Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Sisters by Heart #2 - Members Only (Page 119)

perkilicious IF-Sizzlerz
perkilicious
perkilicious

Joined: 28 July 2010
Posts: 16850

Posted: 28 May 2011 at 11:13am | IP Logged
haye i love RAINS!! chalo wen i will go back...monsoon will start in chennai too soon!Heart
but i WANT winters also!!!OuchLOL

-SAISakura16- IF-Sizzlerz
-SAISakura16-
-SAISakura16-

Joined: 02 December 2010
Posts: 14470

Posted: 28 May 2011 at 11:14am | IP Logged
Originally posted by Nikita-Sharma

Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

hayeeeDay DreamingHeart
looks like someone is dreamy! but abt what?Geek
do i need to tell u eveythng nowGeek understandWinkEmbarrassedLOL
 
I know wat u r implying hun but I think u r in another dreamland too, coz of the rain! WinkEmbarrassed
sheeesh no no...LOL woh toh long lost dream thaROFL this one is true!!Big smileLOLEmbarrassed
 
it's not a long lost dream...it might take some time, but it is not lost!Stern Smile 
 
Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

perkilicious

perkilicious IF-Sizzlerz
perkilicious
perkilicious

Joined: 28 July 2010
Posts: 16850

Posted: 28 May 2011 at 11:18am | IP Logged
^^^pata nahi di...not all dreams come true! n not every1z dreams come true!!

The following 1 member(s) liked the above post:

-SAISakura16-

-SAISakura16- IF-Sizzlerz
-SAISakura16-
-SAISakura16-

Joined: 02 December 2010
Posts: 14470

Posted: 28 May 2011 at 11:22am | IP Logged
Originally posted by Nikita-Sharma

Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

 Big smileLOL
hmm yeah m gonna change it once i get up frm my lappy..ROFL u kno na nishu...always keeps fidling with my thngsAngryLOL n i locked my phn fr now!ROFL till i hav the siggie////...Big smileLOL
 
LOLLOLok, u better otherwise ur bro won't stop teasing u! LOL
 
Acha..LOL
ok baba i changed it!DisapproveROFL 
LOLaree...I meant change it before ur bro sees...not immediately..LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

perkilicious

perkilicious IF-Sizzlerz
perkilicious
perkilicious

Joined: 28 July 2010
Posts: 16850

Posted: 28 May 2011 at 11:23am | IP Logged
Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

 Big smileLOL
hmm yeah m gonna change it once i get up frm my lappy..ROFL u kno na nishu...always keeps fidling with my thngsAngryLOL n i locked my phn fr now!ROFL till i hav the siggie////...Big smileLOL
 
LOLLOLok, u better otherwise ur bro won't stop teasing u! LOL
 
Acha..LOL
ok baba i changed it!DisapproveROFL 
LOLaree...I meant change it before ur bro sees...not immediately..LOL
but i changed it! LOL anyways i guess the msg is really troubling u!! u replyin slow!!Confused

The following 1 member(s) liked the above post:

-SAISakura16-

-SAISakura16- IF-Sizzlerz
-SAISakura16-
-SAISakura16-

Joined: 02 December 2010
Posts: 14470

Posted: 28 May 2011 at 11:28am | IP Logged
Originally posted by Nikita-Sharma

haye i love RAINS!! chalo wen i will go back...monsoon will start in chennai too soon!Heart
but i WANT winters also!!!OuchLOL
 
I know! LOL
so that's good then, u will have rain again!
 
LOLLOLu demand too much!LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

perkilicious

-SAISakura16- IF-Sizzlerz
-SAISakura16-
-SAISakura16-

Joined: 02 December 2010
Posts: 14470

Posted: 28 May 2011 at 11:29am | IP Logged
Originally posted by Nikita-Sharma

^^^pata nahi di...not all dreams come true! n not every1z dreams come true!!
 
Don't say that hun!Disapprove
 Maybe it doesn't come true as u dream but good things will happen to good ppl. U r a sweetheart and everything will be good! Hug
perkilicious IF-Sizzlerz
perkilicious
perkilicious

Joined: 28 July 2010
Posts: 16850

Posted: 28 May 2011 at 11:32am | IP Logged
Originally posted by Ishita16

Originally posted by Nikita-Sharma

haye i love RAINS!! chalo wen i will go back...monsoon will start in chennai too soon!Heart
but i WANT winters also!!!OuchLOL
 
I know! LOL
so that's good then, u will have rain again!
 
LOLLOLu demand too much!LOL
yep! n that two those 48 hrs cont waali!LOLEmbarrassedcolg also gets cancelled coz of that!ROFL
aree i miss wintersOuchLOL n yep m demanding!Cool EmbarrassedLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-SAISakura16-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*||<~Pour ur Heart out cC # 16~>||*

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: Dew-drop   Replies: 1168   Views: 32775

Dew-drop 1168 32775 31 August 2010 at 1:29pm by Dew-drop
*~!--The 6 Sisters--!~* [INVITES ONLY]

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: MysticNights   Replies: 68   Views: 6741

MysticNights 68 6741 25 August 2010 at 6:37pm by -Priii-
*||<~Pour ur Heart out cC # 15~>||*

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: Dew-drop   Replies: 1178   Views: 33026

Dew-drop 1178 33026 14 August 2010 at 2:47pm by Armu4eva
||~~Pour ur Heart out cC # 14~~||

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: Dew-drop   Replies: 1171   Views: 34676

Dew-drop 1171 34676 27 July 2010 at 2:19pm by nikita_88
Mayurians Forever#65 My Heart Still Beats 4 U <3

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: safeplacetoland   Replies: 1173   Views: 50062

safeplacetoland 1173 50062 21 June 2010 at 11:59am by itstheclimb

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index