Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KAJEN ~Destined2Love541~ TumblrNote-Page92 :D (Page 111)

-Moni- IF-Stunnerz
-Moni-
-Moni-

Joined: 21 December 2007
Posts: 30855

Posted: 09 May 2011 at 9:47am | IP Logged
Originally posted by Aquarius17


I didn't either until I saw this avi-I just thought they were doing random hand actions at first LOL. I was looking for KSG promo on Star News YT page and I came across this and was so tempted to watch it but somehow managed to stop myself.

KaJen interviews are so addictive once you start watching you ultimately end up watching them all LOL...btw the EHQ promo of KSG new show was upload by channel V:))

The following 1 member(s) liked the above post:

Aquarius18

Aquarius18 IF-Stunnerz
Aquarius18
Aquarius18

Joined: 25 May 2009
Posts: 35506

Posted: 09 May 2011 at 9:47am | IP Logged
Originally posted by -Moni-

Originally posted by Aquarius17

I just checked it out again and it looks GORGEOUS!!! I couldn't see the animations and stuff on my phone
@Moni: I don't either but a lot of people from IF seem to have it

Yes loads of them have an A/c...mostly the people who are into making sigs n avis...they have nice tutorials as well :P


Yeah I've noticed this and they look really nice but they all look kinda samey as if they have some theme Ermm

The following 1 member(s) liked the above post:

-Moni-

-Moni- IF-Stunnerz
-Moni-
-Moni-

Joined: 21 December 2007
Posts: 30855

Posted: 09 May 2011 at 9:51am | IP Logged
Originally posted by Aquarius17


Yeah I've noticed this and they look really nice but they all look kinda samey as if they have some theme Ermm

Haha I feel the same thing...they have beautiful coloring but the style is so same...

The following 1 member(s) liked the above post:

Aquarius18

sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 62805

Posted: 09 May 2011 at 9:51am | IP Logged
hey:))

The following 1 member(s) liked the above post:

Aquarius18

Aquarius18 IF-Stunnerz
Aquarius18
Aquarius18

Joined: 25 May 2009
Posts: 35506

Posted: 09 May 2011 at 9:52am | IP Logged
Originally posted by blessing-beauty

Hug


Hey naaz!!Hug
-Moni- IF-Stunnerz
-Moni-
-Moni-

Joined: 21 December 2007
Posts: 30855

Posted: 09 May 2011 at 9:52am | IP Logged
Hey Mahua Naaz:))

The following 1 member(s) liked the above post:

sjain

Aquarius18 IF-Stunnerz
Aquarius18
Aquarius18

Joined: 25 May 2009
Posts: 35506

Posted: 09 May 2011 at 9:54am | IP Logged
Originally posted by -Moni-

Originally posted by Aquarius17


I didn't either until I saw this avi-I just thought they were doing random hand actions at first LOL. I was looking for KSG promo on Star News YT page and I came across this and was so tempted to watch it but somehow managed to stop myself.

KaJen interviews are so addictive once you start watching you ultimately end up watching them all LOL...btw the EHQ promo of KSG new show was upload by channel V:))


REALLY?! Now I have to watch THAT!!! He looks so handsome and hot all at the same time!! My favourite part is with the screw lol

The following 1 member(s) liked the above post:

-Moni-

Aquarius18 IF-Stunnerz
Aquarius18
Aquarius18

Joined: 25 May 2009
Posts: 35506

Posted: 09 May 2011 at 9:57am | IP Logged
Originally posted by -Moni-


Haha I feel the same thing...they have beautiful coloring but the style is so same...


The avis are really pretty and I use them sometimes. The KaJen avi on their Tumblr page from their last SBS segment looks really nice

The following 1 member(s) liked the above post:

-Moni-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
DOSTANA!! PICS Upd/page 3 + page 6

2 3 4 5 6 7 ... 10 11

Author: DMG4EVER   Replies: 82   Views: 24975

DMG4EVER 82 24975 20 July 2010 at 3:35pm by LOVE_DMG
KaJen and KaJen

Author: xogopi1022   Replies: 5   Views: 3208

xogopi1022 5 3208 04 June 2010 at 2:12pm by xogopi1022
KaJen!!! KaJen!!! KaJen!!!

Author: exquisite.   Replies: 6   Views: 6694

exquisite. 6 6694 16 March 2010 at 4:12am by *Shruti*
KaJen's chemistry..(kajen fans)

Author: -Hoor-   Replies: 3   Views: 3968

-Hoor- 3 3968 18 April 2009 at 6:01am by -Hoor-
Durga’s Creations Page Note Page 1

2 3 4 5

Author: asmaanixx   Replies: 39   Views: 5789

asmaanixx 39 5789 06 March 2009 at 3:58pm by asmaanixx

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index