Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

KaSh Heaven: Happy Birthday Tiha ! (Page 92)

-Seri- IF-Sizzlerz
-Seri-
-Seri-

Joined: 21 June 2007
Posts: 22739

Posted: 07 May 2011 at 12:49pm | IP Logged
Originally posted by MG.Creations

This is so pretty!!!
 



aawww this is SO CUTE ! Blushing
will b usin it soon Enuf ! Big smile

@ tabi ..
LOL
relax buddy ! Hug
u being angry wont get it back ! LOL
it has Longg gone ! LOL

priya185 IF-Addictz
priya185
priya185

Joined: 23 May 2008
Posts: 77988

Posted: 07 May 2011 at 12:49pm | IP Logged
yashi and mg creations
 u were supposed to give compliments/comments in my shop not via like button /posts here :P actually both is better

The following 2 member(s) liked the above post:

Bazingaaasmaanixx

asmaanixx IF-Stunnerz
asmaanixx
asmaanixx

Pertinacious CC Captain
Joined: 15 May 2007
Posts: 48397

Posted: 07 May 2011 at 12:49pm | IP Logged
Alright, I'll do my best to finish it. But if SV ticks me off one more time, I'm done!
-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 07 May 2011 at 12:49pm | IP Logged
Lol riya kyun? hehe
 
@Yashi: My hair is long too, and it's just annoying cause i don't know what to do with it, and it's worse after i've had a shower, cause it just fizzes up. It's sooo damn annoying. But i feel sorry for ur sis, my sister is lucky, she has less thick hair, so she can straighten her hair really quickly.
 
When i went to Goa this year in Jan, the hairdressers got tired of doing my hair for the wedding. Everytime the put syrum or gel, my hair would soak it in right away and it would cause soo much problems.
Bazingaa IF-Sizzlerz
Bazingaa
Bazingaa

Joined: 05 May 2008
Posts: 11909

Posted: 07 May 2011 at 12:50pm | IP Logged
Originally posted by Angelic_Swancy

 
I wish i was in India. The feeling soo much different there, even with all the annoying powercuts, i love the rain there, it's just sooo homely. Wanna go back.
 
I can imagine KaSh like that, under a blanket, Karan has his arms wrapped around shilpa, while she sipped her coco and looks at Karan all lovingly. And then rain just tapps down their windows, while they sit back on the bed, as the fire ran softly. They would talk in hushes, Karan would keep caressing shilpa's hair, as she put her head on his shoulder.
 
Monsoon, is soo KaShsoon.
Lol, hmm...I love the rain in India and other stuff too, but not quite sure If I would want to live there now. :p
 
Omg!! That sweet short scene you just wrote, effin hot! <3 <3 I love it! <3 Embarrassed
 
priya185 IF-Addictz
priya185
priya185

Joined: 23 May 2008
Posts: 77988

Posted: 07 May 2011 at 12:50pm | IP Logged
Originally posted by -Rishx_KSG-

Originally posted by MG.Creations

This is so pretty!!!
 



aawww this is SO CUTE ! Blushing
will b usin it soon Enuf ! Big smile

@ tabi ..
LOL
relax buddy ! Hug
u being angry wont get it back ! LOL
it has Longg gone ! LOL
thnaks rishi
asmaanixx IF-Stunnerz
asmaanixx
asmaanixx

Pertinacious CC Captain
Joined: 15 May 2007
Posts: 48397

Posted: 07 May 2011 at 12:52pm | IP Logged
Lol, sorry Pri. Will comment there too.
Man, the song just won't come out now!! LOL
-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66287

Posted: 07 May 2011 at 12:52pm | IP Logged
LA, Maimi, NewYork, say no more get on the floor
 
 
 
@yashi: Thanks bbe. I wanna write a KaSh Monsoon rumour now LOL. KaSh and Baarish amazinggg combination lol
 
@Priya; i commented on ur gal na? Yep i did. I loveee that siggie, it's just sooo damn adorable. Please please please make some more KaSh ones.

The following 1 member(s) liked the above post:

Bazingaa

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Ejaz* and *Anita**Heaven*#1

2 3 4 5 6 7 ... 48 49

Author: Aarohi..   Replies: 385   Views: 30816

Aarohi.. 385 30816 04 August 2011 at 1:46pm by musicfanatics
~*AkkiKat aka Akshay Kumar & Katrina Kaif Heaven*~

2 3 4 5 6 7 ... 67 68

Author: PuffinHypercity   Replies: 537   Views: 31849

PuffinHypercity 537 31849 30 June 2011 at 3:39am by -Junglee-
*Katrina Kaif Heaven* Back Again =)

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: unknowndesires.   Replies: 1149   Views: 91981

unknowndesires. 1149 91981 07 November 2010 at 11:04am by -prabz-
Hiten Gauri's Heaven On Earth *Active*

2 3 4 5 6 7 ... 135 136

Author: Vrindz   Replies: 1084   Views: 99910

Vrindz 1084 99910 16 September 2010 at 5:41am by adeela
~~Robert Pattz Heaven~~ For all Robert lovers!!

Author: mishthan   Replies: 0   Views: 1177

mishthan 0 1177 03 July 2010 at 8:00am by mishthan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index