Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

FF - Mystery of Mrs.MSK Thread#1 | Part 1 to 27 (Page 60)

mrk-1 IF-Rockerz
mrk-1
mrk-1

Joined: 30 July 2010
Posts: 8843

Posted: 18 May 2011 at 4:29am | IP Logged
u are giving me a very touch time to control my laugher infront of my mom ... such an awsome update 

The following 2 member(s) liked the above post:

tonyahkteju2292

kahkashansakina IF-Sizzlerz
kahkashansakina
kahkashansakina

Joined: 28 December 2010
Posts: 14460

Posted: 18 May 2011 at 4:32am | IP Logged
Awesome 
All pps discussing about secret  marreigeROFL
Adi laugh he he he ROFL
thank u sir for helping to secret marryROFL
to funny loved it 143
pls cont
Funny - Laughing Mouse


Edited by kahkashansakina - 18 May 2011 at 4:37am

The following 2 member(s) liked the above post:

naamteegtonyahk

_BlackPearl_ IF-Stunnerz
_BlackPearl_
_BlackPearl_

Joined: 30 October 2010
Posts: 25213

Posted: 18 May 2011 at 4:48am | IP Logged
Originally posted by tonyahk

Originally posted by -dia-

Originally posted by teju2292

Originally posted by -dia-

yaha ka mal kuch garmi lagrahe hai,

Oh no ...Shocked no ...no ...ShockedShocked  ab Chandu bhaiya ko compete karna hai agar unko appna pyaar hasil karnae ka!!!

ab ajay bhi agaya  Compitetion dene ke liye,uff kitni log hai is MSK ki peeche (Murder Singh Khurana)

When ajay said those lines "Smile for me" ,MSK went in his FB mode when he was spending time with his Dostana sweetheart-Ajay,how he used to say him to bring back the smile on his face which would make his pavement brightLOL & it bought those happiest & wonderful and at present the painful memories which he have buried long back.

coz Ajay cheated him by marrying Anju on his parents wish,issliye MSK married Geet,but now when he saw Ajay again those memories flooded his mind and blurred his vision.(due to an accident that he met long time back he forgotten that he is married).

When he was not able to control his feelings he shouted "stop it!!!!!" to stop himself & block those memories.
                                                            
                                                                                            *~*~*


On the serious note,update was wonderful ...loved it!!!

lot of suspenses,and lots need to unfold to get the clear picture.

Great part!!!


143 Buddy






omg dia...wat a fb btwn maan and ajay...LOL
ab another DOSTANA began ...LOL
ajay u better appy for CHANDU DOSTANA MATRIMONY...LOL
due to an accident that he met long time back he forgotten that he is married).
ACCIDENT!!!!...LOL...but he remember their dostana...LOL


CHANDU DOSTANA MATRIMONY mein shortage of application, so enrollment is not possibleLOL
 
 
@dia
 
OMG!!!!! dia!!!...
when will you come out of this Dostana track yaar?  just kiddingWink.   please go ahead with this dostana stories. we are enjoying them to the core.Big smile
 
dostana between Maan and Ajay...oh girl!   your creativity is amazingClap
 
and the flash back!!! OMG!!!!!!   i am still laughing my head out. ROFL
 
Ajay betrayed maan. that is why maan married geet...
 
now my sugessions to geet...
 
geet! now say thanks to Ajay. had ajay not cheated maan, then you (geet) wouldn't have gotten an opportunity to marry maan.Wink
 
geet! you please learn from Ajay how to romance maan!!!ROFL
 
hi dia, you are amazing girl. Part 13 was such a serious one. But you have changed it to full time comedy. the flashback narration was out of this world. i could imagine each and every expression of maan when he saw ajay...you described his emotions very well. but...i am wondering why maan didn't run to Ajay and hug him immediately?WinkWinkWink
 
i must admit that your sense of humour is too good sweety.
 
thanks for this hilarious post dear.
 
your dostana track of MMM is rocking...ClapClap
 
 
@teja
 
due to an accident that he met long time back he forgotten that he is married).
ACCIDENT!!!!...LOL...but he remember their dostana...LOL

good question Teja.

but i don't think, MSK is in his right mind to answer this question thanks to Ajay's betrayal.
 
so lemme answer your question on behalf of MSK...
 
the dostana between Maan and Ajay was very strong. that is why maan didn't forget it even after the accident. ROFL

 
143 girls...
 
Tonya


well Tonya this is for U,the Hug between Maanjay (courtsey:TejaEmbarrassed)


 When he was not able to control his feelings he shouted "stop it!!!!!" to stop himself & block those memories.
       
  But Suddenly Ajay fainted after seeing his long lost Love,so everyones attention change towards him.But MSK was lost in his old memories when Ajay had fainted.It was a holiday,MSK and Ajay decided to chill out and relax themselves after the busy schedule,they decide to Visit Taj Mahal,Symbol of Love & they believed it is their Symbol of Dostana because it was there they met for the first time and ll of sudden Ajay fainted as it was very sunny and MSK rushed Ajay to the near by hospital.Ajay was rushed to emergency & Doctors were running many tests for him,it took them nearly one hour,and those one hour was like that he was in hell.After one hour when Doctor came outside of EW,MSK rushed towards him,but Doctor assured him nothing to worry but he is anemic & now he is in sedation it would take him an hour to regain conscious.MSK went inside and sat near him by holding his hand and stroking it as feather.After one hour Ajay stirred and slowly regained his conscious & when he opened his eye he was over-whelmed to see his Love-Dostana infront of his eye.MSK was very much happy and embraced him in his warm hug.


PS:Sorry guys,aja mood thoda off hai,so I couldn't make it up.But still I pen down something,hope U ll enjoy it!!


143 Buddy 

The following 3 member(s) liked the above post:

naamteegteju2292tonyahk

_BlackPearl_ IF-Stunnerz
_BlackPearl_
_BlackPearl_

Joined: 30 October 2010
Posts: 25213

Posted: 18 May 2011 at 4:50am | IP Logged
Originally posted by teju2292

LOL
Originally posted by tonyahk

Originally posted by -dia-

Originally posted by teju2292

Originally posted by -dia-

yaha ka mal kuch garmi lagrahe hai,

Oh no ...Shocked no ...no ...ShockedShocked  ab Chandu bhaiya ko compete karna hai agar unko appna pyaar hasil karnae ka!!!

ab ajay bhi agaya  Compitetion dene ke liye,uff kitni log hai is MSK ki peeche (Murder Singh Khurana)

When ajay said those lines "Smile for me" ,MSK went in his FB mode when he was spending time with his Dostana sweetheart-Ajay,how he used to say him to bring back the smile on his face which would make his pavement brightLOL & it bought those happiest & wonderful and at present the painful memories which he have buried long back.

coz Ajay cheated him by marrying Anju on his parents wish,issliye MSK married Geet,but now when he saw Ajay again those memories flooded his mind and blurred his vision.(due to an accident that he met long time back he forgotten that he is married).

When he was not able to control his feelings he shouted "stop it!!!!!" to stop himself & block those memories.
                                                            
                                                                                            *~*~*


On the serious note,update was wonderful ...loved it!!!

lot of suspenses,and lots need to unfold to get the clear picture.

Great part!!!


143 Buddy






omg dia...wat a fb btwn maan and ajay...LOL
ab another DOSTANA began ...LOL
ajay u better appy for CHANDU DOSTANA MATRIMONY...LOL
due to an accident that he met long time back he forgotten that he is married).
ACCIDENT!!!!...LOL...but he remember their dostana...LOL


CHANDU DOSTANA MATRIMONY mein shortage of application, so enrollment is not possibleLOL
 
 
@dia
 
OMG!!!!! dia!!!...
when will you come out of this Dostana track yaar?  just kiddingWink.   please go ahead with this dostana stories. we are enjoying them to the core.Big smile
 
dostana between Maan and Ajay...oh girl!   your creativity is amazingClap
 
and the flash back!!! OMG!!!!!!   i am still laughing my head out. ROFL
 
Ajay betrayed maan. that is why maan married geet...
 
now my sugessions to geet...
 
geet! now say thanks to Ajay. had ajay not cheated maan, then you (geet) wouldn't have gotten an opportunity to marry maan.Wink
 
geet! you please learn from Ajay how to romance maan!!!ROFL
 
hi dia, you are amazing girl. Part 13 was such a serious one. But you have changed it to full time comedy. the flashback narration was out of this world. i could imagine each and every expression of maan when he saw ajay...you described his emotions very well. but...i am wondering why maan didn't run to Ajay and hug him immediately?WinkWinkWink
 
i must admit that your sense of humour is too good sweety.
 
thanks for this hilarious post dear.
 
your dostana track of MMM is rocking...ClapClap
 
 
@teja
 
due to an accident that he met long time back he forgotten that he is married).
ACCIDENT!!!!...LOL...but he remember their dostana...LOL

good question Teja.

but i don't think, MSK is in his right mind to answer this question thanks to Ajay's betrayal.
 
so lemme answer your question on behalf of MSK...
 
the dostana between Maan and Ajay was very strong. that is why maan didn't forget it even after the accident. ROFL

 
143 girls...
 
Tonya
hey tonya
hmm...grt bond between maanjay(maan+ajay)LOLROFL
then didnt forget each other even after accidentLOLROFL
wat a love wat a love...LOL.opps...sorry...wat a dostana.wat a dostana...LOLLOLLOLROFLROFLROFL
i must tell geet to learn from maanjay...LOLROFLROFL

LOLROFL ROFL ROFL
Teja darling,U r such a sweetheartHeart


143 Buddy

The following 3 member(s) liked the above post:

naamteegteju2292tonyahk

bhanu_rekhag IF-Stunnerz
bhanu_rekhag
bhanu_rekhag

Joined: 19 October 2007
Posts: 26098

Posted: 18 May 2011 at 4:52am | IP Logged
arey yaar is it kc or comedy circus... killed myself laughing... this SM concept is playing widely in kc...

The following 2 member(s) liked the above post:

naamteegtonyahk

tonyahk Goldie
tonyahk
tonyahk

Joined: 07 June 2010
Posts: 1671

Posted: 18 May 2011 at 5:03am | IP Logged
Originally posted by -dia-



well Tonya this is for U,the Hug between Maanjay (courtsey:TejaEmbarrassed)


 When he was not able to control his feelings he shouted "stop it!!!!!" to stop himself & block those memories.
       
  But Suddenly Ajay fainted after seeing his long lost Love,so everyones attention change towards him.But MSK was lost in his old memories when Ajay had fainted.It was a holiday,MSK and Ajay decided to chill out and relax themselves after the busy schedule,they decide to Visit Taj Mahal,Symbol of Love & they believed it is their Symbol of Dostana because it was there they met for the first time and ll of sudden Ajay fainted as it was very sunny and MSK rushed Ajay to the near by hospital.Ajay was rushed to emergency & Doctors were running many tests for him,it took them nearly one hour,and those one hour was like that he was in hell.After one hour when Doctor came outside of EW,MSK rushed towards him,but Doctor assured him nothing to worry but he is anemic & now he is in sedation it would take him an hour to regain conscious.MSK went inside and sat near him by holding his hand and stroking it as feather.After one hour Ajay stirred and slowly regained his conscious & when he opened his eye he was over-whelmed to see his Love-Dostana infront of his eye.MSK was very much happy and embraced him in his warm hug.


PS:Sorry guys,aja mood thoda off hai,so I couldn't make it up.But still I pen down something,hope U ll enjoy it!!


143 Buddy 
 
 
OMG!!!! what a hug between maan and ajay. this hug was too senti yaar. i felt very bad for them. i almost had tears in my eyes when MSK embraced ajay in his warm hug. CryCryCryCryCry
(see dear, for senti hug, i too can write serous commentsROFLROFLROFLROFLROFL)
 
 
it was really too funny yaar. i couldn't stop laughing. hereafter, whenever there is a senti hug beetween maaneet in the show, i'm going to hallucinate ajay in the place of geet. hey babaji!!! sach me ye dia ne mujhe pagal kardia. how can i imagine maaneet like that? ROFLROFLROFLROFLROFLROFL.
 
maaneet are the one and only romantic copuple, no one can take geet's place...even ajayWinkWinkWinkWink
 
 
thanks for this funny post.
 
143 sweety,
 
Tonya

The following 2 member(s) liked the above post:

naamteeg_BlackPearl_

-memorable- IF-Rockerz
-memorable-
-memorable-

Joined: 23 September 2010
Posts: 6851

Posted: 18 May 2011 at 5:21am | IP Logged
confused staff LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

tonyahk

keenu_kk IF-Sizzlerz
keenu_kk
keenu_kk

Joined: 08 October 2010
Posts: 12732

Posted: 18 May 2011 at 5:24am | IP Logged
nice  part

The following 1 member(s) liked the above post:

tonyahk

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
A LOT LIKE LOVE#2-part 40 pg 128(LAST PART)

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: barkha_90   Replies: 1140   Views: 594339

barkha_90 1140 594339 05 May 2012 at 3:10am by TANVI_SEXY
AR love story Part 23 P. 73- LAST PART

2 3 4 5 6 7 ... 75 76

Author: ..Mira..   Replies: 606   Views: 345246

..Mira.. 606 345246 06 December 2011 at 6:26am by Grey-licious
FF:Chance pe Dance last part..(part 22) (pg.36)END

2 3 4 5 6 7 ... 37 38

Author: _Arushi_   Replies: 301   Views: 74088

_Arushi_ 301 74088 24 March 2011 at 2:55pm by chemistrysucks
may be(mayur ff)part last part-page 27

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: adi_gupta   Replies: 223   Views: 98604

adi_gupta 223 98604 06 September 2009 at 5:26am by Yoshita0411
LOVE - AA ff PART - part 9 updt pg8

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: *~sneha~*   Replies: 71   Views: 34895

*~sneha~* 71 34895 30 August 2008 at 8:34am by teenorchid

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index