Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

flyawayformat#1 - UPDATED PG40,42 // (Page 43)

saniya.x IF-Dazzler
saniya.x
saniya.x

Joined: 17 March 2010
Posts: 4411

Posted: 22 June 2011 at 11:22am | IP Logged
Originally posted by aishix

OMFG mili & sani together LOL Wacko Hug
'm so happy, love ya girls, my favs LOL
 
Love you endless my sweetooo.HugHug &+ you too Mills and Boons, before you think she hates me Stern SmileROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

StarMtheaisha

theaisha IF-Sizzlerz
theaisha
theaisha

Joined: 24 July 2007
Posts: 18323

Posted: 22 June 2011 at 11:40am | IP Logged
LOL
no ways, mili is so sweet ROFL
haha, loveya, goshh i missed ya MAS

The following 1 member(s) liked the above post:

StarM

Bepannaah. IF-Addictz
Bepannaah.
Bepannaah.

Joined: 06 December 2009
Posts: 68960

Posted: 22 June 2011 at 11:41am | IP Logged

amazingg update;) loved the AR siggy mostt<3

The following 1 member(s) liked the above post:

theaisha

Jenny.. IF-Stunnerz
Jenny..
Jenny..

Joined: 03 June 2010
Posts: 26628

Posted: 22 June 2011 at 11:44am | IP Logged
 okhay so plz bear with my a big ESSAYLOL...m not gonna unerserve that spot cuz its looking like spamming not RESingROFL...aishuuuHug ...m really glad that u are back to rock with ur creationzStar...thnk god u didnt closed this shopBig smile...nd u included in thnku list :O didnt expected :|LOL...ndd wats that aate hi dhamakaaaShocked...ghoshh AR sig nd that barn sceene oneee WOWWWSilly...he colouring goes soo well with the sigs ahh they turned outt terrificcBlushing...nd nd nd nd second pics hayeeeShocked Blushing Silly shez soo hot mannnLOL...loved the sig style really uniqueApprove...loved the way u wrote the text nd the texture is mindblowing serisouly its fabb oneeClap...and KK ahhh the perfect twoEmbarrassed..the colouring is again mindblowing  nd the tet ahh CALSSY & HOTBlushing...it was amazin loved the blending syle all was just flawless nd abhiyaa ahhh  no one can get enough of these twoEmbarrassed...the way u blended the pics was lokin' soo gud man Big smile...nd loved the BW colouring it really look fab in ur sigsClap...once i tried that colouring but that sig turned out crapOuch ROFL so no more experimenting LOL...loved the text on abhiya one tottaly suits the scneeEmbarrassed...nd ian nina onee ahhh do i need to say anything ? ahhh they both are stunnin' nd loved the way ur sig turned out Thumbs Up they are the cutest twoo m still drolling over that picss ghoshhh cant get enough of these twoSilly and BS :OO omggg hez soo awttt man...m really loving this guy Blushing text is tottaly perfect if looks could killSilly and las one is  terrific mann ghoshhh the way u blended the pics ahhh its PREFECT nd ya do make more and more and moreee of BSBlushing...nd yea using ur arti sig ts too hot mannBlushing whole update was stupendous hatts off to u serisuoslyClap keep rocking like this nd once againnn m damn happy that u opened ur shop againn yayyyParty...update soon Big smile i guess this was pretty long isnt it ?Stern Smile ROFL..
muahzzz LYHeartHug


Edited by -Arti4ever- - 22 June 2011 at 11:45am

The following 1 member(s) liked the above post:

theaisha

AS.. IF-Stunnerz
AS..
AS..

Joined: 22 May 2008
Posts: 30707

Posted: 22 June 2011 at 11:48am | IP Logged
loved all sigs.. my fvrt is APK sig because of coloringSmile

senorita

The following 1 member(s) liked the above post:

theaisha

theaisha IF-Sizzlerz
theaisha
theaisha

Joined: 24 July 2007
Posts: 18323

Posted: 22 June 2011 at 11:49am | IP Logged
Originally posted by aisha_1992

loved all sigs.. my fvrt is APK sig because of coloringSmile

senorita

thanks alot aisha !<3

muahh
theaisha IF-Sizzlerz
theaisha
theaisha

Joined: 24 July 2007
Posts: 18323

Posted: 22 June 2011 at 11:51am | IP Logged
Originally posted by -Arjunlicious-

amazingg update;) loved the AR siggy mostt<3


thanks sam, muah Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Bepannaah.

Jenny.. IF-Stunnerz
Jenny..
Jenny..

Joined: 03 June 2010
Posts: 26628

Posted: 22 June 2011 at 11:51am | IP Logged
D'oh...ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

theaisha

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Rakhi's creations world updated in page 71

2 3 4 5 6 7 ... 71 72

Author: Janakivallav   Replies: 574   Views: 34137

Janakivallav 574 34137 11 September 2011 at 1:40pm by Janakivallav
Saher/D#2/MG/AnYa/Babies/Ayeshasallu on pg 144

2 3 4 5 6 7 ... 146 147

Author: saher_90   Replies: 1169   Views: 57476

saher_90 1169 57476 10 May 2011 at 12:28pm by CryingEyes-
Adi's TomatoPatch. Don't see Pg1. NeW UPDT Page 9

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: amail1601   Replies: 73   Views: 4727

amail1601 73 4727 19 April 2011 at 8:24am by lighteningbuzz
3 Idiots' Mansion: Updated Pg 62 (07/02/11)

2 3 4 5 6 7 ... 64 65

Author: _Manpreet_   Replies: 516   Views: 41172

_Manpreet_ 516 41172 12 April 2011 at 4:31am by -Aliya-
SanoCG#6-[CLSD|PKYEK|142|Reqs|141CLOSED

2 3 4 5 6 7 ... 139 140

Author: sanober.   Replies: 1115   Views: 46433

sanober. 1115 46433 14 February 2011 at 11:19pm by sanober.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index