Yeh Rishta Kya Kehlata Hai

India-Forums

   
Yeh Rishta Kya Kehlata Hai
Yeh Rishta Kya Kehlata Hai

-!YRKKH's Rishtedaari - Chat Club # 14!- (Page 88)

sejal719 IF-Rockerz
sejal719
sejal719

Joined: 07 June 2006
Posts: 8711

Posted: 13 May 2011 at 11:55am | IP Logged
Originally posted by stuti_naksh4eva

@seju.. wat yr... u dnt have anything to do kya? lolzz... tu pehle mujhe yeh bata wer were u since 2 nites?

heeheeh well i was busy with friends yesterday and well here i am today ;)

The following 1 member(s) liked the above post:

-Stutz-

-Stutz- IF-Sizzlerz
-Stutz-
-Stutz-

IF Crazy Artistic Captain
Joined: 04 October 2010
Posts: 23909

Posted: 13 May 2011 at 11:55am | IP Logged
@seju.. i noe... now toh reply.. wer were u since 2 nites?? u noe.. v had sooo much of fun... omg.. yest humne naz ko attack kiya.. it was sooo much of fun.. ria was supporting me.. we were till 2.10... omg.. it was awesome!

@apara di.. tata slys the best...

@aashu di... oh.. u can c the repeat ,.. its f9..

The following 2 member(s) liked the above post:

.aastha.aparakshitij

.aastha. Goldie
.aastha.
.aastha.

Joined: 08 November 2009
Posts: 1693

Posted: 13 May 2011 at 11:55am | IP Logged
Originally posted by sejal719

Originally posted by aditi7

Originally posted by sejal719

Originally posted by aditi7

Originally posted by sejal719

hey Aastha :) how are you?

me fyn dear...n wat abt u?????Smile


im good as well just sad after watching todays and yesterdays epi of YRKKH :( but other then that im good :)

ya the show is goin really emotional dis days...

 yep :(

hope happy days cums soon...Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

aparakshitij-Stutz-

.aastha. Goldie
.aastha.
.aastha.

Joined: 08 November 2009
Posts: 1693

Posted: 13 May 2011 at 11:57am | IP Logged
Originally posted by stuti_naksh4eva

@seju.. i noe... now toh reply.. wer were u since 2 nites?? u noe.. v had sooo much of fun... omg.. yest humne naz ko attack kiya.. it was sooo much of fun.. ria was supporting me.. we were till 2.10... omg.. it was awesome!

@apara di.. tata slys the best...

@aashu di... oh.. u can c the repeat ,.. its f9..

yup dear all ur discussion n repeats r my only sahara...LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Stutz-

sejal719 IF-Rockerz
sejal719
sejal719

Joined: 07 June 2006
Posts: 8711

Posted: 13 May 2011 at 11:57am | IP Logged
Originally posted by aditi7

Originally posted by sejal719

Originally posted by aditi7

Originally posted by sejal719

Originally posted by aditi7

Originally posted by sejal719

hey Aastha :) how are you?

me fyn dear...n wat abt u?????Smile


im good as well just sad after watching todays and yesterdays epi of YRKKH :( but other then that im good :)

ya the show is goin really emotional dis days...

 yep :(

hope happy days cums soon...Smile

me to :D

@ Sh
ye ria told me and i was like NOOO cause i would of helped as well casue it was my kind of topic :(.. and i had to be away :(... we can still attack her heheheh lol 

The following 2 member(s) liked the above post:

.aastha.-Stutz-

_Rasha_ IF-Rockerz
_Rasha_
_Rasha_

Joined: 14 March 2011
Posts: 5162

Posted: 13 May 2011 at 11:58am | IP Logged
Im going.my net is really vry slow.muje gussa aa rahi hai.bye apara di.bye aastha di.bye stuti.c u.

The following 3 member(s) liked the above post:

.aastha.aparakshitij-Stutz-

-Stutz- IF-Sizzlerz
-Stutz-
-Stutz-

IF Crazy Artistic Captain
Joined: 04 October 2010
Posts: 23909

Posted: 13 May 2011 at 12:01pm | IP Logged
bi rasha di! gn naksheele dreams!

seju... aww.. so.. wat say... let her return... we'll attack her.. she wont have a saviour today... saru di not cuming...
btw.. i gave saru di a new name.. ss... wich means shoppers stop!!! ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

sejal719

aparakshitij IF-Dazzler
aparakshitij
aparakshitij

Joined: 20 November 2009
Posts: 3281

Posted: 13 May 2011 at 12:01pm | IP Logged
Bye Rasha!Gudnyt!Smile

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
-!YRKKH's Rishtedaari - Chat Club # 10!-

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: .StarryPhoenix   Replies: 1187   Views: 39348

.StarryPhoenix 1187 39348 29 August 2010 at 3:30am by ..Akaisha..
-!YRKKH's Rishtedaari - Chat Club # 9!-

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: .StarryPhoenix   Replies: 1131   Views: 35820

.StarryPhoenix 1131 35820 17 August 2010 at 10:42pm by waniya_fatima
-!YRKKH's Rishtedaari - Chat Club # 8!-

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: VivaciousBhavya   Replies: 1153   Views: 37920

VivaciousBhavya 1153 37920 11 August 2010 at 11:18am by ..Akaisha..
-!YRKKH's Rishtedaari - Chat Club # 7!-

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: .StarryPhoenix   Replies: 1193   Views: 32145

.StarryPhoenix 1193 32145 07 August 2010 at 12:52pm by VivaciousBhavya
-!YRKKH's Rishtedaari - Chat Club # 6!-

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: .StarryPhoenix   Replies: 1184   Views: 33599

.StarryPhoenix 1184 33599 01 August 2010 at 6:14am by .StarryPhoenix

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Yeh Rishta Kya Kehlata Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index