loveSR thumbnail
Anniversary 13 Thumbnail Group Promotion 2 Thumbnail Networker 1 Thumbnail
Posted: 12 years ago
nice update...
continue soon...
Ovi_Tanni thumbnail
Anniversary 13 Thumbnail Group Promotion 4 Thumbnail + 2
šŸ˜†šŸ˜† mahi tho badi challu nikli...bechara poor sid...again biwi naraz ho gaya...& ho kitna darti ridhimako[:O]...woww mahi giving ideas to her papa...how sweet...sid kuch shiko apna betisešŸ˜†...i m waiting fr that day when ridhima ll danc on sid's isharope & sid gussa hoga & ridhima ll try to manaoing her patišŸ˜³ hayeee cnt wait for this...

All the best for ur entrance exam...
nomadsoul thumbnail
Anniversary 13 Thumbnail Group Promotion 2 Thumbnail + 2
God i love this kid Mahi!! šŸ˜† Well she's born to Chudail & Battameez, she's bound to be chalak!! hehehe šŸ˜‰ And you are so true! i mean kid's these days are phewww they are a mini encyclopedia! there's nothing they don't know and they are verrryy observant too!! I can sooo relate Maahi to many of the kids i know! šŸ˜› And yes Maahi is absolutely right! Why does Sid always have to manaofy his wifey!! lol it's time he sit back and be at his battameez best so that wifey dear can manafy him now!! šŸ˜‰ Continue soon!! Like real soon!! šŸ˜³
PraSha_SidMa thumbnail
Anniversary 14 Thumbnail Group Promotion 2 Thumbnail + 2
SONIAAA!!
Arre yaar, this update was so much fun, why are u so worried????
It was so cute and phunaaayyy, srsly! I swear Mahi is such a bad bad lil girl! And kids these days are quite tez, know what I mean?...ah *shakes head sorrowfully*
I wonder what mahaan 'plan' Mahi has got for her mummy dear... I smell trouble, lol.
Update sooon! Luv ya!
Anushka
HipHop-Remix thumbnail
Anniversary 13 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail + 3
awesomeee conti soon
super soon
-veena.shona- thumbnail

SoniaaašŸ¤—

Sid n Mahi r so cuteeešŸ˜³

Mahi bilkul apne papa pe gayi haišŸ¤£

sonia1000 thumbnail

Hey GuysšŸ¤—. Sorry for delay, here comes next part. Do leave ur commentsā€¦. They means a lot to me.

Part 30

Riddhima was moving back and forth in the living area. She was very angry at Sid.

Riddhima: Yeh Sid samajhta kya hai apne ap koā€¦. Ek bar ghar aa jaye phir dekhti hoon us koā€¦. (after some time) Itni der ho gayiā€¦. Sid abhi tak aaya kyu nahi Mahi ko school chor karā€¦.

Just then door bell rang. Riddhima moved towards the door with an angry expression on her face. Riddhima opened the door. It was Sid on the door. Riddhima didn't said any thing, just gave him an angry look and turned her back towards him. Sid entered the house. She thought that Sid might say sorry for what happened while having breakfast. To Riddhima's surprise Sid didn't said any thing and moved towards living area. He sat on a couch. Riddhima noticed a smile on his face. Riddhima was shocked that she is angry and Sid didn't even tried to talk to her, instead he is smiling like a fool. She walked towards him and sat on a sofa, infront of himā€¦..

Riddhima: Aj itna late kyu ho gayeā€¦. I mean pehley to kabhi Mahi ke school itna time nahi lagtaā€¦.

Sid: Mahi ne bataya tha na ke us ki teacher mujh se milna chahti hainā€¦. Is liye thori der ho gayiā€¦. (said with a wide grin) Sheelaā€¦.

Riddhima(eyes widened): Tum miley us se?

Sid: Mila!!! Hum ne to sath coffee bhi peeā€¦.

Riddhima: Tum ne us ke sath coffee peeā€¦.

Sid: Riddhima I know herā€¦. You know we are school fellowsā€¦. Isi liye wo mujh se milna chahti thiā€¦. She is so sweetā€¦.

Riddhima: Sā€¦Swā€¦Sweetā€¦.

Sid: Aur nahi to kyaā€¦. Parents day function par us ne mujy dekha tha aur itne saal baad bhi us ne mujy pehchan liyaā€¦. She is such a sweet friendā€¦.

Riddhima: Dekhne main kaisi haiā€¦.

Sid: She is very prettyā€¦. You know hamarey school ka har larka us par marta thaā€¦. (after a pause) She was one of my best friendsā€¦. hum itne achey friends they ke sab ko laga that we are datingā€¦. (Sid started laughing and Riddhima's anger turned into Jealousy) ā€¦. Riddhima main fresh hone ja raha hoonā€¦. Mere kaprey iron kar do gi PLZā€¦.  

Riddhima: Ofcourseā€¦. Is main kehne ki kya baat haiā€¦. main abhi kar deti hoonā€¦

Sid: How sweet of youā€¦. Thanxā€¦.

She ironed Sid's clothes and placed them on bed, when her gaze fell on the Saree Sid gifted her on their Anniversary. Riddhima thought something and smiled. Riddhima wore that Saree. After some time Sid came out of bathroom bare bodied only wearing his PJ's. His wet hair and water drops dripping from them made him so irresistible. The moment Riddhima looked at him she started breathing heavily. The scene infront of her eyes was driving her crazy. Just then his gaze fell on her and their eyes met. Sid observed her from top to bottom. She was looking so beautiful that Sid just couldn't take his eyes off her. That look in Sid's eyes made Riddhima blush. She took slow steps towards him. Sid didn't moved from his place and kept looking at her with his mouth slightly open.

Riddhima: Kaisi lag rahi hoonā€¦.

Sid(in his mind): Bohat khubsurat lag rahi hoā€¦. Jaise koi pariā€¦.(Sid cutting his thoughts) Dude kya kar raha hai focusā€¦. Yeh tujhy apne jal main phasa rahi haiā€¦. don't lose your controlā€¦ remember Khubsurti insaan ki sab se bari dushman hoti haiā€¦

Riddhima(in seductive voice): Tum ne bataya nahi ke main kaisi lag rahi hoonā€¦. yeh wohi saree hai jo tum ne mujy kal raat di thiā€¦.

Riddhima turned her bare back towards him. Sid's eyes roamed all over on her back. The only thing he wanted at that time was to touch her smooth skin, to take her in his arms, to kiss her, to love her. Sid was badly loosing his control. He moved his hands towards her to touch her back.

Sid(in his mind): Dude stop itā€¦. Tu kya kar raha haiā€¦. control your feelingsā€¦. Be a manā€¦. Aur apna mu band karā€¦.(Sid immediately closed his mouth) Tu to us bhooke ki tarha mu khool kar betha hai jise life main kabhi khana nahi milaā€¦.

Sid: Achi lag rahi hoā€¦. Par Riddhimaā€¦. tumhain nahi lagta ke tum thori Moti ho gayi hoā€¦.

Riddhima(abruptly turned towards him): KYA?????

Sid: Haan aur waise bhiā€¦. (looking at her from top to bottom) yeh colour tum par kuch khaas acha nahi lag rahaā€¦.

Riddhima: Mā€¦.Magar yeh saree to tum ne hi mujy di haiā€¦.

Sid(softly): Riddhima showroom main to achi lag rahi thiā€¦. Ab tum par suit nahi kar rahi to is main meri kya galtiā€¦.

Riddhima(angry): Magar tum hi to kaha kartey they ke yeh colour mujh par bohat acha lagta haiā€¦.

Sid: Tum par pehley yeh colour acha lagta thaā€¦. ab age ka kuch to effect ho ga naā€¦. ab tum ek 6 saal ki bachi ki maa hoā€¦. Dekho tumhain double chin bhi ho gayi haiā€¦.

After hearing Sid's comments Riddhima was boiling from inside. She turned her face away in anger. Sid covered his mouth with his hands to control his laughter.

Sid: Sheela ne bhi aj yehi colour pehna thaā€¦. us par yeh colour bohat suit kar raha thaā€¦.

Riddhima was feeling extremely jealous at that time. She couldn't take it any more, so she just moved out of the room. After some time Riddhima was sitting in living area, lost in her thoughts.

Riddhima(thinking): Sid jab se us Sheela se mila hai tab se bohat ajeeb behave kar raha haiā€¦. us ne mujh se baat karne ki bhi koshish nahi kiā€¦. aisa kya hai us larki main jo Sid us ki itni tareef kar raha haiā€¦. kahin Sidā€¦. Nahi nahi Sid aisa nahi hai.ā€¦ actually galati meri hi haiā€¦. main hi us par baat baat par gussa karti hoonā€¦.

Just then door bell rang. She opened the door and was surprised to see Anjali.

Riddhima: Diā€¦ ap yahan? Koi Zaroori kaam tha?

Anjali: Relax Ridzyā€¦. Pehley mujy andar to ane doā€¦.

Riddhima(moved to one side): Oh sorryā€¦. Come insideā€¦.(Riddhima and Anjali sat on couch) Di ap ke liye kuch laoonā€¦.

Anjali: Don't be so formal Ridzyā€¦.

Riddhima(after a minute of silence): Diā€¦ ap kuch kaam tha mujh se?

Anjali: Nahiā€¦. Actually Atul kisi emergency case ke silsiley main out of city gaya hai aur vikky bhi school gaya haiā€¦. ghar par akeli bore ho gayi thiā€¦. to socha ke main yaha aa jati hoonā€¦. (Anjali kept blabbering but Riddhima wasn't listening any thing. Anjali found Riddhima lost in her thoughts)ā€¦. Ridzyā€¦.

Riddhima: Huh???

Anjali: Kya hua tumhari tabiyat to theek hai na?

Riddhima: I m fine Diā€¦. Bas sar main thora dard haiā€¦.raat to theek se so nahi payiā€¦.

Anjali(teasing): OOOā€¦.Aisa kya kar rahey they raat koā€¦. Lagta hai Sid ne sari raat sone nahi diyaā€¦.

Riddhima(cheeks turned red): Diā€¦.aisi koi baat nahi haiā€¦.

Just then Sid came out of the room. Riddhima got up from where she was sitting.

Sid: Hey Anjiā€¦. (he hugged her) subah subah yahaā€¦.

Anjali: I was boredā€¦. Is liye yaha aa gayiā€¦.

Sid: Riddhimaā€¦. main hospital ja raha hoonā€¦.

Riddhima: Main bhi tumharey sath chalti hoonā€¦.

Sid: Riddhimaā€¦. Anji tum se milne aayi haiā€¦. tum aj ghar par hi rahoā€¦.

Riddhima: But ā€¦. Sidā€¦

Sid: Don't worry main tumhari leave application de doon gaā€¦.( before Riddhima could protest, Sid's phone rang and he moved out of the house)

Anjali(teasing): HAYEEEā€¦. Ek pal ke liye bhi Sid se door nahi reh saktiā€¦.

Riddhima: Diā€¦ its not funnyā€¦.

Anjali: OK baba sorryā€¦. Par hua kya haiā€¦. why are you looking so upset?

Then Riddhima told her whatever happened in the morning.

Anjali: Ridzyā€¦. To bagair kisi reason ke tension le rahi haiā€¦ Jitna main Sid ko janti hoonā€¦. He really loves youā€¦. Aur mujy nahi lagta ke wo tumharey elawa kisi ke barey main soch sakta haiā€¦. not in that sense at leastā€¦. Aur waise bhi us ne kaha na ke wo us ki purani friend haiā€¦. so just chillā€¦.

Riddhima: I know Diā€¦. Parā€¦. I don't know why I m feeling like thisā€¦. I just can't imagine him with someone elseā€¦. Di ap ko pata hai aj us ne kya kahaā€¦. Us ne kaha keā€¦. Main moti ho gayi hoonā€¦. Mujhy double chin ho gayi haiā€¦. Di sach main ho gayi kyaā€¦.

Anjali: Nahiā€¦ bilkul nahiā€¦.

Riddhima: Magar use lagta haiā€¦. aur pata hai us ne kya kahaā€¦us ne kaha ke Mujh par ab red colour suit nahi kartaā€¦. Ek waqt tha jab wo kehta tha ke yeh colour sirf mere liye bana hai aur abā€¦. Ab wohi colour use mujh par nahi usā€¦.us Sheela par acha lagta haiā€¦. "Sheela" yeh bhi koi naam haiā€¦.

Anjali: 'Sheela' ho ya 'Muni' tujhay kyaā€¦.

Riddhima: Main bohat tensed hoonā€¦. Di ap ko Sid ki baatain sunni chahiye thiā€¦. Us ki baatoon se aisa lag raha tha ke wo dono ek time par bohat close theyā€¦.Agar Sid ko wo mujh se zyada achi lagne lagi toā€¦.

Ridzy imagined Sid dancing with Katrina Kaif on 'Sheela ki Jawani' and imagined herself wiping the floor. šŸ¤£

Riddhima: Nahi Nahi main aisa nahi hone de saktiā€¦.

Anjali: Ridzy ab tu mujy bhi tension de rahi haiā€¦.

Riddhima: Diā€¦ main khud is waqt bohat tension main hoonā€¦.

Anjali: Ridzyā€¦ Waise Sid bohat acha larka hai magarā€¦. hai to larka hi naā€¦. Ridzy in larkoon ka koi bharosa nahiā€¦.  

Riddhima: Diā€¦. PLZ mujy bataye main aisa kya karoon ke Sid ko mujh main wo pehley wali Riddhima nazar aane lageā€¦.

Anjali: Ridzyā€¦. I have an planā€¦.

Riddhima: What plan?

Anjali: Riddhimaā€¦. you should not forget ke tu ek larki haiā€¦. ek larki chahey to kuch bhi kar sakti haiā€¦. kisi ko bhi apni adaoon se rijha sakti haiā€¦. aur Sid to tera pati haiā€¦ Tujhey use apni taraf khinchna ho gaā€¦. Wo kehte hain na "Ghar ki murgi daal brabar' hum biwiyon ka case bhi aisa hi haiā€¦ All these husbands are alikeā€¦. shuru shuru main bohat pyaar kartey hain magar kuch saal baad pyaar kam ho jata haiā€¦ agar in husbands ko apne kaboo main rakhna ho to in ki biwi ban kar nahi in ki girlfriend ban kar pyaar karoā€¦..

Riddhima: Diā€¦. Main samjhi nahiā€¦.

Anjali(thought for a second): O Godā€¦.main samjhati hoonā€¦. maine kal tujhey ek envelop diya thaā€¦ wo le kar aaā€¦

Riddhima: Diā€¦ idhar main tension se mari ja rahi hoon aur ap ko envelop ki pari haiā€¦.

Anjali: Oh GODā€¦.tu ek bar le kar to aaā€¦. (Riddhima got that envelope and gave it to Anjali) mujy pata tha ke tu ne ise abhi tak nahi dekha ho gaā€¦.

Riddhima(puzzled): Aisa kya hai is main?

Anjali: Khud hi dekh loā€¦.(Riddhima took envelop and opened it)

Riddhima(eyes widened): Tickets to Goa!!!!

Anjali: Maine wahan tum dono ke liye Honeymoon cottage book kiya haiā€¦.

Riddhima: Honeymoon!!!!!

Anjali: Haanā€¦. If you are not forgetting tum dono ab tak apne honeymoon par nahi gaye hoā€¦. Pehley to is liye ke Mahi chooti thiā€¦. Par ab to wo bari ho gayi haiā€¦. Now you both should go naā€¦

Riddhima: Diā€¦ Shaadi ke 6 saal baad kon Honeymoon par jata haiā€¦.

Anjali: Shaadi bhi log sirf ek bar hi kartey hain magar tumā€¦tum dono ne to record tor diyeā€¦. Dekho Riddhima yehi sahi mouka haiā€¦. Sid ke sath alone time spend karne kaā€¦.

Riddhima: Par Mahiā€¦.

Anjali: Tum us ki Fikar mat karoā€¦. Main hoon na yahanā€¦. Tu Sid ke sath Goa jane ki tayari karā€¦. Tu Sid ko prove kar dena ke tu ab bhi wohi purani Riddhima haiā€¦. I m sure phir wo Kisi aur larki ki taraf dekhna to door kisi ke barey main sochey ga bhi nahiā€¦.

Riddhima(thought for a second): I think you are right Diā€¦. Main aur Sid Goa jain gayā€¦.

Anjali: Great thenā€¦..

Riddhima(thinking): Dr.Siddhant Modiā€¦.ab mujh se bach kar kahan jao gayā€¦.

Sorry guys for delay. Its extremely boring part and as usual I don't like it. I have lost control on my brainā€¦. My updates are getting pathetic day by day. It is getting very difficult for me because of my studies. I know what I have to write but I just could get right words. That's why I used such dialogues, but personally I hate to such dialogues. SR are going on Honeymoonā€¦. I m back in my besharam avtar and I might give youā€¦. Much more intense kind of Besharmiā€¦. Don't kill me for that Neet provoked me for thisā€¦.lolšŸ˜†ā€¦. Neet called me besharam of extreme level now I will tell you guys what we call hights of besharamiā€¦.lol šŸ˜†

aamirkhanfan thumbnail
Anniversary 14 Thumbnail Group Promotion 5 Thumbnail Networker 2 Thumbnail
great part...riddhima is so jealous...
nitikajaiswal thumbnail
Anniversary 13 Thumbnail Group Promotion 3 Thumbnail Commentator 1 Thumbnail
awesume updatešŸ‘
we are ready for ur next level of besharmišŸ˜³
please continue soonšŸ˜›
jyoti_wahian thumbnail
Anniversary 13 Thumbnail Group Promotion 2 Thumbnail