Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

|66th NMG|IO| Pani jaisa pyaar hai tera..<3 (Page 110)

Jenny.. IF-Stunnerz
Jenny..
Jenny..

Joined: 03 June 2010
Posts: 26628

Posted: 17 May 2011 at 6:21am | IP Logged
pallu i dont want people to know that i m OL WinkROFL
all the best for ur exams komy Hug
m realxed my exams are done Cool


Edited by -Arti4ever- - 17 May 2011 at 6:21am

The following 1 member(s) liked the above post:

Payal-15

DoNotMind IF-Stunnerz
DoNotMind
DoNotMind

Joined: 21 August 2010
Posts: 35994

Posted: 17 May 2011 at 6:22am | IP Logged
Originally posted by Payal-15

were they asked to cross their fingers in the show every now n then or did it come naturally like here LOL

Aha Naturally It Came Naturally...ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Payal-15

Payal-15 IF-Stunnerz
Payal-15
Payal-15

Joined: 15 May 2010
Posts: 27975

Posted: 17 May 2011 at 6:22am | IP Logged
Originally posted by Komal.SweetArTi

Originally posted by Payal-15

Originally posted by Komal.SweetArTi



meri zindagi mein Enemy ka intezaar hai...main Kya karun Enemy se mujhe pyaar hai...Wink
woh Enemy jaana-pehchana ...sapno mein uska hai aana jaana...aa enemy tere liye... dil ye mera bekaraar hai...Embarrassed

Hey KomzieHug

Bekhayal karta hai
enemy bada deewana haiWink

Jaaneman Mohabbat mein Faasla zaruri hai...dharkane ye kehti hain Chaar din ki Doori hai...WinkEmbarrassed
woh enemy jaana pehchana sapno mein uska hai aana jaana...LOL
-RegalVintage- IF-Sizzlerz
-RegalVintage-
-RegalVintage-

Joined: 06 December 2009
Posts: 13406

Posted: 17 May 2011 at 6:22am | IP Logged
i will b off now...have to go..see yaa all soon.n sabhi apna-apna kaam akrna achee se...paper solving included.n drooling per se...Wink

bye all...Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

Payal-15

Jenny.. IF-Stunnerz
Jenny..
Jenny..

Joined: 03 June 2010
Posts: 26628

Posted: 17 May 2011 at 6:23am | IP Logged
u guys are with with lyrics Clapmuje to koi song nae aata D'oh

The following 1 member(s) liked the above post:

Payal-15

DoNotMind IF-Stunnerz
DoNotMind
DoNotMind

Joined: 21 August 2010
Posts: 35994

Posted: 17 May 2011 at 6:24am | IP Logged
Tu to Bahut Secretive hoti jaa rahi hai jenz...aisa to tera signature hai n also red light on hai...kya Rahasya Chupa hai iske peeche...ROFL
Thx Honey for the Wishes...Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

Payal-15

Payal-15 IF-Stunnerz
Payal-15
Payal-15

Joined: 15 May 2010
Posts: 27975

Posted: 17 May 2011 at 6:24am | IP Logged
oh toh sample paper kaisa gaya LOL

Jen u bhagoing from some people...stalkers hue toh pata chal jaayega LOL

Bye DebzHugtc

n about naturally...hmmm seems so LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Jenny..

Jenny.. IF-Stunnerz
Jenny..
Jenny..

Joined: 03 June 2010
Posts: 26628

Posted: 17 May 2011 at 6:26am | IP Logged
Originally posted by Komal.SweetArTi

Tu to Bahut Secretive hoti jaa rahi hai jenz...aisa to tera signature hai n also red light on hai...kya Rahasya Chupa hai iske peeche...ROFL
Thx Honey for the Wishes...Hug

i luv to be secretive ROFL.../raaazz to kuch khaas nah hai ROFL
Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

Payal-15

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
{10} SidDiti Love Hub - Tera Hone Laga Hoon

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: shonaveer   Replies: 1165   Views: 56832

shonaveer 1165 56832 18 April 2010 at 6:34am by nehara
{9} SidDiti Love Hub - Tera Mera Pyaar Sanam

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: shonaveer   Replies: 1196   Views: 67770

shonaveer 1196 67770 02 April 2010 at 12:57pm by veiva
{8} SidDiti Love Hub - Pyaar Ki Yeh Kahani Suno

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: shonaveer   Replies: 1179   Views: 50601

shonaveer 1179 50601 14 March 2010 at 12:35pm by shonaveer
cc [email protected]~ pyaar ka bandhan ~$~ welcome everyone

Author: Asherkibiwi   Replies: 3   Views: 1672

Asherkibiwi 3 1672 22 October 2009 at 10:48pm by Asherkibiwi
Pyaar Ki Duniyaa:Premeer w/Randomness # 4

2 3 4 5 6 7 ... 97 98

Author: -SalShah4eva-   Replies: 783   Views: 19322

-SalShah4eva- 783 19322 27 August 2008 at 5:50pm by mdeena

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index