Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

~*Priyanka Chopra*~ -The female khiladi FC (Pg 34) (Page 96)

-Anjaani- IF-Rockerz
-Anjaani-
-Anjaani-

Joined: 29 December 2007
Posts: 9031

Posted: 17 May 2011 at 8:35am | IP Logged
Originally posted by Arushi.J

Originally posted by lovePC

Originally posted by Arushi.J

@Baljit - Hey. Nice to meet you. Well. I loved PC from Waqt. She was adorable in it <3

P.S I love your siggies <3Day Dreaming

i agree Waqt is one of my most favorite movie cuz pc end up with Akki, i mean in all their other movies they never end up togetherCryLOL!
aww thank you for liking my siggys, which one did you liked the most????

LOL

Yeah I know . I watched Aitraaz for them but they did not end up together LOL 

And I love Shahid- Priyanka siggy the most Big smile

awww thank you and yeah she looks good with him, their chemistry was rocking in KamineyEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

ArushiBS

ArushiBS IF-Sizzlerz
ArushiBS
ArushiBS

Joined: 06 March 2009
Posts: 11713

Posted: 17 May 2011 at 8:35am | IP Logged
@Baljit- But kinda I like Salman - Priyanka together . LOL So I like mujhse shaadi karogi .Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

-Anjaani-_Sano_

-Anjaani- IF-Rockerz
-Anjaani-
-Anjaani-

Joined: 29 December 2007
Posts: 9031

Posted: 17 May 2011 at 8:37am | IP Logged
@zaara you didn't answer my question twice, i asked you if you have ever met any celebrityDisapprove
-Anjaani- IF-Rockerz
-Anjaani-
-Anjaani-

Joined: 29 December 2007
Posts: 9031

Posted: 17 May 2011 at 8:38am | IP Logged
Originally posted by Arushi.J

@Baljit- But kinda I like Salman - Priyanka together . LOL So I like mujhse shaadi karogi .Smile

i love them as well you can see i also have their siggyLOL! i all the actors in my siggy with pc: ranbir, shahid, akki and salman
ArushiBS IF-Sizzlerz
ArushiBS
ArushiBS

Joined: 06 March 2009
Posts: 11713

Posted: 17 May 2011 at 8:41am | IP Logged
Originally posted by lovePC

Originally posted by Arushi.J

@Baljit- But kinda I like Salman - Priyanka together . LOL So I like mujhse shaadi karogi .Smile

i love them as well you can see i also have their siggyLOL! i all the actors in my siggy with pc: ranbir, shahid, akki and salman

Lol I love SRK- Priyanka too <333 Hey btw do you know where I can find good PC siggies ? 
zaaratq IF-Sizzlerz
zaaratq
zaaratq

Crazy Creative Minion
Joined: 08 December 2010
Posts: 14121

Posted: 17 May 2011 at 8:42am | IP Logged
@ baljit sorry dear im busy...
 
nope i haven met one yet...
 
but pc is on my list...

The following 1 member(s) liked the above post:

-Anjaani-

zaaratq IF-Sizzlerz
zaaratq
zaaratq

Crazy Creative Minion
Joined: 08 December 2010
Posts: 14121

Posted: 17 May 2011 at 8:45am | IP Logged
baljit im off... need to do a wrk.. will be back soon...
-Anjaani- IF-Rockerz
-Anjaani-
-Anjaani-

Joined: 29 December 2007
Posts: 9031

Posted: 17 May 2011 at 8:47am | IP Logged
Originally posted by Arushi.J

Originally posted by lovePC

Originally posted by Arushi.J

@Baljit- But kinda I like Salman - Priyanka together . LOL So I like mujhse shaadi karogi .Smile

i love them as well you can see i also have their siggyLOL! i all the actors in my siggy with pc: ranbir, shahid, akki and salman

Lol I love SRK- Priyanka too <333 Hey btw do you know where I can find good PC siggies ? 

i don't know most of the time i find them on pc,org: http://www.priyankachopra.org/forums/viewforum.php?f=20 but the problem is you need to be member of that pcConfused but you can find her to http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=1679096  here the peoblem is it,s not only on pc but it,s on all the other stars as well



Edited by lovePC - 17 May 2011 at 8:48am

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Priyanka Chopra ki 'anjaani' FC

2 3 4 5 6 7 ... 138 139

Author: -Priya-   Replies: 1104   Views: 51354

-Priya- 1104 51354 28 April 2011 at 5:12pm by Katalicious
Bollywood Khiladi Akshay Kumar - Note 149

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: jaanlover   Replies: 1184   Views: 76526

jaanlover 1184 76526 04 December 2010 at 10:44am by DamRyeong
Priyanka Chopra fc [wish her happy bday]

2 3 4 5 6 7 ... 133 134

Author: -Priya-   Replies: 1069   Views: 59284

-Priya- 1069 59284 28 September 2010 at 9:51am by preity*zinta
Harshad Chopra Fan Club

Author: cute_dol   Replies: 2   Views: 895

cute_dol 2 895 04 May 2010 at 12:45pm by mimi0295
khatron ke khiladi rocks!!!!!!!!

Author: ravishingshloka   Replies: 0   Views: 832

ravishingshloka 0 832 28 July 2008 at 2:33am by ravishingshloka

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index