in-law actually doing something for her like getting her Sargi and caring for her .. even if it was done right after seeing Geet's Sargi arrive but finally she made Pammi feel like a married woman and a human being Cry .. and Tej the Kameena comes and ruins the moment with his attitude and Sadda Huwa Moon AngryAngryAngry May I ask what the hell is wrong with this dude!?!? Honestly! You've got just about the best wife you could possibly get and yet you turn your face from her even when she's asking YOU to eat food KHOTE! Angry Gosh .. wanted to punch his face .. the look of embarassment on Pammi's face at that moment was unbareable for me .. she was like Oh Gosh, everyone is seeing my husband talk to me this way types .. Ouch 
 
awww baayphrendwa contral contral LOL ya but he was being an ass today... i loved it - i mean not loved it that he was being mean.. loved it that their story is progressing sooo well... drama is building up so well... pammi is awwwsome... soo good... that she is actually stealing the show from teji lucky lacchi and biji... just love her love her!!!
 
tujh se zyada nahi dar mut EmbarrassedLOLWinkTongueBig smile
 
And time for the best scene ever! Loved the entire Maaneet scene. It was a blend of serious, romantic, and funny/adorable ... just how we like it. Thank goodness we see development of Maaneet playing Cupid for TeMmi LOL These two had a serious hubby-wifey convo .. love how they talked about TeMmi and how Tej has no love for his own wife .. I'm glad they made Maan acknowledge it and that we will see Maaneet do something to help these two out Embarrassed 
 
yeah true I am glad that is churning up! kabse intezzar tha is track ka hai na?
 
Geet says what all of us already know .. that someone like Maan is not ordinary .. she feels truly lucky to have him Embarrassed awww .. she got all emotional Embarrassed she knows he is special and he is hers and only hers and I just loved Maan's facial expression when she said it .. he was glowing seeing his wife say this about him Embarrassed Loved it immensely! And haha AdiMaan karnamaa pakda gaya .. Geetay .. he never says .. just does and the result comes and then 
 
BEST MOMENT OF TODAY: CHUMMA ON THE DOLE SHOLE EmbarrassedBlushingLOL LOVED IT! It made a sound too .. these days their chummas are smacking cuz we hear them too .. waah waah LOL 
 
haaye kya sound tha... loved it... yesshhh bf - the kiss was awwwsssuuummm
 
Oye Hoye Mere Filmy Hero
Hayeee Soni Geet
 
Day DreamingEmbarrassed Kya mast dialogues diye Barry Ji .. loved it!
 
I just love these two .. and the way they just make every scene seem natural Embarrassed 
 
 
OOK .. I cracked up so dang hard when she stops him with his MSK JAAP ROFL .. it's like No thankyou Maan Singh Khurana .. I've heard enough of you and your third-person talks .. and know that "What MSK says, MSK does" but the way she stops him .. MSK's face was just ROFL Classic!
 
Yeh his expression was like ShockedConfused tooo cute i was cracking UPPP!!!!
 
Haha man .. I'm gonna miss Maan jumping through windows OuchLOL .. he jumped so high and naturally .. and her Sambhal Ke! and he didn't even look back .. just shuts the window behind him with such Ishtyle Cool 
 
Haaye Day Dreaming
 
OK ROFL at Jugnu-Lacchi-Yashpal .. obviously just there for entertainment.. but I wonder if Lacchi will be with Jugnu Mamay when Mamay finds out about Maan (if he does that is) .. LOL! Would be funny! LOL
 
 
Next morning .. hayeee Geet looks so Soni just like Maan said .. gosh she's gorgeous Day Dreaming .. awww haha she's saying to her Babaji that they may be lying but at least there's a reason behind it .. and it'll be open soon enough Smile Aww Poor Pammi is here getting Geet for her Sargi yet she doesn't know that her own good-for-nothing husband is too worried about "fertilizers" .. Angry Goodness Gracious man .. get a life ! Subha subha .. woh bhi itni subah where the hell are these fertilizers .. honestly this man needs a lesson .. Maan teach him fast!
 
koi fertilizer shertilizer nahi hai... kuch toh gadbad hai... aage aage dekhiye hota hai kya
 
 
Precap: Ok so we see Maan getting hurt .. I'm pretty sure he was either cribbing or being in his AYM mode seeing as how he couldn't get to Geet for her Sargi and he loses attention and cuts himself .. and Geet aww poor her gets worried and runs to him Embarrassed .. and as per spoilers .. we know she will do his marham patti Embarrassed ..
 
 
Overall a very very fantastic episode! Had the right blend of everything .. and some real special moments .. and our very first chumma with a sound... I know Geet is PHAASTER than Maan in that department .. she kissed him on his cheek before, now dole, and next I'm sure she'll take the initiative LOL 
 
ab ki kiss kahaan karegi batao na boyfriend batao na peej!!!! Wink
 
Acha ... aaj ki bak bak yahan samapt hui LOL
 
Thank god - kitna likhti ho... awww just kidding missed your long takes!!! Hug
 
 
Love,
 
Z
 
<3
 
 
Z
EBasso IF-Rockerz
EBasso
EBasso

Joined: 20 January 2011
Posts: 7252

Posted: 09 May 2011 at 8:33pm | IP Logged
Originally posted by muniza75

Originally posted by dtri

Originally posted by muniza75

Originally posted by dtri

Originally posted by muniza75

Same here yaar, missed you sooo much darling Hug...Chalo chalo dhamal karo apni post pur, radi on karo apna...




Muniza
 
LOL Mumma jab tak aap yahaan ho radio bilkul CHUP!! LOL LOLWinkTongue
 
Mothers day kaisa raha?
 
Mera weekend to bahot dhamaal tha!!! but very tiring...
 
aur aaj ... kalmuhe karamjale job walo ne pura din mera khoon chusa...
 
keede pade unko... unki sabziyaan jal jaaye... unki gutter chalak jaaye... LOL

My mother day was ok, i was at work at morning then my hubby was on work...He had came at evening, but we were not in mood to go out, so he ordered Pizza...Anyways i chilled half day...

Achi baat hai tum ne mazza kiya, good good...

Tere Job waalo ki toh Angry...





Muniza
 
Chalo koi nahi mumma at least cooking and cleaning to nahi karni padi right????
 
pizza khaya wah wah [email protected]!!!!
 
aaj socha sab ke takes ka reply karungi... koi padhe ya na padhe LOL
 
yeah mazaa to aaya but bahot tiring tha... total 7 hr car ride.. too much ho jata hai ... thank god i had you guys to chat with Wink

Ya no cleaning, cooking, i never work on mother day, sab kaam hubby aur bachi se karati hoon...My hubby planned to eat chinese food, but i was like no mood...Anyways chilled with my friends...

Mujhe toh saalo ho gaye long drive pur ja kur...My kids doesnt likes, and i totally stopped everything, i totally stopped enjoying...They just love to go movie, and restaurant to eat...Hardly wanna go parks, and other places...But i love to enjoy, so i mostly sit online and do masti...





Muniza
 
 
 
awww mummmaaa Hug
 
 
I am too your kid na???? chalo hum dono long drive me jaayenge
 
park mein jaayenge...
 
teri beti tujhe ghumaaegi maa...
 
aur online masti toh hai hi na??????
 
CHALO DRIVE PAR:
 
 
AUR PARK MEIN:
 
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

Infinitedreams

EBasso IF-Rockerz
EBasso
EBasso

Joined: 20 January 2011
Posts: 7252

Posted: 09 May 2011 at 8:37pm | IP Logged
Originally posted by maaneet_pisces

hiHug

yayyy...Geet in Saaree...thankyou Vinuji for listening to us...Smile

 
YEEEIII GEET IN A SAAREEE Party
it was a really nice episode Smile
 
ditto Wink

loved the convo between Maan and Geet...there concern for Pammi and also Geet accepting that she has one in a million husband was refreshing...Big smilethe dialogue...esp the aansu one was fabulous... Barry kudos to you...ClapClap
 
TRUE - FOR A CHANGE TongueEmbarrassed

The entire Mama thing was obviously a filler but it was really funny...infact abhi bhi while typing and remembering the scene makes me laugh...ROFL
 
YEAH BUT GOL GOL GHUMNA WAS TOOO MUCH LOL BUT STILL I COULDNT HELP BUT LAUGH HEHEHE MAMEY IS CLASSIC

The kiss was sensational...maybe because it was on the clothes...but it was perfect and made sound too..EmbarrassedBlushing
 
HAAYE KYA SOUND THA... KAASH MEIN SOUND EFFECTS YAHAAN POST KAR SAKTI LOL Embarrassed

Maan anger...ufff...if eyes could kill...Tej would sure b dead...Angry
 
BAHOT SAARE DEAD HOTE... PEHLE LIST MEIN MAIN HOTI ROFL

Adi was a relief and he fooled us as well...he knew...lol...LOL
 
ADI KO DEKH KE DIL KO THANDAK PAHOCHI SACH ME

Have a conversation filled night...Smile me got loadsa headache... catch ya tomorrowSmileHug
 

thanks Niha for the PMSmile

P.s i loved the episode except 2 things...body double(which couldnt be done with and i empathise with Gurmeet but it hurt the eyes)...and the shoving again...i wish that would stop...
 
LOL AngryEmbarrassedLOLDead

EBasso IF-Rockerz
EBasso
EBasso

Joined: 20 January 2011
Posts: 7252

Posted: 09 May 2011 at 8:39pm | IP Logged
Originally posted by -RushTrip-

hey all,

to answer all your questions...

i am better...recovering well...

just came in to wish Revv especially and chat with you guys for a bit..

how have you all been??
 
 
AWWW VRUSH TUM AAYI AUR TUMHARI FAN NE TUMHE MISS KAR DIYA Cry
 
KAISI HO? HOPE YOU FEEL BETTER DEAR!
 
COME BACK SOON!!!
Infinitedreams IF-Stunnerz
Infinitedreams
Infinitedreams

Joined: 21 May 2005
Posts: 31813

Posted: 09 May 2011 at 8:39pm | IP Logged
Betiii tum kitni achi ho, kitni pyaari ho, hur Maa ka sapna ho...Love you meri beti, chalo chalo ghomne chalte...




Muniza

The following 1 member(s) liked the above post:

EBasso

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~TAVEEZ Fan Club!-The Return of the TAVEEZ! ~ 116

2 3 4 5 6 7 ... 23 24

Author: AnjuMaanManiac   Replies: 189   Views: 20044

AnjuMaanManiac 189 20044 27 December 2011 at 12:08pm by priyankaberry
~THREE~ NEW SURPRISES AWAITS IN GEET

Author: Nuisha   Replies: 9   Views: 1915

Nuisha 9 1915 07 August 2010 at 8:00pm by _mahi_
Return of NonkJhonk between Maaneet!!!

Author: Rituparnaa   Replies: 8   Views: 1440

Rituparnaa 8 1440 03 August 2010 at 3:57pm by lody
The Return of...

Author: radiant_raisa   Replies: 4   Views: 820

radiant_raisa 4 820 03 August 2010 at 1:17pm by radiant_raisa
Maneet-Three nights together !

Author: VJ-LNMDJ   Replies: 2   Views: 1578

VJ-LNMDJ 2 1578 28 July 2010 at 8:17pm by VJ-LNMDJ

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index