Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Sisters by Heart #2 - Members Only (Page 133)

perkilicious IF-Sizzlerz
perkilicious
perkilicious

Joined: 28 July 2010
Posts: 16850

Posted: 29 May 2011 at 11:33am | IP Logged
Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

lolz...anyways ...so wat color today??LOL
 
still in pjs...LOL
pink top and blue pants...LOL
same here...but pink top n white pjsBig smileLOLwid smll pink  dotsLOL
u must b lookin too cute!<3
 
LOLLOLwe match in clothes too?Big smileBig smile
 
and u must be looking cuter!!!Big smile
 
btw, ur top has any pic on it?
lolz yep..ShockedLOLBig smileEmbarrassed
 
no no...u r cuter always!Embarrassed
 
it has..i mean u white lily..in d middle...lolz...urz???

-SAISakura16- IF-Sizzlerz
-SAISakura16-
-SAISakura16-

Joined: 02 December 2010
Posts: 14470

Posted: 29 May 2011 at 11:34am | IP Logged
Originally posted by Nikita-Sharma

lolz yep..ShockedLOLBig smileEmbarrassed
 
no no...u r cuter always!Embarrassed
 
it has..i mean u white lily..in d middle...lolz...urz???
 
Big smileBig smileLOL
 
No, u r ! (atleast listen to me once na...pls...)
 
cool Big smileBig smile 
Mine has piglet...LOL
perkilicious IF-Sizzlerz
perkilicious
perkilicious

Joined: 28 July 2010
Posts: 16850

Posted: 29 May 2011 at 11:41am | IP Logged
Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

lolz yep..ShockedLOLBig smileEmbarrassed
 
no no...u r cuter always!Embarrassed
 
it has..i mean u white lily..in d middle...lolz...urz???
 
Big smileBig smileLOL
 
No, u r ! (atleast listen to me once na...pls...)
 
cool Big smileBig smile 
Mine has piglet...LOL
  lolz...
 
hmmm awwwHug well, NO!Big smileLOL
 
awww cute! c i told ya...n hair??LOLLOLLOLLOL
-SAISakura16- IF-Sizzlerz
-SAISakura16-
-SAISakura16-

Joined: 02 December 2010
Posts: 14470

Posted: 29 May 2011 at 11:43am | IP Logged
Originally posted by Nikita-Sharma

 lolz...
 
hmmm awwwHug well, NO!Big smileLOL
 
awww cute! c i told ya...n hair??LOLLOLLOLLOL
 
Hug not fair!! *pouts* pls...just once...
 
LOLLOL hair? holding it up with hair clipBig smile u?

The following 1 member(s) liked the above post:

perkilicious

perkilicious IF-Sizzlerz
perkilicious
perkilicious

Joined: 28 July 2010
Posts: 16850

Posted: 29 May 2011 at 11:46am | IP Logged
Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

 lolz...
 
hmmm awwwHug well, NO!Big smileLOL
 
awww cute! c i told ya...n hair??LOLLOLLOLLOL
 
Hug not fair!! *pouts* pls...just once...
 
LOLLOL hair? holding it up with hair clipBig smile u?
LOL hmm hmm dont pout!! n pls toh not at all..ORDER!!then i will c..Big smileLOL
 
mine r opened right now...i sleep wid my hair open at nightLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-SAISakura16-

-SAISakura16- IF-Sizzlerz
-SAISakura16-
-SAISakura16-

Joined: 02 December 2010
Posts: 14470

Posted: 29 May 2011 at 11:53am | IP Logged
Originally posted by Nikita-Sharma

Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

 lolz...
 
hmmm awwwHug well, NO!Big smileLOL
 
awww cute! c i told ya...n hair??LOLLOLLOLLOL
 
Hug not fair!! *pouts* pls...just once...
 
LOLLOL hair? holding it up with hair clipBig smile u?
LOL hmm hmm dont pout!! n pls toh not at all..ORDER!!then i will c..Big smileLOL
 
mine r opened right now...i sleep wid my hair open at nightLOL
 
ok, fine..Big smile now?
 
ok... me too! LOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

perkilicious

perkilicious IF-Sizzlerz
perkilicious
perkilicious

Joined: 28 July 2010
Posts: 16850

Posted: 29 May 2011 at 11:54am | IP Logged
Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

 lolz...
 
hmmm awwwHug well, NO!Big smileLOL
 
awww cute! c i told ya...n hair??LOLLOLLOLLOL
 
Hug not fair!! *pouts* pls...just once...
 
LOLLOL hair? holding it up with hair clipBig smile u?
LOL hmm hmm dont pout!! n pls toh not at all..ORDER!!then i will c..Big smileLOL
 
mine r opened right now...i sleep wid my hair open at nightLOL
 
ok, fine..Big smile now?
 
ok... me too! LOLLOL
hmmm okz..:( lolz...LOL
n seriously?u too?? same pinch again!!!Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

-SAISakura16-

-SAISakura16- IF-Sizzlerz
-SAISakura16-
-SAISakura16-

Joined: 02 December 2010
Posts: 14470

Posted: 29 May 2011 at 11:58am | IP Logged
Originally posted by Nikita-Sharma

hmmm okz..:( lolz...LOL
n seriously?u too?? same pinch again!!!Hug
 
don't be :( now...
 
Yup! *same pinch*
Hug

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*||<~Pour ur Heart out cC # 16~>||*

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: Dew-drop   Replies: 1168   Views: 32769

Dew-drop 1168 32769 31 August 2010 at 1:29pm by Dew-drop
*~!--The 6 Sisters--!~* [INVITES ONLY]

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: MysticNights   Replies: 68   Views: 6740

MysticNights 68 6740 25 August 2010 at 6:37pm by -Priii-
*||<~Pour ur Heart out cC # 15~>||*

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: Dew-drop   Replies: 1178   Views: 33026

Dew-drop 1178 33026 14 August 2010 at 2:47pm by Armu4eva
||~~Pour ur Heart out cC # 14~~||

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: Dew-drop   Replies: 1171   Views: 34675

Dew-drop 1171 34675 27 July 2010 at 2:19pm by nikita_88
Mayurians Forever#65 My Heart Still Beats 4 U <3

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: safeplacetoland   Replies: 1173   Views: 50060

safeplacetoland 1173 50060 21 June 2010 at 11:59am by itstheclimb

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index